Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Nämä Seiskajulkkikset kuten entiset Miss Helsingit kuten Sofia Belörf ja Sara Sieppi jämähtäneet täysillä siihen tunkkaiseen 2000-luvun alun MISSI-lookkiin. Täytyy olla pitkiä latvakiharaisia missikampauksia hiuspidennysten ja -tuuhennosten myötä. Täytyy olla niitä muovisia tekokynsiä, ja tekoripsiä mitkä tekee yläluomista raskaan näköiset ja vanhentaa. Huuliin tungetaan kapselitäytettä, poskiin hamsteripalloja täyttein, leukaa terävöitetään puikulaperunatäytteellä, tekohammaskuoria viilataan suuhun ja nekin vanhentaa kasvojen olemusta kun liian valkoiset vanhainkotiasukas-tyyliset kaakelit suussa. Omaa tyyliä ei ole kehittynyt, vaan matkitaan kaikkea Kardashian-Jennereiltä.
Kohta 48 täyttävä Ellen Jokikunnas näyttää noita molempia 10 vuotta nuoremmalta ja huomattavasti raikkaammalta ja on löytänyt tyylinsä ajat sitten. Hymyilevä ilme on aina parempi kuin sellainen joka tekohymyilee vain kuvissa ja muuten näyttää naama siltä kuin joutuisi haistella kakkaa nenän alla 24-7.
Oli tunkenut itsensä pari numeroa liian pieneen guccilogoiseen asuun jossain kuvassa, silikonit tyrkyllä.
Monissa kuvissa silikonit oudosti lappeellaan, aivan kuin ne olisi kaivettu kainaloista nahkapusseissa ja kiristetty eteen liian pienin yläosin. Siinä tv sarjassa kävi silikonileikkauksessa, laitettiinko liian raskaat implantit ja siksi ne roikahti saman tien? Kun haastattelussa sen valkoisesta topista roikkui toinen ylävatsan päällä ja toinen yritti kainaloaukosta ulos. Ehkä ne silikonit ei tykkää toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon samaa mieltä, mutta minusta itse kunkin pitäisi löytää ne oikeat värit, joissa säihkyy. Uskoisin, että meille kaikille sellaiset löytyvät, iästä riippumatta, eikä tarvita kuin se yksi, mitä voi käyttää eri tavoin, vaikka vain asusteissa.
Värianalyysiin siis ensin.
Mä en ole käynyt, mutta kautta vuosien on turkoosi ollut mun juttu. Moni on huomauttanut. Sopii kyllä mulle. Nyt olen jo iäkäs, joten en turkoosiin pukeudu enää niin usein.
Käytän melkein aina mustaa, ja uskoisin, että sekin käy, kun tunnen sen niin omaksi. Olen yhdistänyt valkoista tähän, ja viihdyn näin.
Sofialle sopii punainen, mikä on ajaton ja esim. juhlaan hyvin ihana ja klassinen.
Mä en ymmärrä miksi sillä täytyy aina ne silarit olla tyrkyllä. Niin halpaa. Kyllä ne tekorinnat näkyvät ihan hyvin myös vaatteen peittäminä, ja ovat salaperäisemmätkin. Muotojaan voi korostaa muutenkin, kuin puolialastomana ja persusta keikuttaen.
Tyylikoulutusta ja käytöstapoja pitäisi Sofian saada, vaikka eihän sekään mitään auta, kun on sisimmältään mitä on. Sama kuin kuorruttaisi palanutta kakkua herkullisella kermalla ja makeilla mansikoilla.
Värien käyttäjistä hauskoina esimerkkeinä otan Ellen Jokikunnaan ja Kati Tervon. Tyylinsä löytäneet.
Se käyttää mustia ja beigejä vaatteita, koska Kim K. Myös mauttoman näköisiä täys logollisia jotta kaikki kuvittelisivat hänen olevan rikas ja menestynyt Kardashian-klaanilainen.
Minusta joku kirjoitti aiemmin hyvin ettei logolliset kuosit oikein sovi muuhun kuin urheiluvaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hauska tietää mitä Sohvi on kertonut tuolle miehelle itsestään :D Katiskat, ex-miehet, alkuperäsen muokkaamattoman ulkonäkönsä.
Milloin nuoripari matkaa Marokkoon tapaamaan Sohvin isää?
Tietääkö kukaan onko isä edelleen sairas vai oliko se tv-sarjaa varten keksitty juoni jolla Sohvi kerjäsi sympatiaa itselleen Katiskan jälkeen?
Mitäpä, jos tuo mies tietää Sofiasta kaiken ja tykkää silti?
Voihan toki olla että on mainostanut olevansa kuuluisa suomalainen Katiska-julkkis, ja että on ainoa vapaana oleva. Voisko ne kiertää noita tiettyjä "puuterointimaita" sen takia? ;D Kun äijällä oli itselläänkin vähän sellaista "puuterointitaustaa" mihin oli törsännyt firman rahoja, maksullisten naisten lisäksi. Jännää ettei Seiska kirjoita siitä mitään, kehuu vain rillimiljonääriksi vaikkei äijällä ole optikkoliikkeen kanssa mitään tekemistä ja aiemmasta firmasta konsultti haastanut sen oikeuteen miljoonista dollareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hauska tietää mitä Sohvi on kertonut tuolle miehelle itsestään :D Katiskat, ex-miehet, alkuperäsen muokkaamattoman ulkonäkönsä.
Tietääkö kukaan onko isä edelleen sairas vai oliko se tv-sarjaa varten keksitty juoni jolla Sohvi kerjäsi sympatiaa itselleen Katiskan jälkeen?
Voihan toki olla että on mainostanut olevansa kuuluisa suomalainen Katiska-julkkis, ja että on ainoa vapaana oleva. Voisko ne kiertää noita tiettyjä "puuterointimaita" sen takia? ;D Kun äijällä oli itselläänkin vähän sellaista "puuterointitaustaa" mihin oli törsännyt firman rahoja, maksullisten naisten lisäksi. Jännää ettei Seiska kirjoita siitä mitään, kehuu vain rillimiljonääriksi vaikkei äijällä ole optikkoliikkeen kanssa mitään tekemistä ja aiemmasta firmasta konsultti haastanut sen oikeuteen miljoonista dollareista.
Miehen taustat nämä, niille jotka eivät vielä tutustuneet tapauksen taustoihin:
https://nypost.com/2015/12/14/eyeglass-heir-parties-with-drugs-and-hook…
mutta Sofian toimittajakavereiden lehti nimeltä Seiska ei julkaise moista vaikka juttu julkaistu New York Postissa. Seiskan toimittajakaverit kehuu vaan mitä ihanuuksia ja luksusta tuo mies sille ostelee ja minne lennätyttää (turistiluokassa).
New York Postia lukee sentään yli 100 miljoonaa ihmistä, ehkä vähän enemmän kuin Seiskaa :D xD
Huom, jos on ainoa mies joka somessa esittelemiä luksustuotteita ostelee....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toki olla että on mainostanut olevansa kuuluisa suomalainen Katiska-julkkis, ja että on ainoa vapaana oleva. Voisko ne kiertää noita tiettyjä "puuterointimaita" sen takia? ;D Kun äijällä oli itselläänkin vähän sellaista "puuterointitaustaa" mihin oli törsännyt firman rahoja, maksullisten naisten lisäksi. Jännää ettei Seiska kirjoita siitä mitään, kehuu v
Jotkut miehet tykkää jännänaisista. Jos nuo käyttävät yhdessä.
Olen törmännyt työssäni niin erikoisiin tapauksiin, miljonääreihin, että huh! Kaikennäköisiä fetissejä löytyy.
Harmittaa tuon vaimon puolesta, kun on koulutettu taidehistorian maisteri, urheilullinen, taiteellinen ja erittäin kaunis ja tyylikäs, mainitsiko joku että entinen Miss Serbia.? Heillä joulukuussa syntynyt vauva.
Ehkä on kuvitellut pitävänsä miehen raittiina, saanut urheilemaan, keskittymään lapsiperhe-elämään?
Podcastissa Enbuske ja Hörkkö, kommenttina "Hän on yhdysvaltojen Stefu Therman"
https://gekkonen.net/ohhoh-sofia-belorfin-miljonaarimiehella-on-karu-ta…
Stefuhan oli ihmisiksi Martinan aikoihin, urheili, rakennutti asuntoja ja taloja, ja vietti aikaa tyttären sekä myös Martinan ja Eskon tyttären kanssa, vei heitä Leville laskettelemaan. Tuolloin miehellä ei vielä rikos eikä huumetaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon samaa mieltä, mutta minusta itse kunkin pitäisi löytää ne oikeat värit, joissa säihkyy. Uskoisin, että meille kaikille sellaiset löytyvät, iästä riippumatta, eikä tarvita kuin se yksi, mitä voi käyttää eri tavoin, vaikka vain asusteissa.
Mä en ole käynyt, mutta kautta vuosien on turkoosi ollut mun juttu. Moni on huomauttanut. Sopii kyllä mulle. Nyt olen jo iäkäs, joten en turkoosiin pukeudu enää niin usein.
Käytän melkein aina mustaa, ja uskoisin, että sekin käy, kun tunnen sen niin omaksi. Olen yhdistänyt valkoista tähän, ja viihdyn näin.
Sofialle sopii punainen, mikä on ajaton ja esim. juhlaan hyvin ihana ja klassinen.
Mä en ymmärrä miksi sillä täytyy aina ne silarit olla tyrkyllä. Niin halpaa. Kyllä ne tekorinnat näkyvät ihan hyvin myös vaatteen peittäminä, ja ovat salaperäisemmätkin. Muo
"Se käyttää mustia ja beigejä vaatteita, koska Kim K".
No niinpä, ja siksi ei mitään omaa tyyliä olekaan, ja se näkyy. Aina uuden ihanteen mukaan peesaillen siis. Huono itsetunto ja persoonallisuuden häiriö, maallikkokin jo tämä huomaa.
Tämä selittää myös sitä, ettei ole selkärankaa riuhtaista itseään omaan elämään ja omille rahoille, vaan roikkuu elättäjien talutushihnoissa. Voi sitä päivää, kun ei muotitalojen ovet enää aukene, eikä uusia laukkuja kukaan lahjoita. Karu kohtalo.
Kerro ihmeessä lisää. Haluun kuulla. :)
Miehen isä perusti tuon Usalaisen optikkoketjun ja häneltä mies perinyt 100 miljoonaa dollaria ja tuskin muuten liittyy tuohon ketjuun. Noissa puuterimaissa on todella kovat rangaistukset ja pienikin rike voi tuoda hurjat sakot ja 8-20 vuotta vankeutta, joten aivan toista luokkaa kuin Sofian päiväsakot Katiska-jutusta.
Sohvilta varmaan kysytään, mihin kaikkeen suostuu ja kun ilmoittaa: "kaikki käy", maksetaan lennot ja hotellit.
Ja rahaa onkin sitten muutamaksi kuukaudeksi
Ensimmäisen kerran kun näin naisen Onnenarvassa (eli myöhemmin paljastui Katrieksi) luulin, että Katrie oli Sofian sisko, koska aivan mielettömän samannäköiset olivat. Jos joku olisi minulle sanonut, että ne on sisaruksia, olisi mennyt minuun täydestä. Vasta, kun luin Sofialla olevan vain pikkuveli tajusin, että eihän ne olekaan sisarukset, mutta kyllä se yhdennäköisyys hämäsi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran kun näin naisen Onnenarvassa (eli myöhemmin paljastui Katrieksi) luulin, että Katrie oli Sofian sisko, koska aivan mielettömän samannäköiset olivat. Jos joku olisi minulle sanonut, että ne on sisaruksia, olisi mennyt minuun täydestä. Vasta, kun luin Sofialla olevan vain pikkuveli tajusin, että eihän ne olekaan sisarukset, mutta kyllä se yhdennäköisyys hämäsi. :D
Ne käy nykyään hakeen samoja naamoja kirurgilta ja pistostäyttöhoitoloista. Samat ripsijatkeet ja hiusjatkeet, ja alkavat puhua samalla tavalla.
Katrie on puoliksi turkkilainen, Sofia marokkolainen, joten etelämmästä syntyjään ja siksi vähän tummempi ihon väri.
Vierailija kirjoitti:
Miehen isä perusti tuon Usalaisen optikkoketjun ja häneltä mies perinyt 100 miljoonaa dollaria ja tuskin muuten liittyy tuohon ketjuun. Noissa puuterimaissa on todella kovat rangaistukset ja pienikin rike voi tuoda hurjat sakot ja 8-20 vuotta vankeutta, joten aivan toista luokkaa kuin Sofian päiväsakot Katiska-jutusta.
Tuo 100 miljoonaa on jokin jenkkien käyttämä net worth, eikä ole sama kuin rahaomaisuus. NY Postin jutussa kerrottiin miten törsäsi firman rahoja prostituoituihin ja huumeisiin jo vuosia sitten.
Jos olisi kunnolla rahoissaan, niin ei kituuttaisi vaimolleen ja vauvalleen 50 000 dollarin kertasummaa erossa! Ei asumista, ei autoa, ei kuukausiavustusta. Sillä kaksi aiempaa alaikäistä lasta edellisistä liitoistaan.
Se kai on pistänyt tuon kyseisen rahan jo Soffelle koruihin ja käsilaukkuihin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toki olla että on mainostanut olevansa kuuluisa suomalainen Katiska-julkkis, ja että on ainoa vapaana oleva. Voisko ne kiertää noita tiettyjä "puuterointimaita" sen takia? ;D Kun äijällä oli itselläänkin vähän sellaista "puuterointitaustaa" mihin oli törsännyt firman rahoja, maksullisten naisten lisäksi. Jän
Jotkut miehet tykkää jännänaisista. Jos nuo käyttävät yhdessä.
Olen törmännyt työssäni niin erikoisiin tapauksiin, miljonääreihin, että huh! Kaikennäköisiä fetissejä löytyy.
Ohiksena, mutta olen myös erään tuttuni kautta kuullut millaisia rahoillaan leveilevät päihdeäijät on, ostelevat naisia ja antavat kavereidensakin käyttöön ja kiertoon välillä, ja naiset suostuu mihin vaan jopa monen äijän kaa saman aikaisesti. HYI YÖÖÖK!
Miksi naisilla on aina se yksi asia mielessä?
Ihana, kaunis ja menestynyt Sofia Belorf!
Vierailija kirjoitti:
Ihana, kaunis ja menestynyt Sofia Belorf!
Niin onkin, ollaan sairaan kateellisia kodittomalle, kouluttamattomalle ja työttömälle Kardashianleikki-ikään jääneelle, joka loisii toisten lompakoilla vielä 35 vuotiaana. Joka on niin röyhkeä ja häikäilemätön että hajoittaa jopa lapsiperheitä logokäsilaukkukiimoissaan. Tuksu Kakkonen kelle kulissit tärkeitä ja kuvittelee itsestään liikoja.
Vieläkö ton Kardashian Kim larppaus jatkuu kohta nelikymppisenä?
Osaako palstapsykologit kertoa mistä tuollainen muiden matkiminen johtuu, persoona jäänyt kehittymättä jossain elämänvaiheessa, vai siitä ettei ole onnistunut opinnoissa, työssä, ihmissuhteissa?
Nyt se oli kopioinut rilliperintömiehen vaimolta korut, vaatteita, sandaaleja. Vai käyny salaa vaimon vaatekaaapeilla??
Mä en ymmärrä miksi sillä täytyy aina ne silarit olla tyrkyllä. Niin halpaa. Kyllä ne tekorinnat näkyvät ihan hyvin myös vaatteen peittäminä, ja ovat salaperäisemmätkin. Muotojaan voi korostaa muutenkin, kuin puolialastomana ja persusta keikuttaen.
Tyylikoulutusta ja käytöstapoja pitäisi Sofian saada, vaikka eihän sekään mitään auta, kun on sisimmältään mitä on. Sama kuin kuorruttaisi palanutta kakkua herkullisella kermalla ja makeilla mansikoilla.
Värien käyttäjistä hauskoina esimerkkeinä otan Ellen Jokikunnaan ja Kati Tervon. Tyylinsä löytäneet.