Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juutuubin mainokset! 🤬

Vierailija
06.09.2024 |

Mitä vettiä, mainokset hyppää esiin Minuutin välein!! Koska tämminen on tullut? Ei mitään järkeä katsoa enää tuubia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adblock auttaa

Ei toimi enään

Asenna firefox ja siihen adblock ja taas toimii

Vierailija
22/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adblock on itselläni käytössä. Se toimii, kunhan aina menet sen kautta Youtubeen.

Adblok on chromen plugin. Ei sitä "kautta" mennä mihinkään.

Paskaa trollausta.

Jaa, no mä olen tämmönen täti-ihminen, joka en ymmärrä nykyajan vehkeiden päälle. Mua ärsytti Youtuben mainokset, ja eräs kaverini suositteli AdBlockia. No, asensin sen, eikä ole enää Youtubessa mainoksia tullut. Trolli en oo.

T. Vanha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä minuutin välein tule. 

Vierailija
24/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lataa Firefox selain ja siihen uBlock Origin. Chrome äskettäin lakkautti tuen tehokkailta adblockereilta. Firefox on ainoa selain Safarin ohella jotka eivät pohjaudu Chromeen.

Höpö. Ja höpö.

Mikä kohta viestissäni on höpöhöpöä? Et pysty enää lataamaan uBlock Originia Chromessa.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e7ca26a9-b54d-4b62-81f4-c1d3ece4…

Jaa, kyllä mulla vaan on uBlock Origin Chromessa ja toimii kun just on tube taustalla. Vaihdan pois sit jos joskus lakkaa toimimasta.

Vierailija
25/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lataa Firefox selain ja siihen uBlock Origin. Chrome äskettäin lakkautti tuen tehokkailta adblockereilta. Firefox on ainoa selain Safarin ohella jotka eivät pohjaudu Chromeen.

Höpö. Ja höpö.

Mikä kohta viestissäni on höpöhöpöä? Et pysty enää lataamaan uBlock Originia Chromessa.

Ei ole mainoksia chromessa. Joten höpöä.

Vierailija
26/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelluksen kautta ei varmaan onnistu blokkaaminen?

Vierailija
27/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö. Ja höpö.

Jaa, kyllä mulla vaan on uBlock Origin Chromessa ja toimii kun just on tube taustalla. Vaihdan pois sit jos joskus lakkaa toimimasta.

Mulla myös

Vierailija
28/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö. Ja höpö.

Kesäkuun alussa astui voimaan ensin Chromen kehittäjäversioissa ja sieltä muutokset valuu hiljalleen sitten vakaaseen versioon eli todennäköisesti ei vielä kohdistu kaikkiin käyttäjiin, mutta lähikuukausina asia voi olla toisin.

Vierailija
29/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adblock on itselläni käytössä. Se toimii, kunhan aina menet sen kautta Youtubeen.

Adblok on chromen plugin. Ei sitä "kautta" mennä mihinkään.

Paskaa trollausta.

Jaa, no mä olen tämmönen täti-ihminen, joka en ymmärrä nykyajan vehkeiden päälle. Mua ärsytti Youtuben mainokset, ja eräs kaverini suositteli AdBlockia. No, asensin sen, eikä ole enää Youtubessa mainoksia tullut. Trolli en oo.

T. Vanha

Aivan eli menet chromen tai fire foxin kautta.

Vierailija
30/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android kännykkään F-Droid sovelluskaupan kautta NewPipe korvaamaan Youtube.

Tietokoneen selaimeksi Firefox siihen uBlock ja NoScript, menee kaksi minuuttia asentaa ja opetella käyttämään - onneksi olkoon mainosvapaa internet loppuiäksesi.

Ihme kädetöntä porukkaa täällä.

Vierailija
31/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneen selaimeksi Firefox siihen uBlock ja NoScript, menee kaksi minuuttia asentaa ja opetella käyttämään - onneksi olkoon mainosvapaa internet loppuiäksesi.

Entäs telkun youtube äppsi?

Ja mistä tietää mitä malwarea tulee mukana kun asentaa hämärästä piraatti äppstorestä hämärän äppsin. Äly hoy...

Vierailija
32/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uBlock Origin toimii ainakin jos on Mac ja Chrome

Vierailija
33/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan! Osaisiko joku neuvoa, miten toimia kun on älytv ja siinä jiutuubin äppi? 

Vierailija
34/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan! Osaisiko joku neuvoa, miten toimia kun on älytv ja siinä jiutuubin äppi? 

Firetv ja smarttube

Vierailija
35/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä mainokset? Oma moka jos et osaa ublockia asentaa tai käyttää jotain muuta selainta (olen kuullut sellaisesta kuin Brave). Netis oon mainoksia nähny viimeeks kakskyt vuotta sitte.

Latasin Braven jokin viikko sitten kun adblokkeri Chromessa ei enää toiminut (eikä muuten toiminut enää ohita-toimintokaan vaan kaikki mainokset olisi pitänyt katsoa täysimittaisina), vaan tänään huomasin ensimmäistä kertaa että Bravenkin youtubeen ilmestyi mainos.   

Vierailija
36/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Bravessa mainoksia edelleenkään. ublockin saa appstoresta myös ihan normaalisti

Vierailija
37/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ ENÄÄ E

IDIOOTTI

Vierailija
38/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä minuutin välein tule. 

No kyllä tulee. Ja yleensä kaksi mainosta peräkkäin. Eka kestää usein 13-15 sek, toinen 5 sek.

Käytössä DuckDuckGo selain. Wanha Huawein tabletti.

Ap

Vierailija
39/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mainosta ei ole näkynyt, mutta minulla onkin maksullinen Premium. Sitä myötä myös muita etuja.

Vierailija
40/40 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs telkun youtube äppsi?

Ja mistä tietää mitä malwarea tulee mukana kun asentaa hämärästä piraatti äppstorestä hämärän äppsin. Äly hoy...

"Hämärästä piraatti äppstorestä". Just joo, nauti mainoksista sitten jos et halua, 'tun lammas. Aina voi tehdä itsekin asian eteen jotain ja etsiä tietoa jos pelottaa mutta etpä taida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan