Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäisitkö enää miehen luokse

Vierailija
10.02.2007 |

mun tilanteessa?Rakastaa toista,mutta jää kotiin lasten takia ja luulee vielä että mä en tiedä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyhmä olen tiedän, kun en kertakaikkiaan tiedä mitä tekisi

Vierailija
2/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä pistän sen pihalle:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onkin vaan hetken ihastus, vaihtelunhalu?

Vierailija
4/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet avioliitossa tulevat ja menevät. Jos kerran luulosi toisen rakkaudesta on varmaa, niin yhtä varmasti se rakkaus laantuu ja silloin tunteet siirtyvät taas sinuun.

Vierailija
5/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suhde (minun pettäminen) oli alkanut reilu puoli vuotta ennen sitä ja sain sen melkein heti selville. Mies sanoi rakastavansa minua ja unohtavansa tämän toisen. Uskoin. Mutta tasasaisin väliajoin minulle selvisi ettei ole vieläkään lopettanut suhdetta toiseen naiseen.

Halusin itse miehen muuttavan, koska pelkästään lasten takia samankaton alla asumisesta ei tule mitään. Enkä minä voinut (enkä voi edelleenkään) luottaa mieheen yhtään.

Tällä hetkellä mies haluaisi muuttaa takaisin, mutta edelleen kaveeraa (mitä sitten ikinä tarkoittaakin) tämän toisen kanssa.

Vierailija
6/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin varmaan kävelee. Tai siis minä lähtisin kävelee.. Harkitsen sitä koko ajan, mutta mulla ei ole hyvää syytä lähteä. Mies ei varmaankaan petä, mutta mulla ollu toinen jo pitkään. Nuorimmaisen takia olen tässä sinnitellyt, jos sitä ei olisi, niin oisin jo lähteny.. Eli meillä voisi paremminkin kysyä, et mitä mieheni tekisi.