Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolut ja ovulaatiotestin tulos?

10.02.2007 |

Otsikossa kysymykseni lähestulkoon onkin eli vaikuttaako kys. lääkkeen käyttö ovulaatiotestin tulokseen? Voiko tuo lääke itsessään aiheuttaa plussan?

Oon vasta pari päivää syönyt terolutia ja vilja-ovistestiin tuli nyt plussa. Viiva ei ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta lähestulkoon. Ja noilla testeillä nega on kyllä ollut aina selvä nega. Oma " normi ovisaika" ei ole vielä käsillä, joten onko tuo lääke nyt aikaistanut ovikseni? Sehän se tarkoitus tietysti olisi...:)

Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran ajattelin kysyä, että mihin tarkoitukseen terot sait? Säännöllistämään kiertoja vai miten? Tuli siitä vain mieleen oma kokemukseni teroista, kun sain ne epäsäännöllisien kiertojen tasaamiseen. Mun luomukierrot on n. 35-60pv eli aivan mitä sattuu, ja terot teki mulle hienot tasan 28 päivän kierrot. Ovistestit näytti myös hienosti plussaa aina n. kp 12-14, mutta yhdessä kierrossa tehdyt s-prog-testit osoitti, ettei ovista ollutkaan ollut :( Mulla todettiin sitten monirakkulaiset munasarjat (pco) ja sehän vaikuttaa joskus vääristävästi ovistesteihin. Mulla auttoi vaivaan sitten Clomifenit ja viidennestä kierrosta tärppäsi.

Voi olla, ettei tää koske sua lainkaan, mutta kerroinpa nyt samalla oman kokemukseni jos sullakin on vaikka pco tai samantyyppistä " häikkää" .

Onnea kiertoihin ja plussaista lähitulevaisuutta! :)

Mikaela ja luomulapsi 2/04 ja clomivauva 2/06 ja vauvakuume

Vierailija
2/2 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla terot määrättiin avittamaan keltarauhashormonivajetta elimistössä (tuhrut ennen menkkoja), mikä puolestaan johtuu keskenmenosta. Kierto on siis säännöllinen ja ovulaatiokin tapahtuu, mutta tuulimunaraskaus, keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys sekoittivat kropan toiminnan, eikä kierto ole täysin normalisoitunut kesän jäljiltä vieläkään.

Ei ole pco-oireita, eikä viitteitä siitä ole kyllä gynet löytäneet eli siitä ei pitäisi olla kyse :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla