Miehet. Mitä teette, jos olette joskus loukanneet henkisesti naista ja kadutti ja haluatte naisen takaisin.
Olen puhunut rumasti naisesta ja nyt kadun sitä. Tekisin mitä tahansa saadakseni naisen takaisi, mutta tämä ei lepy. Nainen on alkanut tapailla uutta miestä.
Kommentit (22)
Naisystäväni loukkaantui verisesti, kun puhuin hänestä intiimiä asioita muille. Se oli pahinta, mitä voin tehdä. Tiedän, etten koskaan saa anteeksi.
Aika toivoton tilanne. Ota opiksesi. Mene eteenpäin.
Ainoa keino on pyytää anteeksi tavalla, josta käy selväksi, että todella tarkoittaa sitä mitä sanoo.
Jos nainen ei tästä huolimatta anna anteeksi, se pitää hyväksyä, ottaa asiallisesti ja jättää asia siihen. Silloin voit saada hänet joskus myöhemmin ottamaan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt sitä koskaan enkä tee. Tyhmintä mitä mies voi tehdä, eikä sanoja saa koskaan takaisin. Naisilla on norsun muisti näissä asioissa. Vaikka kuinka joku naisen tekeminen tai sanominen v.uttaisi, niin ÄLÄ KOSKAAN SANO MITÄÄN HENKILÖKOHTAISTA TAI NIMITTELE. Jos näin tee häviät aina ja lopullisesti. Osoitat vain ettet pärjää naisen kanssa.
meinaatko elää loppuelämäsi tuollaisena perseennuolijana, joka ei uskalla sanoa ääneen, mitä ajattelee?
Elämänkumppani ei ole sinun sylkykuppisi. Se ei ole kumppanin tarkoitus ollenkaan. Jos sinulla on niin vaikea olla että et hallitse omaa rakkaaseen ihmiseen kohdistuvaa käytöstäsi, niin ensisijaisesti sinun kannattaa keskittyä siihen mistä tämä huono olo kumpuaa ja hakea siihen apua.
Jos et käsittele ahdistustasi/tunnevammaasi/traumaasi/jne. niin et voi mitenkään tuolle naiselle taata etteikö sama kohtelu toistu myöhemmin, vaikka nyt kuinka pyytelisit anteeksi. Nainen on fiksu kun siirtyi elämässä eteenpäin. Siirry sinäkin ja hoida itsesi kuntoon niin saat sitten aikanaan seuraavan naisen pidettyä kun sellaisen tapaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt sitä koskaan enkä tee. Tyhmintä mitä mies voi tehdä, eikä sanoja saa koskaan takaisin. Naisilla on norsun muisti näissä asioissa. Vaikka kuinka joku naisen tekeminen tai sanominen v.uttaisi, niin ÄLÄ KOSKAAN SANO MITÄÄN HENKILÖKOHTAISTA TAI NIMITTELE. Jos näin tee häviät aina ja lopullisesti. Osoitat vain ettet pärjää naisen kanssa.
meinaatko elää loppuelämäsi tuollaisena perseennuolijana, joka ei uskalla sanoa ääneen, mitä ajattelee?
Olen eri mies, mutta omasta puolestani voin sanoa, että aion lopun elämääni elää sellaisena perseennuolijana, joka ei loukkaa puolisoaan sanoilla. Loukkaukset eivät todellakaan unohdu. Asiansa voi esittää loukkaamattakin.
Sanoin naisystäväni ulkonäöstä kriittisen kommentin. Nainen loukkaantui. Eikä ole puhunut minulle sanaakaan sen jälkeen eikä ole suostunut kuuntelemaan selityksiäni eikä anteeksipyyntöjäni. Tapauksesta on puoli vuotta. Tiedän, että menetin naisystäväni harkitsemattoman sanavalintani vuoksi. Kaduttaa ja harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin naisystäväni ulkonäöstä kriittisen kommentin. Nainen loukkaantui. Eikä ole puhunut minulle sanaakaan sen jälkeen eikä ole suostunut kuuntelemaan selityksiäni eikä anteeksipyyntöjäni. Tapauksesta on puoli vuotta. Tiedän, että menetin naisystäväni harkitsemattoman sanavalintani vuoksi. Kaduttaa ja harmittaa.
Mikä ihme sai sinut toimimaan niin tyhmästi? Tunsitko itsesi paremmaksi kuin se nainen, halveksitko häntä silloin, vai miten sellainen voi tapahtua?
Se on nyt oppimiskokemus sinulle. Et enää saa sitä naista takaisin, mutta voit olla toistamatta samaa jonkun muun naisen kohdalla.
Jos nainen alkaa tapailla toista miestä, en ole millään tavalla enää kiinostunut hänestä, maailma on täynnä naisia, sen olisi hyvä jokaisen miehen muistaa.
Ei kenenkään, ei naisenkaan, pidä jostain sanomisista niin pahasti loukkaantua, että panee lopullisesti ja täydellisesti välit poikki. Jos nainen on niin hienohipiäinen ettei mitään siedä, niin hyvä, että hänestä pääsee eroon.
Vähän on herkkä hipiäinen vosu, joten etsi uusi ja parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mies, mutta omasta puolestani voin sanoa, että aion lopun elämääni elää sellaisena perseennuolijana, joka ei loukkaa puolisoaan sanoilla. Loukkaukset eivät todellakaan unohdu. Asiansa voi esittää loukkaamattakin.
Mikä ihmeen perseennuolija. Pystynyt väittelemään ja perustelemaan kantani ja pitämään pääni, enkä ole sortunut ala-arvoiseen nimittelyyn ja haukkumiseen.Ne jotka sortuu eivät pärjää naistensa kanssa keskustelussa eikä väittelyssä. Ne miehet on luusereita, eikä heitä naiset arvosta, kuten ei arvosta perseennuolijoitakaan. Mies ei sano mitään minkä sanojen takana ei voi seistä eikä varsinkaan loukkaa rakkaintaan, eikä ketään muutakaan.
Riippuu vähän.
Jos olen omastakin mielestä sanonut pahasti, niin vilpitön anteeksipyyntö on paikallaan.
Jos kyse taas on herkkydestä tai jostain tarpeesta loukkaantua muuten vaan, niin enpä näe vaivaa. Murjottakoot pahan olonsa pois.
Kiitos tästä otsikosta - ja ainakin joistakin kommenteista. Mulla meni sydämeen. Mulla on tällainen tarina mutta se vaan paheni kun mies näyttääkseen olevansa mies joka sitten kelpaa muillekin hankki tilanteeseen naisen ja lähti siitä sitten tämän kanssa. Suhde - jos se nyt edes mikään suhde vielä oli - oli uusi jotenka voin kysyä voiko siinä vaiheessa puhua pettämisestä edes. Olin kyllä raskaana (mitään lasta ei koskaan sitten tullut joidenkin mielestä varmaan ihan onneksi). Se homma sitten päättyi siihen että sain nyrkillä ohimoille oikein kunnolla ja olin siis raskaana. Voiko olla että rumasti tai loukkaavasti toiselle puhuminen on oikeastaan samaa kuin henkinen väkivalta?
Eli miehen syyllistyminen naisen paranormaaliin loukkaamiseen on tässä nyt kyseessä. Kuskaisin naisen hourulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään kaksi kuppikuntaa perseennuolijoissa. Valitettavasti se toinen porukka ottaa sen kirjaimellisesti :D Verbaalinen pehvannuolenta voi tosiaan olla monissa tapauksissa parempi ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään kaksi kuppikuntaa persee
Jep. Sen toisen kuppikunnan perseennuolijaksi en ensimmäisten joukossa aio ilmoittautua. Toki muut saavat tehdä makkarissa mitä haluavat - ei minun persettäni kaiva, kirjaimellisestikaan.
Kauniin kukkapuskan kanssa pyydän anteeksi. Jos nainen on normaali, niin kyllä hän antaa anteeksi. Pelkät sanat eivät voi niin syvästi loukata, että loukkausta ei voi antaa anteeksi.