Tällaisista rinnoista miehet pitävät: Varma seisokki
https://www.iltalehti.fi/keho/a/5065cef3-86fa-42e6-8931-204414fdbdb5
kellään lukuoikeuksia?
mitä vastauksia oli?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on niin outo homma. C-kuppi😂 aika laaja käsite
Juuri näin. C-kuppi ja C-kuppi eroaa aika lailla toisistaan, jos OIKEASTI jotain liivien koosta ymmärtää 😂
Vierailija kirjoitti:
Todella tolloja ukkoja
tykkäätte sittenkin kun on rintasyöpä?
Niin, siinä vaiheessa, kun nainen on menettänyt rintansa rintasyövälle - joko toisen tai jopa molemmat - haluaisin kyllä kuulla rehellisesti miesten mielipiteitä. Nimittäin liian monta sellaista tarinaa on tullut luettua, että ne rinnat oli miehelle tärkeämpää kuin puolison vakavasta sairaudesta selviäminen! Itse olen oikean rintani menettänyt syövälle ja kyllä se on kipeä asia käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kiinteitä ja pieniä
Minäkin veikkaisin.
Minulla on hyvin isot rinnat, vaikka olen hoikka, ja tietysti minun tuurillani kaikilla niillä miehillä, joihin olen ollut elämäni aikana ihastunut, on ollut vain pienirintaisia naisystäviä.
Ihan turhaa hypetystä aina isoista rinnoista. Todellisuudessa ne tuntuvat kiinnostavan lähinnä keskimääräistä tyhmempiä miehiä.
Minä ainakin ihastuin sinuun kirjoittamasi tekstin perusteella!
Olen samaa mieltä kuin yksi tuolla, isot rintani ovat kiinnostaneet lähinnä elämäm koululaisia. Eikä heissä mitään vikaa, mutta saman olen pannut merkille.
Pienet nyrkin kokoiset saa kyllä sprrman lentämään
Näin miehenä voin kertoa vastaukse: Paljaista.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin kertoa vastaukse: Paljaista.
Ei sellaisia rintoja ole ollemassakaan mitkä saisivat kullin seisomaan. Pillu on sitten jo ihan toinen juttu.
Pillu on ruma, eikä saa minulla seisomaan, sama on pienien tissien kanssa. Kookkaat, mutta ei valtavat, kiinteät, ei roiku, mutta hyllyää nätisti kun ratsastaa. Harvalla naisella on kauniit rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellå joka on 62 ei tule seisokkia enää oikein mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tolloja ukkoja
tykkäätte sittenkin kun on rintasyöpä?
Niin, siinä vaiheessa, kun nainen on menettänyt rintansa rintasyövälle - joko toisen tai jopa molemmat - haluaisin kyllä kuulla rehellisesti miesten mielipiteitä. Nimittäin liian monta sellaista tarinaa on tullut luettua, että ne rinnat oli miehelle tärkeämpää kuin puolison vakavasta sairaudesta selviäminen! Itse olen oikean rintani menettänyt syövälle ja kyllä se on kipeä asia käsitellä.
Jaaha, kertoo kaiken oleellisen täällä pyörivän porukan asenteista ja varsinkin ÄO:sta, että jollakin on tarve ALAPEUKUTTAA tällaista kommenttia 😡 Varmaan olet juuri niitä, jotka lähtevät nostelemaan, kun puoliso sairastuu vakavasti!
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräistä tyhmemmät miehet tuovat kiinnostuksensa rintoihin korostetusti esille. Tykkään minäkin isoista, mutta kiinteistä rinnoista. En silti tee siitä numeroa heti tutustuessa. Ehkä se on virhe, koska naiset näköjään lankeavat rintojensa avoimiin ihailijoihin.
Rinnat nyt ovat rinnat, läski- ja maitorauhaspatit nänneineen. Miehenä minua kiinnostaa rinnoissa se, kun nainen nauttii niiden hyäilemisestä, koolla ei niin väliä. On pelkkä sterotypia, että miehet ihannoisivat isoja rintoja - ehkä jotkut jotka luulevat että niin pitää tehdä. Isot rinnat sinänsä ovat fyysinen rasite liikkuvalle naiselle,
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana. Jos naisen rinnoista alkaa seisomaan, niin ei ole kyllä saanut ikinä pillua ja persettä.
Hinaaja löytyi kommentoimaan, kaikkien reiät käy.
Vierailija kirjoitti:
OSTA LOKKI OMA LEHTI!
en kyllä iltajuorun klikkiotsikoiden tähden maksa mitään hölynpölystä
Kyllä nuo nykyotsikot on ihan kuraa.
Tissit kun tissit, kyllä ne aina kelpaa. En kyllä edes muista nähneeni "huonoja" rintoja. Kerran kyllä nänniä maistellessa, suuhun lipsahti myös varvas. Ne vähän roikkui ;-)
Vierailija kirjoitti:
Helppo vastata: isoista. Omalla muijalla 85F kupin tissit. Ihana nuolla, imeä ja välillä myös roiskia spermat niiden päälle.
Nämä numerothan ei kerro juuri lainkaan totuutta. Minulla 75F kuppikoko ja ei näitä voi millään isoiksi sanoa. Mutta liivit istuu päällä kyllä hyvin
Tulin surulliseksi tästä otsikosta. Eikö nämä voisi jo jättää menneisyyteen? Nainen, niinkuin mieskin, on kokonaisuus. En tahtoisi uskoa, että jonkin yhden ruumiinosan koolla on niin valtavaa vaikutusta. Jos nyt jotain pitäisi sanoa, niin itse olen ainakin huomannut miesten noteeraavan tiimalasivartalot, tissien koosta viis...
N32 isot pyöreät tissit mutta muuten romuluinen/tasapaksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kokoiset on hyvät, että voi lykkiä väliin.
kuinka moni oikeasti jaksaa lykkiä väliin?
Tuntuu hyvältä kun laittaa kookosöljyä ja antaa mennä. Mutta paremmalta tuntuu jos ei ole oma vaimo.
itse en ainakaan jaksa . Tylsää.
Oletko homo?
Ai kun lykin mieluummin pilluun?
Juuri näin. C-kuppi ja C-kuppi eroaa aika lailla toisistaan, jos OIKEASTI jotain liivien koosta ymmärtää 😂