Juutuubin mainokset! đ€Ź
MitÀ vettiÀ, mainokset hyppÀÀ esiin Minuutin vÀlein!! Koska tÀmminen on tullut? Ei mitÀÀn jÀrkeÀ katsoa enÀÀ tuubia.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adblock on itsellÀni kÀytössÀ. Se toimii, kunhan aina menet sen kautta Youtubeen.
Adblok on chromen plugin. Ei sitÀ "kautta" mennÀ mihinkÀÀn.
Paskaa trollausta.
Jaa, no mÀ olen tÀmmönen tÀti-ihminen, joka en ymmÀrrÀ nykyajan vehkeiden pÀÀlle. Mua Àrsytti Youtuben mainokset, ja erÀs kaverini suositteli AdBlockia. No, asensin sen, eikÀ ole enÀÀ Youtubessa mainoksia tullut. Trolli en oo.
T. Vanha
No ei kyllÀ minuutin vÀlein tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa Firefox selain ja siihen uBlock Origin. Chrome ÀskettÀin lakkautti tuen tehokkailta adblockereilta. Firefox on ainoa selain Safarin ohella jotka eivÀt pohjaudu Chromeen.
Höpö. Ja höpö.
MikÀ kohta viestissÀni on höpöhöpöÀ? Et pysty enÀÀ lataamaan uBlock Originia Chromessa.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e7ca26a9-b54d-4b62-81f4-c1d3ece4âŠ
Jaa, kyllÀ mulla vaan on uBlock Origin Chromessa ja toimii kun just on tube taustalla. Vaihdan pois sit jos joskus lakkaa toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa Firefox selain ja siihen uBlock Origin. Chrome ÀskettÀin lakkautti tuen tehokkailta adblockereilta. Firefox on ainoa selain Safarin ohella jotka eivÀt pohjaudu Chromeen.
Höpö. Ja höpö.
MikÀ kohta viestissÀni on höpöhöpöÀ? Et pysty enÀÀ lataamaan uBlock Originia Chromessa.
Ei ole mainoksia chromessa. Joten höpöÀ.
Sovelluksen kautta ei varmaan onnistu blokkaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö. Ja höpö.
Jaa, kyllÀ mulla vaan on uBlock Origin Chromessa ja toimii kun just on tube taustalla. Vaihdan pois sit jos joskus lakkaa toimimasta.
Mulla myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö. Ja höpö.
KesÀkuun alussa astui voimaan ensin Chromen kehittÀjÀversioissa ja sieltÀ muutokset valuu hiljalleen sitten vakaaseen versioon eli todennÀköisesti ei vielÀ kohdistu kaikkiin kÀyttÀjiin, mutta lÀhikuukausina asia voi olla toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adblock on itsellÀni kÀytössÀ. Se toimii, kunhan aina menet sen kautta Youtubeen.
Adblok on chromen plugin. Ei sitÀ "kautta" mennÀ mihinkÀÀn.
Paskaa trollausta.
Jaa, no mÀ olen tÀmmönen tÀti-ihminen, joka en ymmÀrrÀ nykyajan vehkeiden pÀÀlle. Mua Àrsytti Youtuben mainokset, ja erÀs kaverini suositteli AdBlockia. No, asensin sen, eikÀ ole enÀÀ Youtubessa mainoksia tullut. Trolli en oo.
T. Vanha
Aivan eli menet chromen tai fire foxin kautta.
Android kÀnnykkÀÀn F-Droid sovelluskaupan kautta NewPipe korvaamaan Youtube.
Tietokoneen selaimeksi Firefox siihen uBlock ja NoScript, menee kaksi minuuttia asentaa ja opetella kÀyttÀmÀÀn - onneksi olkoon mainosvapaa internet loppuiÀksesi.
Ihme kÀdetöntÀ porukkaa tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneen selaimeksi Firefox siihen uBlock ja NoScript, menee kaksi minuuttia asentaa ja opetella kÀyttÀmÀÀn - onneksi olkoon mainosvapaa internet loppuiÀksesi.
EntÀs telkun youtube Àppsi?
Ja mistĂ€ tietÀÀ mitĂ€ malwarea tulee mukana kun asentaa hĂ€mĂ€rĂ€stĂ€ piraatti Ă€ppstorestĂ€ hĂ€mĂ€rĂ€n Ă€ppsin. Ăly hoy...
uBlock Origin toimii ainakin jos on Mac ja Chrome
Tosiaan! Osaisiko joku neuvoa, miten toimia kun on Àlytv ja siinÀ jiutuubin Àppi?
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan! Osaisiko joku neuvoa, miten toimia kun on Àlytv ja siinÀ jiutuubin Àppi?
Firetv ja smarttube
Vierailija kirjoitti:
MitkÀ mainokset? Oma moka jos et osaa ublockia asentaa tai kÀyttÀÀ jotain muuta selainta (olen kuullut sellaisesta kuin Brave). Netis oon mainoksia nÀhny viimeeks kakskyt vuotta sitte.
Latasin Braven jokin viikko sitten kun adblokkeri Chromessa ei enÀÀ toiminut (eikÀ muuten toiminut enÀÀ ohita-toimintokaan vaan kaikki mainokset olisi pitÀnyt katsoa tÀysimittaisina), vaan tÀnÀÀn huomasin ensimmÀistÀ kertaa ettÀ Bravenkin youtubeen ilmestyi mainos.
Ei ole Bravessa mainoksia edelleenkÀÀn. ublockin saa appstoresta myös ihan normaalisti
Vierailija kirjoitti:
ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ ENĂĂ E
IDIOOTTI
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllÀ minuutin vÀlein tule.
No kyllÀ tulee. Ja yleensÀ kaksi mainosta perÀkkÀin. Eka kestÀÀ usein 13-15 sek, toinen 5 sek.
KÀytössÀ DuckDuckGo selain. Wanha Huawein tabletti.
Ap
YhtÀÀn mainosta ei ole nÀkynyt, mutta minulla onkin maksullinen Premium. SitÀ myötÀ myös muita etuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀs telkun youtube Àppsi?
Ja mistĂ€ tietÀÀ mitĂ€ malwarea tulee mukana kun asentaa hĂ€mĂ€rĂ€stĂ€ piraatti Ă€ppstorestĂ€ hĂ€mĂ€rĂ€n Ă€ppsin. Ăly hoy...
"HÀmÀrÀstÀ piraatti ÀppstorestÀ". Just joo, nauti mainoksista sitten jos et halua, 'tun lammas. Aina voi tehdÀ itsekin asian eteen jotain ja etsiÀ tietoa jos pelottaa mutta etpÀ taida.
Asenna firefox ja siihen adblock ja taas toimii