Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne on saikulla, viekä hän lapset hoitoon ?

Vierailija
10.02.2007 |

Ihan tuosta aikaisemman keskustelun innoittamana kyselen. Joillekin äideille tuntuu olevan tärkeätä pitää lapset kotona, jos itse ovat sairaslomalla kotona, mutta miten näissä perheissä, jos isä on poissa töistä , ovatko myös lapset silloin pois hoidosta ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olen itse sairaslomalla ja pyydän häntä viemään aamulla lapsen hoitoon niin hän ihmettelee miksi lapsi pitää viedä hoitoon kun kerta olen itse kotona..... Sairastele siinä sitten!

Vierailija
2/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas lapsi tarvitsee äitiä tai isää kotona. Sairas isä tai äiti ei tarvitse lapsia kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko muu perhe saisi flunssan, vatsataudit jne, mies ei saa niitä koskaan. Outo tyyppi =)

Vierailija
4/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kysynyt lapseltasi asiasta? Sairastaminen on ihan normaaliin elämään kuuluva juttu, eikä lapsi siitä kärsi mitenkään. Voi kertoa että välillä on itse sairas eikä jaksa ja välillä sitten lapsi on sairas.

Vierailija
5/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät hoitoon myös, jos minä olen sairas.

Minä ehkä pidän lapset helpommin kotona, jos vointini sen sallii. Toisaalta jos jaksan hoitaa lapsia, niin jaksan myös töissä. Sairaslomaa ei haeta tyhjän takia, silloin ollaan tosissaan sairaita.

Vierailija
6/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa on sentään joku joka katsoo perään. En tiedä teistä muista, mutta minulla esimerkiksi kuume tekee sen, että nukkuisin vaikka koko päivän. Jos lapset olisi pakko pitää kotona niin ruokaa en jaksaisi laittaa ja videoita lapset luultavasti koko päivän tuijottaisivat, ulkoiluun nyt en mitenkään kykenisi.

Miksi ihmeessä siis rääkkäisin lapsiani pitämällä heidät kotona kun itse sairastan? Ei siitä mitään kunniamerkkejä jaella.

Vierailija
7/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, tähän ei kysymykseen ei vastannut ketään niistä naisista, jotka ovat sitä mieltä, että he pitävät lapset kotona ollessaan sairaina.

Onko nyt sitten niin, että äitien " täytyy" pitää lapset kotona ollessaan sairaana, mutta samojen perheiden isillä on oikeus viedä lapset hoitoon sairastaessaan ? Hieman, kuten muistaakseni vitosen vastaus antoi ymmärtää ;)

Pohdiskelee ap., jonka lapset myöskin hoidossa, vaikka isä ta äiti olisi sairaana kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän