Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö muita ihmisä viehättävinä, vaikka olet (uudessa) suhteessa?

Vierailija
05.09.2024 |

Voitko kiinnostua muista, mutta sitten päättää olla sitoutunut yhteen ihmiseen? Itse en edes katsele muita sillä tavalla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen pitäisi. Oma parini vain on viehättävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pitää ihmisiä viehättävinä ilman että kiinnostun heistä jotenkin. 

Vierailija
4/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap:ta alkoi tosissaan häiritä se 2 kk tapailumies, joka on myöntänyt, että muut naiset ovat yhä mielenkiintoisia...

Vierailija
5/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti

Vierailija
6/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap:ta alkoi tosissaan häiritä se 2 kk tapailumies, joka on myöntänyt, että muut naiset ovat yhä mielenkiintoisia...

Tule vaan vääristelemään ja trollamaan lisää.

ap

Vierailija
7/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että on eri asia pitää jotakuta viehättävä, tuntea vetoa tähän ja olla kiinnostunut tästä. Kaikki kolme ihan eri asioita. 

Vierailija
8/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin myös. Alkaako se kahden kuukauden aikana rakennettu korttitalo sittenkin jo huojua...? :D

Vierailija
9/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin myös. Alkaako se kahden kuukauden aikana rakennettu korttitalo sittenkin jo huojua...? :D

Sinä et selvästi ole onnellinen ihminen.

ap

Vierailija
10/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pidän viehättävinä. Ihan suhdestatuksesta huolimatta huomaan kyllä komeat tai kivan näköiset miehet, niin julkkiksissa kuin vaikka Prisman käytävilläkin. Minusta se olisi outo ajatus, jos jotenkin ei näkisi enää viehättäviä vastakkaisen sukupuolen edustajia missään, jos on parisuhteessa. Totta kai näkee, mutta jos on parisuhteessa, sitten ei vaan vehdata niiden kanssa vaikka mahdollisuuksiakin olisi.

Vierailija
11/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et taida olla sinäkään. Onko itsetuntosi huono? Oletko läheisriippuvainen vai mustasukkainen?

Vierailija
12/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä pidän. Itse asiassa mieheni ei ole edes ulkoisesti erityisen viehättävä objektiivisesti ajatellen: kaljuuntunut, ryppyinen, on kaljamahaa - tavallisen 53-vuotiaan miehen näköinen. Mutta eihän se ulkonäkö nyt niin tärkeää ole, en vaihtaisi miestäni todellakaan yhteenkään "komistukseen", joita toki näkee säännöllisestikin - minun mies on minun sielunkumppanini, enkä ole 16 vuoden avioliittomme aikana toiseen vaihtamista koskaan kaivannut (vaikka toki olen nähnyt viehättävän näköisiä miehiä paljon).

Vierailija
13/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et taida olla sinäkään. Onko itsetuntosi huono? Oletko läheisriippuvainen vai mustasukkainen?

Sinähän se täällä kuljet ilkeilemässä ja kiusaamassa.

ap

Vierailija
14/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että on eri asia pitää jotakuta viehättävä, tuntea vetoa tähän ja olla kiinnostunut tästä. Kaikki kolme ihan eri asioita. 

Aivan niin on, tiedän tämän.

Olin vain utelias miten muut tämän kokee.

ap

Vierailija
15/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinällään, en suhteessa ollessa yleensä kiinnitä huomiota seksuaalisessa mielessä muihin. Jos näin on käynyt, niin suhteessa on ollut pahoja ongelmia.

Vierailija
16/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinällään, en suhteessa ollessa yleensä kiinnitä huomiota seksuaalisessa mielessä muihin. Jos näin on käynyt, niin suhteessa on ollut pahoja ongelmia.

Lisään vielä, että yhdenkään muita kiinnostuneena tsekkailevan kanssa en enää lähtisi suhteeseen. Todella epäkohteliasta mielestäni, lähes röyhkeää. Tässä asiassa vapaamielisemmät olkoon keskenään, ei kiitos minulle vilkuilijaa.

Vierailija
17/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pidän!  En kai voi tuosta vain jostain katkaisimesta napsauttaa pois päältä tunnetta että joku ihminen on todella kiva ja mukava ja nautin hänen seurastaan? Vihaamaanko pitäisi alkaa? Vai kylmän välinpitämättömäksi?

Vain siksi ettei kumppani olisi mustasukkainen? Sen ainakin kokisin omalla kohdallani jo rajoittamiseksi ja konteolliksi ja selalaisen ihmisen kanssa en pitkään viihtyisi.

Tunnen muutaman tosi mahtavan tyypin joita pidän todella hyvinä kumppaniehdokkaina kenelle tahansa  mutta ei se sitä tarkoita että minun pitäisi heitä alkaa itselleni omimaan sen lisäksi että minulla ehkä nyt olisi joku muu jo elämässäni. 

Mustasukkaisuus ja omitamisen halu on 150% varmoja asioita karkottaa minut elämästään.

Viehättäviä ihmisiä tulee vastaan, heitä tuntee jo entuudestaan,  enkä aio  antaa kenenkään tulla sitä  estämään. Jos itsetunto on niin huono ettei kestä, on parempi että lähtee.

Vierailija
18/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mutta harvoin sitä sinkkunakaan tapaa sellaisia ihmisiä, jotka tuntuisivat erityisen viehättäviltä tai puoleensavetäviltä.

Vierailija
19/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä sokeudun suhteessa miesten suhteen aivan täysin, olen kai jotenkin sairaalloisen uskollista sorttia tai jotain. En tiedä onko tämä naisten ominaisuus vai vain tietynlaisten ihmisten ominaisuus. Yritin joskus tätä jollekin miesystävälle selittää, ja hän vastasi minulle jotakin "katsoa saa muttei koskea" -settiä. En ymmärrä. Kaipa toivoisin toisen rakastuvan minuun samalla kaavalla kuin itsekin olen häneen rakastunut, mutta sellaista ei ole vielä tullut vastaan. Nykyään säästän sydäntäni enkä halua kumppanin kanssa edes keskustella tällaisista asioista, kun sillä saa vain pahaa mieltä aikaan.

Vierailija
20/21 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi