Voinko saada miesseuraa?
Olen arkisen näköinen ja tavallisen kokoinen 23-vuotias nainen. Pelkään, että ulkonäköni vuoksi miehet karttaa minua. Minulla on toinen silmä huomattavasti pienempi kuin toinen. Itseasiassa se näyttää ulospäin kapealta viirulta. Näen sillä kuiten hyvin. Toinen silmä on normaali.
Kommentit (10)
Aivan varmasti saat helposti lyhyt aikaista tai pitkä aikaista miesseuraa. Ei huolta. Ainakin minulle kelpaisit.
Miehet ei kiinnitä pikkuseikkoihin huomiota. Kaikenlaiset naiset saavat miehiä.
Helposti saat. Napsautat sormia (tinderissä, baarissa, missä vain) ja sulla on miehiä jonoksi asti.
Jos epäilet, käy missä tahansa esim baarissa jossa miehiä ja sano kuuluvalla äänellä: "Onko halukkaita lähtemään kanssani panemaan?" Ihan sama minkänäköinen olet, halukkaita miehiä on jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilet, käy missä tahansa esim baarissa jossa miehiä ja sano kuuluvalla äänellä: "Onko halukkaita lähtemään kanssani panemaan?" Ihan sama minkänäköinen olet, halukkaita miehiä on jonoksi asti.
Välillä tuntuu ettei naiset usko tätä vaikka sanoo ihan livenä heille. Kerran melkein sain yhden epäröivän naisen tätä testaamaan kun väittelimme siitä kumman on helpompi saada seuraa. Itse tein ton eikä yhtään naista tullut paikalle ja hän ei uskaltanut kokeilla. Huomatkaan ettei kumminkaan hänkään suostunut mulle antamaan.
"tavallisen kokoinen" tarkoittanee rumapainoista. Suurin osa miehistä inhoaa rumapainoisia. Edes kaikille viinamiehille sellainen nainen ei kelpaa.
Nyt ei kysymyksestä selvinnyt, halusiko aloittaja yhden yön vai koko elämän mittaista miesseuraa. Palstamiehet harrastavat yhden yön seksiä ihan kenenkä kanssa tahansa, mutta haluavat pitempiaikaisia suhteita vasta noin nelikymppisinä, silloinkin 22 -vuotiailta mallitytöiltä.
Eli älä täältä kysele, täällä on vain näitä kilttejä naisvihaajia.
Jos olet tavallisen näköinen nainen, saat miehiä helposti. Siis tavallisen näköisiä miehiä. Niitä komeita alfauroksia, joita kaikki naiset ihastelevat, tuskin kiinnostat.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavallisen näköinen nainen, saat miehiä helposti. Siis tavallisen näköisiä miehiä. Niitä komeita alfauroksia, joita kaikki naiset ihastelevat, tuskin kiinnostat.
Höpöhöpö
Oikeat alfat panee kaikkea mikä liikkuu
No saat helpostikin, jos olet muuten "antelias" ja hyvät muodot omaava. Laita Tinderiin "hupia vähäksi aikaa" profiili niin näet melko nopeasti kiinnostatko miehiä.