Mistä löytää kauniita uimapukuja?
Eli siinä se kysymys on. Haluaisin löytää kauniin uimapuvun, joka sopii hieman vatsakkaalle ja povekkaalle naiselle. En halua mitään perus adidasta tai arenan sporttipukua vaan sellaisen jossa voisi olla hieman koristeellinen ja naisellinen.
Antakaa ehdotuksia.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin tän https://www.ellos.fi/ellos-collection/uimapuku-sofia-shaping/7015907-01
Laihan luikun uimapuku, ei isomahaisen ja rintavan.
En ole laiha luikku. Mahaa on vähän kun siihen kaikki ylimääräinen kertyy ja olen rintava.
Jos ihmisellä on hyvä maku, hän ei pukeudu vaatteisiin eikä uimapukuihin joissa hänen vartalonsa ei ole edukseen.Tikun malliselle ja ylipainoiselle ei sovi samanlaiset vaatemallit.
Vierailija kirjoitti:
Klingelillä on kivoja.
Monikin uimapuku on ihan kiva, mutta ei laadukas.
Minun mielestäni taas tuollaisia kaipaamiasi pukuja on vaikka missä. Kaikkialla pursuaa koristeellisia ja naisellisia uikkareita, ja hillitympää tyyliä saa hakemalla hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin tän https://www.ellos.fi/ellos-collection/uimapuku-sofia-shaping/7015907-01
Laihan luikun uimapuku, ei isomahaisen ja rintavan.
En ole laiha luikku. Mahaa on vähän kun siihen kaikki ylimääräinen kertyy ja olen rintava.
Jos ihmisellä on hyvä maku, hän ei pukeudu vaatteisiin eikä uimapukuihin joissa hänen vartalonsa ei ole edukseen.Tikun malliselle ja ylipainoiselle ei sovi samanlaiset vaatemallit.
En ole tikku enkä myöskään ylipainoinen. Missään en ole väittänyt että tikulle ja ylipainoiselle sopii samat vaatemallit. Minusta vartaloni on ihan edukseen tuossa uikkarissa. Jos et sinä siitä tykkää niin mikään pakko sitä ei ole ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Lilja the label
Tämä oli ihan uusi tuttavuus. Tosi kauniita asuja.
Vierailija kirjoitti:
Nämä menevät hieman vanhemmalle naiselle kuten finnwearin vaatteet yleensä.
Osa uimapuvuista näyttää kyllä siltä että sopisivat ennemmin makuuhuoneeseen kuin rannalle tai kylpylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi alaosa, osa meistä vanhemmista naisista vaalii luonnollista tuuheaa karvamätästään ja tuossa mallissa ne pursuilevat reunoista ulos, ei tietenkään kotioloissa haittaa mutta julkisilla uimapaikoilla kyllä.
Ulkomailta tai netistä, esim. Caledonia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi alaosa, osa meistä vanhemmista naisista vaalii luonnollista tuuheaa karvamätästään ja tuossa mallissa ne pursuilevat reunoista ulos, ei tietenkään kotioloissa haittaa mutta julkisilla uimapaikoilla kyllä.
Taitaa olla provoa tämä, mutta asiaa sinäsä että osassa puvuista on todella kapea haarakiila että ellei ole pelkkä kiitorata niin helposti tursuaa ylitse.
Noshin uimapuku Eeden on mielestäni kaunis, sopii myös tukevammalle vartalolle. Taitaa vain olla koot jo vähissä tämän kesän mallistossa.
Vierailija kirjoitti:
tilaa tuolta https://www.wickedweasel.com/en-ie
Ei luulisi olevan kalliita kun ei ole juuri kangastakaan
Mitkä ovat parhaimpia kivijalkaliikkeitä mistä etsiä uimapukuja? Monet täällä ehdotetuista ovat nettikauppoja.
Siro Hämeenlinnassa. Löytyy pukuja jopa kuppikokojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siro Hämeenlinnassa. Löytyy pukuja jopa kuppikokojen mukaan.
Tosi kauniita, mutta suurin osa tosi kalliita. Toki laatu varmasti maksaa.