Miten syrjäytyneenä naisena teen tinderprofiilin?
Haluan saada miehen. Ei ole kuin kotona otettuja selfieitä, täytyykö olla muita kuvia? Minulla on myös mielenterveysongelmia, kuten ahdistuneisuutta ja masennusta, mutta mies tekisi minut iloiseksi. Mietin laitanko mt-ongelmat profiiliin, kun ne varmaan tulee aika nopeasti esille. En osaa ahdistuneisuuden ja heikkojen sosiaalisten taitojen takia ylläpitää keskustelua, mutta kuuntelen mielellään miestä. Kaikki päivät menee kotona koneella, niin mitäköhän siihen profiiliin kannattaisi laittaa mikä kiinnostaisi miehiä? Ulkonäöltäni ehkä alhaista keskitasoa. Miehen täytyy olla mielestäni komea, mutta ei mikään huippumalli ja täytyy olla töissä ja hauska persoonallisuus.
t. Annika 25v
Kommentit (7)
Etsitään puheliasta, hauskaa ja persoonallista miestä, jolla vakituinen työpaikka. Olen hyvä kuuntelija ja minua on helppo ilahduttaa. Vertaillaan kotiselfieitä ja katsotaan josko tykästymme toisiimme. Viihdyn tietokoneella.
Hanki edunvalvoja, olet vaarallinen itellesi.
Laita proofiiliin lista sairauksista, nuhasta alkaen.
Onko tämä provo? Miehiä ei kiinnosta pätkääkään oletko syrjäytynyt vai et. Laitat sopivan seksikkään kuvan (esim. takaapäin otettu, tiukat jumppatrikoot) niin saat todennäköisesti alle vuorokaudessa enemmän yhteydenottoja kuin keskiverto mies saa koko elämänsä aikana.
Trololoo vaan. Incelin kirjoittama runo.
Laita sähköpostia keijomäkinen@gmail.com ;)