Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia sukulaisen kanssa joka tuputtaa trump-henkistä kristillisyyttä, mutta ei siedä muita uskontoja?

Vierailija
05.09.2024 |

Eli siis haluaa vaikka kodissani puhua siitä kuinka vääräuskoiset valtaa planeetan, ostaa raamattuja jne. Jos ostaisin hänelle koraanin niin minun pitäisi ymmärtää sen olevan häntä kohtaan karmea loukkaus, mutta jostain syystä hän saa ostaa minulle raamatun ja minä en tietenkään saa loukkaantua asiasta.

Ei opi millään pitämään turpaansa kiinni koko aiheesta. Minä en jaksaisi tuollaista länkytystä, eli en itse ota aihetta esiin. 

Hyviä neuvoja?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askel 1: Kerrot ystävällisesti, ettet halua keskustella tai kuunnella tähän aiheeseen liittyviä juttuja. Kerrot samalla, että muista asioista keskustelet hänen kansaan mielelläsi (jos siis tämä pitää paikkaansa), jottei kohde koe, että hän tulee kokonaan ihmisenä torjutuksi.

Askel 2: Toista askel 1

Askel 3: Sanot samat asiat uudestaan vähemmän ystävällisesti ja kerrot myös, että sukulaisesi käytös ei ole kohtuullista eikä reilua, koska ole hyvin asiallisesti yrittänyt kertoa, etteivät nämä aiheet sinua kiinnosta.

Askel 4: Kerrot, että joudut tekemään ikävän ratkaisun välien katkaisemisesta, jos sukulaisesi ei kerta kaikkiaan pysty kunnioittamaan toivettasi.

Askel 5: Katkaiset välit.

Vierailija
22/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jumalattomia pitäisi varoittaa heidän pahasta vaelluksestaan?

Jos minä sanon jumalattomalle: Sinun on totisesti kuoltava, mutta sinä et varoita häntä etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen pahasta vaelluksestaan pelastaaksesi hänen henkensä, jumalaton kuolee synneissään, mutta sinut minä vaadin tilille hänen verestään.

Hes. 3:18

No sitten sun pitää sietää että kerron sulle vastaavia kohtia koraanista tai vaikka jotain hindu-juttuja. Ei mitään eroa jos vaadit mua kuuntelemaan tollasta niin sitten istut hiljaa ja mietit mitä koraani sanoo sun pahoista tavoista. Ok?

Mulle on ok, niin saadaan sitten yhdessä todeta koraani eksytykseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä sanon jumalattomalle: Sinun on totisesti kuoltava, mutta sinä et varoita häntä etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen pahasta vaelluksestaan pelastaaksesi hänen henkensä, jumalaton kuolee synneissään, mutta sinut minä vaadin tilille hänen verestään.

No sitten sun pitää sietää että kerron sulle vastaavia kohtia koraanista tai vaikka jotain hindu-juttuja. Ei mitään eroa jos vaadit mua kuuntelemaan tollasta niin sitten istut hiljaa ja mietit mitä koraani sanoo sun pahoista tavoista. Ok?

Miten niin? Kyse on uskonnosta. Ei tieteestä. Ne jotka uskoo niin uskoo ja ne jotka uskoo on löytäneet totuuden. Oli se koraani tai raamattu. Sama asia.

Vierailija
24/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen jälkeen todeta koraanin näkökulmasta raamattu eksytykseksi. Mainiota!  

Vierailija
25/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump henkistä kristillisyyttä? Mitä se on? Trump on juutalainen.

Protestantti.

"For much of his life, Trump identified as a Presbyterian, which is a mainline Protestant Christian denomination."

Vaikka Trump on narsisti ja sosiopaatti ei hän tyhmä ole. Trumpille uskonto ja kristillisyys on poliittinen työkalu, ajatus että Trump uskoisi johonkin suurempaan voimaan kuten "jumalaan" on huvittava. Trumpin tarkoitus on itse olla jumala ja sellaisia hyväntahtoisia köyhiä maankiertäjiä kuin Jeesus oli hän avoimesti halveksii. Jeesus on pelkkä köyhä pummi Trumpille

Vierailija
26/29 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump henkistä kristillisyyttä? Mitä se on? Trump on juutalainen.

Protestantti.

"For much of his life, Trump identified as a Presbyterian, which is a mainline Protestant Christian denomination."

Vaikka Trump on narsisti ja sosiopaatti ei hän tyhmä ole. Trumpille uskonto ja kristillisyys on poliittinen työkalu, ajatus että Trump uskoisi johonkin suurempaan voimaan kuten "jumalaan" on huvittava. Trumpin tarkoitus on itse olla jumala ja sellaisia hyväntahtoisia köyhiä maankiertäjiä kuin Jeesus oli hän avoimesti halveksii. Jeesus on pelkkä köyhä pummi Trumpille

Amerikassa pakko sotkea Jeesus joka asiaan ihan vain hihhulien mieliksi vaikka oikeasti olisikin ateisti.

Vierailija
27/29 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin sukulaiselle vain, että jokaisella on omat uskomuksensa, enkä ole kiinnostunut hänen uskomuksistaan.

Olikohan aikoinaan presidentti Abraham Lincoln, joka totesi, ettei uskontoa ja politiikka pidä sekoittaa keskenään lainkaan. Abe jopa halveksi uskovaisia, koska piti heitä yksinkertaisina (ymmärrän tämän, koska uskotaan asioihin, joita ei voida mitenkään todistaa). Kauas on totisesti tultu noista ajoista amerikkalaisessa politiikassa. Valitettavasti.

Vierailija
28/29 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukulainen kielloista huolimatta tuputtaa tätä moskaa.

Vierailija
29/29 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tuputa sinulle mitään, joten paras neuvo on, että lopetat skeidan vääntämisen tänne.

Kiitos kun nostit ketjuani.

Edelleen neuvoja otetaan vastaan. 

Kehota häntä ottamaan homoseksuaalisuus sydämeensä. Kerro, että homous on sitä oikeaa rakkautta ja homọstelu ja leṣboilu todellisen rakkauden tekoja. Osta hänelle anaaliliukuvoidetta ja tulosta netistä ohjeet ensikertalaiselle. 

Ei varmasti tule enää kylään 😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi