Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen salaa ihastunut työpaikan vanhempaan mieheen. Miten tämän saisi hälvenemään?

Vierailija
05.09.2024 |

Asiassa ei ole yksinkertaisesti järkeä. 

Monenkaan mielestä hän ei ole kovin komea eikä omaa mitään erityisiä sosiaalisia taitoja. On oikeastaan aika tönö ja itsekseen viihtyvä. Tekee työt välttelevästi eikä muutenkaan ole ehkä nykymaailmassa piirteillään ns halutuimpien joukossa. 

Minun mielestäni hän on todella suloinen, jopa komea ja miehekäs. Jollain tavalla niin ihana, että haluaisi olla lähellä. Kun näen, että on tulossa töihin samoihin vuoroihin kuin minä niin ilahdun suunnattomasti ja oikein odotan, että näen hänet kun se vuoro koittaa. 

Yritän tietenkin olla viileä, asiallinen. Moikkaan ja jotain keskustellaan. En ota katsekontaktia liikaa. Yritän yksinkertaisesti olla neutraali.

En ole aina onnistunut ja voi olla, että jotain aavistuksia ihastumisesta on paljastunut. 

Nyt huomaan, että viime aikoina tilanne on tasapainoittunut ja oikeasti juttelemme. Hymyilemme toisillemme ja muutenkin toisen seurassa on sellainen ihanan mukava ja rauhoittava energia. Pidän hänestä mutta toivoisin ihastumisen menevän ohitse.

Hän on minua kuitenkin reilusti vanhempi, enkä tiedä edes hänen elämästään paljonkaan. 

Mites te tulette toimeen salatun ihastuksen kanssa? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin töissä reilusti vanhempaan. mieheen. Haaveilin salaa kaksi vuotta. Sitten yksinkertaisesti päätin, että nyt on toimittava. Oli paras päätös ikinä. Surkea avioliittoni loppui ja sain ihanan miehen. Vuosia nyt oltu yhdessä. Mies on eläkkeellä ollut jo vuosia. Rakkautta riittää. 

Vierailija
22/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin töissä reilusti vanhempaan. mieheen. Haaveilin salaa kaksi vuotta. Sitten yksinkertaisesti päätin, että nyt on toimittava. Oli paras päätös ikinä. Surkea avioliittoni loppui ja sain ihanan miehen. Vuosia nyt oltu yhdessä. Mies on eläkkeellä ollut jo vuosia. Rakkautta riittää. 

Naisena esiintyvä mies se vaan jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto