Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällaisista rinnoista miehet pitävät: Varma seisokki

Vierailija
05.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/5065cef3-86fa-42e6-8931-204414fdbdb5

kellään lukuoikeuksia? 

mitä vastauksia oli?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norma Stitzillä on suurimmat. On ne kauniit. Jee.  Suomessa nimi olisi jotain Normi Tissi.

Vierailija
22/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kokoiset on hyvät, että voi lykkiä väliin.

kuinka moni oikeasti jaksaa lykkiä väliin? 

Tuntuu hyvältä kun laittaa kookosöljyä ja antaa mennä. Mutta paremmalta tuntuu jos ei ole oma vaimo. 

itse en ainakaan jaksa . Tylsää.

Oletko homo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norma Stitzillä on suurimmat. On ne kauniit. Jee.  Suomessa nimi olisi jotain Normi Tissi.

Vierailija
24/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kokoiset on hyvät, että voi lykkiä väliin.

kuinka moni oikeasti jaksaa lykkiä väliin? 

Tuntuu hyvältä kun laittaa kookosöljyä ja antaa mennä. Mutta paremmalta tuntuu jos ei ole oma vaimo. 

itse en ainakaan jaksa . Tylsää.

Oletko homo?

Jääköön arvoitukseksi.

Vierailija
25/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat boobsit parhaat. Ei väliä tykkääkö miehet vai ei. 

Vierailija
26/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä saan erektion naisen rinnoista. Ei oikeastaan tarvitse muuta kuin tiedon että kohta ne näkee niin kalu on pystyssä. Ja tykkään myös lykkiä tissien väliin. 

Vierailija
27/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kiinteitä ja pieniä

Minäkin veikkaisin.

Minulla on hyvin isot rinnat, vaikka olen hoikka, ja tietysti minun tuurillani kaikilla niillä miehillä, joihin olen ollut elämäni aikana ihastunut, on ollut vain pienirintaisia naisystäviä.

Ihan turhaa hypetystä aina isoista rinnoista. Todellisuudessa ne tuntuvat kiinnostavan lähinnä keskimääräistä tyhmempiä miehiä.

Keskimääräistä tyhmemmät miehet tuovat kiinnostuksensa rintoihin korostetusti esille. Tykkään minäkin isoista, mutta kiinteistä rinnoista. En silti tee siitä numeroa heti tutustuessa. Ehkä se on virhe, koska naiset näköjään  lankeavat rintojensa avoimiin ihailijoihin.

Vierailija
28/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastata: isoista. Omalla muijalla 85F kupin tissit. Ihana nuolla, imeä ja välillä myös roiskia spermat niiden päälle.

Vierailija
29/75 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin veikkaisin.

Minulla on hyvin isot rinnat, vaikka olen hoikka, ja tietysti minun tuurillani kaikilla niillä miehillä, joihin olen ollut elämäni aikana ihastunut, on ollut vain pienirintaisia naisystäviä.

Ihan turhaa hypetystä aina isoista rinnoista. Todellisuudessa ne tuntuvat kiinnostavan lähinnä keskimääräistä tyhmempiä miehiä.

Keskimääräistä tyhmemmät miehet tuovat kiinnostuksensa rintoihin korostetusti esille. Tykkään minäkin isoista, mutta kiinteistä rinnoista. En silti tee siitä numeroa heti tutustuessa. Ehkä se on virhe, koska naiset näköjään  lankeavat rintojensa avoimiin ihailijoihin.

Isot rinnat eivät ikinä ole kiinteät. Mitä isommat, sen enemmän niissä on läskiä.

Vierailija
30/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naisella oli isohkot, arpiset ja riippuvat rinnat. Ne paljastettuaan hän totesi "tykkään mun tisseistä ihan älyttömästi" ja puristi itse niitä. Meinasi roiskahtaa siihen paikkaan.

Parhaat rinnat ikinä.

Vierailija
31/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat rinnat ovat isot, jotka suipponevat kärkeä kohden, missä näkyy vähän verisuonia, pitkät ja paksut nännit, tavallaan sellaisen räjähtämässä olevan ylikypsän hedelmän näköiset.

Vierailija
32/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies on alle 1-vuotias. 

Vierailija
33/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat rinnat on  maitotissit! Ja vauva imemässä niitä!

Vierailija
34/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia aikuisen naisena pitäisi haluta aiheuttaa "seisokki" kaikille miehille ulokkeilla joiden muotoon ei voi itse vaikuttaa?? 

Vierailija
35/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, koskas siellä on artikkeli terskannupeista joita kaikki naiset haluavat nuolla? 

Vierailija
36/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin veikkaisin.

Luulisin että miehet keskimäärin eivät tee parinvalintaa pelkästään rintojen perusteella. :) Tai jos tekee, haluatko oikeasti olla tällaisen yksilön kanssa yhdessä?

-- Mies

Vierailija
37/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavahkoa, 57 viestiä, eikä ole tiedossa mistä keskustellaan.

Avaudun kuitenkin, ei ole olemassa niin pikkuisia tisuja että eivät minulle kelpaisi, mutta niin suuria on paljon (laaja skaala) jotka eivät kelpaa. Tedän nämä varmasti.

Vierailija
38/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tolloja ukkoja

tykkäätte sittenkin kun on rintasyöpä?

Vierailija
39/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki. Tämä artikkeli olikin siinä mielessä ihana, että konsensus oli että ihan kaikenlaiset rinnat ovat miesten mielestä ihania, ja vielä ihanampia mikäli nainen itse pitää ja nauttii niistä 🙂 Oikea hyvän mielen juttu oli se, olispa hienoa jos ei olisi maksullinen niin voisi voimauttaa varmaan monia naisia! 

N46

Vierailija
40/75 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana. Jos naisen rinnoista alkaa seisomaan, niin ei ole kyllä saanut ikinä pillua ja persettä.