Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallin suihkussa

Vierailija
05.09.2024 |

Mulla on huomattavasti isompi ja muhkeampi kulli ku useimmilla muilla miehillä. Käyn usein uimahalleissa ja aika usein siellä miesten suihkutiloissa käy naissiivoojia. Olen huomannut että ne vilkuilee mun jalkoväliä. Ei tietenkään tuijota mut silleen syrjäsilmällä kurkkii. Ja selvästi pitävät näkemästään. Ens alkuun se vähän hämmensi ja yritin peitellä sitä, mut pikkuhiljaa rupesin nauttimaan siitä kun huomasin että nainenkin nautti, enkä enää peittele sitä. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ja käykö naisten puolella koskaan miessiivoojia, onko naisilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans iso ja huomannu saman. Mut ei ne kaikki muijat sitä tiirailua ees yritä peitellä. Yhessä uimahallissa eräskin siivoajarouva aina ihan estotta tuijottaa mun varustusta. Noh, katelkoon mun puolesta jos siitä jotain kiksejä saa.

Vierailija
2/25 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että se on tuurista kiinni kelle kasvaa iso kulli, itsellä ei sitä tsäkää käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hallissa vanhemmat siistijärouvat eivät paljoa tiiraile vaan menevät kiukkuiseen tahtiin naama nutturalla ja katse mopissa pitkin pesutiloja. Nuoremmilta saattaa joskus bongatakin katseen puolikkaan silmäkulmasta, mutta eivät hekään kyllä mitään avointa kontaktia ota.

Ja ymmärtäähän tuon, sanaton etikettihän on että siellä mennään puolin ja toisin näkymättöminä, ikään kuin miehet eivät sitä naista näkisikään, ja nainen kuin tyhjää hallia kuuraisi. Vaan enpä silti voi kiistää, etteikö se katseen välähdys olisi edes ihan pikkuisen kutkuttava, varsinkin jos sattuu lähietäisyydeltä tulemaan.

Vierailija
4/25 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo ne juu, mutta naiset ei tuijota niinkuin miehet.

Vierailija
5/25 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne katso, eikä niitä sinun katkarapu kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
6/25 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla prinssinakki haaroissa, ei paljon iloa siitä mulle saati siivoojille!

Vierailija
7/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorena tyttönä yhen kesän uimahallissa siivoojana. Aina kun menin miesten puolelle siivoomaan, katsoin tiukasti lattiaa koko ajan. Mutta toki siinä sivusilmällä tuli niitä kaluja nähtyä. Kerran oli yhellä tyypillä niin valtava kalu, että en voinut olla tuijottamatta sitä. Tyyppi tais huomata sen ja mua nolostutti. Mutta se oli ainoa kerta kun varsinaisesti katselin kenenkään kullia.

Vierailija
8/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset naisten puolelta. Eipä siivojaa ole ikinä nähnyt, enkä olisi kauhean kiinnostunut näkemään isoja mahtavia kalujanne. Minulla on parempaa katsottavaa. N27.

Vierailija
9/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että se on tuurista kiinni kelle kasvaa iso kulli, itsellä ei sitä tsäkää käynyt.

Eihän se tuurista ole kiinni. Miehille kasvaa normaali- tai suurikokoinen seiväs, ja homoille pieni tai mikrokokoinen, siksi ne niin innokkaasti ajelevat genitaalikarvojaan, että se edes hieman erottuisi.

Vierailija
10/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tuurista ole kiinni. Miehille kasvaa normaali- tai suurikokoinen seiväs, ja homoille pieni tai mikrokokoinen, siksi ne niin innokkaasti ajelevat genitaalikarvojaan, että se edes hieman erottuisi.

Aa, nyt se selvisi mullekkin. Kiitos tästä. Menenkin taas ajan sängen pois. Sitten lähden uimahalliin näytille, otan vaimon ja lapset mukaan. 

Vierailija
11/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä trolli-Jonnea homot pelottaa. Varo vain, kuka tahansa vastaantulija voi olla homo ihan sun tietämättäsikin!

Vierailija
12/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus nuorena tyttönä yhen kesän uimahallissa siivoojana. Aina kun menin miesten puolelle siivoomaan, katsoin tiukasti lattiaa koko ajan. Mutta toki siinä sivusilmällä tuli niitä kaluja nähtyä. Kerran oli yhellä tyypillä niin valtava kalu, että en voinut olla tuijottamatta sitä. Tyyppi tais huomata sen ja mua nolostutti. Mutta se oli ainoa kerta kun varsinaisesti katselin kenenkään kullia.

Ja sitten heitit mopin kaaressa ilmaan, heittäydyit kontillesi tuon majesteettisen elimen eteen ja lutkutit niin että kassit surkastui?

Vierailija
13/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ammattilaisena vain näki kuinka likaset sun paikat on mutta jötti kertomatta kuinka ällöttävältä se näyttää

Vierailija
14/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas huomannut, että miehet ja pojat vilkuilee mun varustusta. Mulla alkaa stondaa herkästi ja toi tapahtuu aina suihkussa. M19.

Vierailija
15/25 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen on geeneistä ja lapsuuden ruokavaliosta kiinni.

Vierailija
16/25 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole mistään ruokavaliosta kiinni, vaan ihan täysin geeneistä, joihin ei itse voi vaikuttaa.

Vierailija
17/25 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sen tietää, että homoilla on isommat kullit kuin homofobikoilla.

Vierailija
18/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä isokulliset pitäisi lähettää Kiovaan muutamaksi viikoksi, niin ymmärtäisivät, että maailmassa on oikeitakin huolenaiheita, kuin se,että näkeeköhän kukaan kun mulla vähän jöpöttää poikien kanssa!

Vierailija
19/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleissa ei tule niin ajateltua, mutta kyllä naiset katselee. Olen käynyt Hollannissa asuessa useamman kerran ns. nakukylpylässä, eli sellaisessa kylpylässä jossa ei saa käyttää uikkareita. Saunoissa ja suihkuissa miehet ja naiset alasti sekaisin. Monesti olen huomannut naisten katselevan vaivihkaa, vaikka mulla ei edes ole mikään iso. Kerran törmäsin johonkin suomalaisiin turistinaisiin siellä, ja nehän ne tuijottelivat heti kun satuttiin samaan aikaan sellaiseen pienehköön saunaan.

Vierailija
20/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole mistään ruokavaliosta kiinni, vaan ihan täysin geeneistä, joihin ei itse voi vaikuttaa.

Kyllä hyvät elintavat ja terveellinen ruokavalio vaikuttaa valtavan paljon fyysiseen kehitykseen. Ihan joka puolella kehoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan