Marin teki firmallaan puolessa vuodessa n. 300000e puhdasta voittoa verojen jälkeen
No sinänsä olisi voinut kuvitella isompiakin voittoja. Tässä ei ole mukana tämän vuoden tulot lainkaan.
Kommentit (106)
Muistanko väärin, vai sanoiko Orpo viime hallituksen aikana, että Marin ei tiedä mitään yrittämisestä.
Te ajoitte hänet itse pois haukkumalla kaikesta ja juomisesta ja muusta. Itsetuhoisia käytöstä on sekin kun nostitte eläke ikää Euroopassa sehän koskee teitä itseänne myös ja lapsianne.
Moni TV esiintyjä on maksanut mökkinsä autonsa ja asunto osakkeet teidän rahoilla. Tehän kuten kaikki asiakkaat maksaa lehdet kuin juorut kuin sisäänpääsymaksua kuin juomat ruuat kuin mitä tahansa. Jos seiska maksaa juorujutusta tuhansia sinä maksat ne ostamalla lehden tai lehtiä.
Ja maksaa veronsa Suomeen, toisin kuin esim. isämmaallinen Veikko Wallin
Nuoret on vihaamassa vanhoja ihmisiä täällä politiikassa mutta unohtavat että vanhat ovat heidän ruuat ja koulut maksanut. Euroopassa on tätä nuoriso vihaa vanhoja vastaan mutta kohta he ovat itse vanhoja ja eivät enää saa mitään.
Nostakaa itse itseltämme nuoret eläke ikää reilusti sinne 100 ikävuoteen näin me säästämme rahat. Tyhmyys tiivistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin, vai sanoiko Orpo viime hallituksen aikana, että Marin ei tiedä mitään yrittämisestä.
Ei tuossa ole kyse mistään normaalista yrittämisestä.
Ei ole normaalia ja epänormaalia yrittämistä.
No niin nuorison lapset ja nuoriso ihan itse sitten saa saman kohtelun kun vanhaksi tulevat. Tai sairaaksi. Tee toisille mitä itsellesi Jeesus. Jos kovin osaatte ajatella teiltä meni asiakkaat kuten ne vanhukset myös partureista ja ravintoloista kun jätitte vanhat syrjittäväksi. 120 vuotiaat kampaajat ja bussikuskit on tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Percelit itsemurhatarkkailussa 🤣🤣
Sun elämähän romahti, kun Sanna jätti 32 000 äänestäjää nallina kalliolle kansainvälisen luksuselämän takia. Ei paljon kiinnostellut korjata oman hallituskautensa tuhoja.
Kannatan Marinia vaan sen vuoksi, että aiheuttaa niin massiivista peppukipua kaltaisissasi luuseripaskoissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun elämähän romahti, kun Sanna jätti 32 000 äänestäjää nallina kalliolle kansainvälisen luksuselämän takia. Ei paljon kiinnostellut korjata oman hallituskautensa tuhoja.
Kannatan Marinia vaan sen vuoksi, että aiheuttaa niin massiivista peppukipua kaltaisissasi luuseripaskoissa :D
Kannatat Marinia, koska hänellä on tietynlaiset hiukset, tietynlaiset vaatteet ja jotka muistuttaa jotakuta toista ihmistä tietoisesti.
Sinuako se Sanna mielestäsi matkii, vai mikä sinulla on oikein hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole kyse mistään normaalista yrittämisestä.
Ei ole normaalia ja epänormaalia yrittämistä.
Kopioit toisen suomalaisen ihmisen ulkonäön hiuksia ja nahkakkia myöten, koska tiedät, että monella on seksuaalinen fetissi tällaiseen.
WTF :D
Vierailija kirjoitti:
Ja maksaa veronsa Suomeen, toisin kuin esim. isämmaallinen Veikko Wallin
No tämä on hyvä. Tosin epäilen että ei maksa kauaa. Toivottavasti olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Huvä Sanna. Petteri ois tehnyt saman verran miinusta.
Kokoomuslaista talousosaamista.
Perskokkareiden raivo tuntuu yltyvän kun hallitus tekee sutta ja sekundaa niin Marin on kohde johon se omien johtaman hallituksen kyvyttömyys puretaan.