Jäisitkö enää miehen luokse
mun tilanteessa?Rakastaa toista,mutta jää kotiin lasten takia ja luulee vielä että mä en tiedä...
Kommentit (6)
Jos onkin vaan hetken ihastus, vaihtelunhalu?
Tunteet avioliitossa tulevat ja menevät. Jos kerran luulosi toisen rakkaudesta on varmaa, niin yhtä varmasti se rakkaus laantuu ja silloin tunteet siirtyvät taas sinuun.
Miehen suhde (minun pettäminen) oli alkanut reilu puoli vuotta ennen sitä ja sain sen melkein heti selville. Mies sanoi rakastavansa minua ja unohtavansa tämän toisen. Uskoin. Mutta tasasaisin väliajoin minulle selvisi ettei ole vieläkään lopettanut suhdetta toiseen naiseen.
Halusin itse miehen muuttavan, koska pelkästään lasten takia samankaton alla asumisesta ei tule mitään. Enkä minä voinut (enkä voi edelleenkään) luottaa mieheen yhtään.
Tällä hetkellä mies haluaisi muuttaa takaisin, mutta edelleen kaveeraa (mitä sitten ikinä tarkoittaakin) tämän toisen kanssa.
laittaisin varmaan kävelee. Tai siis minä lähtisin kävelee.. Harkitsen sitä koko ajan, mutta mulla ei ole hyvää syytä lähteä. Mies ei varmaankaan petä, mutta mulla ollu toinen jo pitkään. Nuorimmaisen takia olen tässä sinnitellyt, jos sitä ei olisi, niin oisin jo lähteny.. Eli meillä voisi paremminkin kysyä, et mitä mieheni tekisi.
mutta tyhmä olen tiedän, kun en kertakaikkiaan tiedä mitä tekisi