Miksi kaikki huonot bändit palaavat? (Haloo Helsinki, Ultra Bra, PMMP, Kaseva, Popeda)
Kommentit (33)
Onhan se nyt pöyristyttävää että bändit esiintyvät ja muusikot soittavat!!!
Ilmoitat vaan julkisesti, että kaikkien bändien/muusikoiden pitää oikeustoimien uhalla pyytää sinulta lupa comebackille, AP.
Musiikki on makuasia, sä et määrää mitä kukakin saa kuunnella.
Luettele muutama omasta mielestäsi hyvä bändi...
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap niitä bändejä.
Nyt vielä joku amerikkalainen Drinking Fart tulee takaisin uuden laulajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi sitten kuulla, mikä AP:n mielestä on hyvä bändi.
Todennäköisesti olemme näistäkin erimielisiä.
Siitä on aina ollut eri mieliä pitäs sanoa makuja ja jostain syystäkin niistä kiistellään. Kasarin alkupuolella punkki ja suomirokki olivat voimissaan. Monet kuunteli niitä. Mä olin löytänyt deep purplen niin pidin suomalaista rokkia vähän huonompana. Kyllä sitäkin kuuntelin ja tykkäsin ainakin epuista. Juicen kuuntelu tuli paljon myöhemmin ja onkin suunnilleen ainoa mitä kuuntelen nykyään suomirokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi sitten kuulla, mikä AP:n mielestä on hyvä bändi.
Todennäköisesti olemme näistäkin erimielisiä.
Siitä on aina ollut eri mieliä pitäs sanoa makuja ja jostain syystäkin niistä kiistellään. Kasarin alkupuolella punkki ja suomirokki olivat voimissaan. Monet kuunteli niitä. Mä olin löytänyt deep purplen niin pidin suomalaista rokkia vähän huonompana. Kyllä sitäkin kuuntelin ja tykkäsin ainakin epuista. Juicen kuuntelu tuli paljon myöhemmin ja onkin suunnilleen ainoa mitä kuuntelen nykyään suomirokkia.
Suomirock oli parhaimmillaan 70-luvun loppupuoliskolla ja 80-luvun alussa Kaseva, Se, Hassisen kone, Juice, Hector ja moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap niitä bändejä.
Edelleen odottelen...
Popeda ja Kaseva molemmat kova sana aikoinaan ja ihan kuunneltavaa varmasti vieläkin verrattuna muuhun roskaan, mitä radiosta nykyään soitetaan. PMMP:llä ja Ultra Bralla myös hyviä biisejä omassa genressään. Onneksi musiikki on makuasia!
Kaseva oli/on loistava. Ei toista lähellekään samanlaista
Tyhjä vuode😢
Mari
Vanha mies
Pena...