Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tunsin itseni noloksi kassalla kun ostin tytölle

Vierailija
10.02.2007 |

kumisaappaat tähän aikaan vuodesta ja näillä pakkasilla :). Mutta tyttö kuitenkin tarvitsee niitä ja ajattelin ettei sitten keväämmällä tarvitse etsiä sopivaa kokoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nolostuu jo tuollaisesta?? Siis aikuisten oikeesti, miksi ihmeessä sinä mietit tuollaisia?

Vierailija
2/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä että tajuaa hankkia jo valmiiksi sen sijaan että sitten tuskassa yrittää löytää sopivia kun aika olis. Ja onhan niitä kumppareita käytetty talvellakin sopivalla kelillä.

Vierailija
4/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että joku oikein siveä ja estoinen henkilö voi noista nolostua, mutta että kumisaappaista??

Onkohan tämä joku murrejuttu, että nolostumisella tarkoitetaankin jotain muuta kuin häpeilyä (vrt. kehtaa)?

Vierailija
5/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tajuu mitä nolostumista siinä on. Mäkin just ostin tytölle 2 shortsit ja bikinit... mun ois varmaan pitäny kans osata nolostua.. =)

Vierailija
6/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettavaksihan ne on tarkoitettu..

En ite ainakaan ole koskaan ajatellut että ketään niin paljon kiinnostaa minun ostokset..enpä itsekkään muiden ostoksia vahdi.

Vierailija
7/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee keväämmällä= ostaa tyttärelleen varoiksi.

Vierailija
8/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sata vuotta sitten.. (Oon ite -76 syntynyt) Saatiin sellanen musiikkikasetti jonka nimi oli " kumisaappaat: Jaana ja Kai" Siinä oli mukavia biisejä.. =)

Vierailija
9/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ettekö muista kumisaapas-bändiä.. =)

Höh, taidan olla ainut kalkkis täällä.. =(

Vierailija
10/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite -78 ja en voi vannoa muistavani tuommosta kumisaapas-biisiä ;D Muistatkos sanoja, oi kalkkis? *wirn*

Vierailija
11/11 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana ja Kai-biisissä laulettiin " jotain oppia sai, niin Jaana ja Kai, kun ensi kerran saivat lemmestä maistaa"

Yks pieni kortsu-Biisissä " yks pieni kortsu, näin miettii ikävissään, taas päättyi " jortsu" kun käyttämättä jää. Yks pieni kortsu, näin miettii ikävissään, voi sinua, ilman minua touhuut kännipäin"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä