Naisen kannattaisi yrittää hurmata mies näillä 5 keinolla
1. Ota aamunne hallintaasi. Herätä miehesi siihen, että keittiössänne tuoksuu tekemäsi aamupala. Ruoanlaiton sanotaan olevan yksi rakkauskielistä.
2. Huomio pukeutumisesi. Pukeudu esimerkiksi treffeillenne hänen ostamaan mekkoon tai mekkoon, jota hän on aiemmin kehunut.
3. Kuiskuttele hänen korvaansa asioita, jotka saavat hänen suorastaan hullaantumaan sinusta.
4. Puhu hänelle flirttailevalla ja leikkisällä tavalla.
5. Ole spontaani äläkä esimerkiksi lähetä hänelle viestiä joka päivä samaan aikaan.
Lähde: findance.com
Öö, eikö mies ole jo hurmattu jos on naisen luona yötä. Monelleko teistä mies on ostanut mekon?? Huomaako mies, jos viesti on samaan tai eri aikaan kuin viimeksi?
Kommentit (29)
Liian paljon vaivaa kun se on jo hurmattu.
Nyt on miehen vuoro hurnata minut että saa... mitään.
Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!
1. Varmista että sinulla on pulssi
2. Valmiina on 3 miljardia miestä jotka ovat valmiita panemaan sinua.
3. Kohta 1 ei ole este noin sadalle miljoonalle näistä.
Pojat vois soveltuvilta osin kokeilla tuota naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!
Nimeni on Riikka enkä usko järkeen enkä puuteriin.
Käännetty suoraan jostain jenkkihöpölöpölähteestä
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kyllä oikein päde kaikkiin miehiin. Oma mies pitää sitä itsestäänselvyytenä että teen ruokaa. Mies ei ole koskaan ostanut minulle mekkoa tai kehunut yhtään mitään vaatettani. Hän inhoaan sitä jos tulen korvanviereen puhumaan. Jos yritän puhua flirttailevasti tai leikkisästi hän pitää minua typeränä bimbona. Mieheni pitää rutiineista ja pienikin spontaanius saa hänet pillastumaan paniikkikohtauksen partaalle. Jos joskus haluan eroon miehestäni noudatan noita ohjeita.
Vähän ankea mies sulla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies on valmis panemaan naista, ei ole naiselle mikään erityinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vain tosi ikävän tosiasian miesten moraalin tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Siksi naiset ja miehet eivät loppupeleissä voi ymmärtää toisiaan. On olemassa miehiä joita kirjaimellisesti yksikään maailman miljardeista naisista ei halua panna ellei siitä saa todella isoa rahallista korvausta.
On täysin mahdollista olla mies, jota yksikään elossa oleva nainen ei panisi ilmaiseksi.
Mun mies taitaa mielummin herätä tekemään itse aamupalansa aamuvirkkuna kuin odottelee unisen peittohirviön saavan palohälyttimen pärähtämään... Hurmaa kyllä joka kerta minut kun kahvi odottaa kupissani kömpiessäni lopulta sängystä <3
Eikä meistä kumpikaan osaa mitään kuiskutteluja tai flirttailuja. Toisistamme kiinnostuttiin kun huomattiin kuinka helppo oli olla oma itsensä toisen seurassa. Tai kyllähän koko kylä taisi tietää meitä ennen että kemiaa on. Mitään päälle liimattuja teennäisyyksiä tarvittu toistemme hurmaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vain tosi ikävän tosiasian miesten moraalin tasosta.
seksi on sinusta moraalitonta? mikäs körtti siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies taitaa mielummin herätä tekemään itse aamupalansa aamuvirkkuna kuin odottelee unisen peittohirviön saavan palohälyttimen pärähtämään... Hurmaa kyllä joka kerta minut kun kahvi odottaa kupissani kömpiessäni lopulta sängystä <3
Eikä meistä kumpikaan osaa mitään kuiskutteluja tai flirttailuja. Toisistamme kiinnostuttiin kun huomattiin kuinka helppo oli olla oma itsensä toisen seurassa. Tai kyllähän koko kylä taisi tietää meitä ennen että kemiaa on. Mitään päälle liimattuja teennäisyyksiä tarvittu toistemme hurmaamiseen.
Ai. Missä junttilassa elät jos "koko kylä" tuntee menemisenne ja tulemisenne?
En ole typrämpää listaa nähnyt kuin aloituksessa.
What???
Minun hurmaamiseen riittää ettän tissit. Ei edes väliä minkä kokoiset kunhan niissä on nännit. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Siksi naiset ja miehet eivät loppupeleissä voi ymmärtää toisiaan. On olemassa miehiä joita kirjaimellisesti yksikään maailman miljardeista naisista ei halua panna ellei siitä saa todella isoa rahallista korvausta.
On täysin mahdollista olla mies, jota yksikään elossa oleva nainen ei panisi ilmaiseksi.
Nykymaailman suurin harha onkin se, että sillä olisi mitään merkitystä. Seksin merkitys on aivan ylikorostunut nykyään. Ei se oikeasti niin ihmeellistä ole. Lopettaa käyttämästä seksiä korostavaa mediaa niin koko ongelma katoaa pelkästään sillä.
Niin no.. näin miehenä tuo kaikki on niin paljon helpompaa.
Aina kun näen nätin naisen niin alan juttelemaan hälle ,että tiedä miten fiksu ja järkevä hän on.. ja jos ei ole kumpaakaan niin hän on minun 😋
Elikkä elämänviisaudet tehdään nykyään näin: joku amerikkalainen muka-toimittaja tehtailee niitä tekoälyllä. Sitten ne käännetään tekoälyllä muille kielille, esim suomeksi. Suomalaiset julkaisevat ne sellaisenaan käännöskukkasista, ristiriidoist, kulttuurieroista ja sisällön vähäisyydestä välittämättä.
Tuo ei kyllä oikein päde kaikkiin miehiin. Oma mies pitää sitä itsestäänselvyytenä että teen ruokaa. Mies ei ole koskaan ostanut minulle mekkoa tai kehunut yhtään mitään vaatettani. Hän inhoaan sitä jos tulen korvanviereen puhumaan. Jos yritän puhua flirttailevasti tai leikkisästi hän pitää minua typeränä bimbona. Mieheni pitää rutiineista ja pienikin spontaanius saa hänet pillastumaan paniikkikohtauksen partaalle. Jos joskus haluan eroon miehestäni noudatan noita ohjeita.