Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli riitaa yhden naiskaverin kanssa, koska en halunnut alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Vaan olla pelkkä kaveri, kuten tähänkin asti

Vierailija
04.09.2024 |

Olen 21v mies ja tuli riitaa saman ikäisen naisen kanssa siitä, kun nainen ehdotti haluavansa alkaa seurustelemaan kanssani, mutta minä haluaisin olla vaan kaveri hänelle. Minulla ei ole koskaan ollut, mitään tunteita häntä kohtaan edes. Olen omasta mielestäni ollut vaan kaveri tai ehkä ystävä hänelle. Me ei olla kertaakaan edes suudeltu, niin miten hän voi olla ihastunut minuun, kun vasta nytten.

Mitä minun pitäisi tehdä? Yrittää korjata kaverin kanssa välejä vai katkaista ne kokonaan häneen?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ehkä nolottaa.

Vierailija
62/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nuoria sinkkumiehiä reippaasti enemmän kuin naisia, joten naisella pitäisi olla varaa mistä valita itselleen sopiva mies kumppanikseen. Vai onko niin, että vaan pitkät ja komeat miehet kelpaa tälle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Olen nytten katkaissut välit naiskaveriin ainakin toistaiseksi. Koska puhuminen ei hänelle ei tuottanut mitään tulosta. Ainoastaan lisää riitaa meidän välillemme. Tästä lähtien me molemmat voidaan jatkaa eri suuntiin.

Vierailija
64/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä nyt tuli vuosien jälkeen ihan puskista, niin voihan olla, että nainen käy läpi jotain ihan omaa kriisiään. Ollut vaikkapa mieltynyt johonkin toiseen Perttiin, joka alkanutkin seurustella jonkun toisen kanssa, ja nyt nainen hakee sokeasti laastaria sydänsuruunsa ja sinä vain satuit sopivasti lähietäisyydelle? Anna hänen rauhoittua. 

Voi olla, mutta se ei ole enää minun ongelmani.

Ap

Vierailija
65/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nainen miten kaunis? Ja ootko ap ite pitkä ja komeakin?

Nainen on ihan perus ok, mutta ei omaan makuuni. Itse olen 187 cm pitkä ja tavis varmaan, jos kasvoja tarkoitat.

Olet pitkä...ja ehkä vähän komeakin. Oletko vielä normaalipainoinen?

Vierailija
66/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat myös ystävinä haastavia ja kannattaa heti sanoa rajat mitä ei saa ylittää muuten huomaat hyvinkin äkkiä että joku toinen määrää elämässässi asiat.

Vierailija
67/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ystävääni ja hänkin oli ihastunut minuun. Olin henkisesti valmistautunut siihen, että otan riskin ystävyyden päättymisestä, kun kerron hänelle ihastuneeni häneen.

Ihme tyyppi se tyttö, ei tuollaisesta asiasta voi/kannata riidellä. 

Vierailija
68/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Olen nytten katkaissut välit naiskaveriin ainakin toistaiseksi. Koska puhuminen ei hänelle ei tuottanut mitään tulosta. Ainoastaan lisää riitaa meidän välillemme. Tästä lähtien me molemmat voidaan jatkaa eri suuntiin.

Se on ehkä parasta teitä molempia ajatellen. Mieti kun/ jos alkaisit seurustelemaan ja tämä nainen tulisi mustasukkaiseksi tyttöystävällesi.

Vierailija
69/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaveruudessa on vikana? Kaveruus on ainoa asia mitä naiselta toivon.

Lienet homo. Jos naiset haluavat sinusta kaverin, niin se on tapa päästä eroon tai käyttää maksajana/ emotionaalisena tamppoonina.

Vierailija
70/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vähän etäisyyttä ja katso paussin jälkeen voiko kaveruuden vielä korjata. Se on tietysti lähinnä siitä ystävästä kiinni joten kovin paljon et asialle voi.

Ihan sama minulle se on enää, mitä hän ajattelee minusta. Sanoin hänelle tänään, kun kerran jatkat kiukuttelua vielä, niin parasta jatkaa eri suuntiin.

Ap

Vierailija
71/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on ihan perus ok, mutta ei omaan makuuni. Itse olen 187 cm pitkä ja tavis varmaan, jos kasvoja tarkoitat.

187 cm ja 68 kg. Olen koko elämäni ollut super laiha kaveri. Se ei minua ole yhtään haitannut.

Ap

Vierailija
72/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on nuoria sinkkumiehiä reippaasti enemmän kuin naisia, joten naisella pitäisi olla varaa mistä valita itselleen sopiva mies kumppanikseen. Vai onko niin, että vaan pitkät ja komeat miehet kelpaa tälle naiselle.

Valitettavasti monille nuorille naisille pituus sekä kasvojen luusto ovat tärkeitä. Varmaan myös vanhemmille naisille kanssa näillä on väliä.

Vierailija
73/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

187 cm ja 68 kg. Olen koko elämäni ollut super laiha kaveri. Se ei minua ole yhtään haitannut.

Ap

180cm miehillä on suomessa vaikeaa löytää kumppani. Tätä on ihan tutkittu. Joten ap voi olla ylpeä, kun olet noin pitkä.

Vierailija
74/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka, että ootte niin hyviä kavereita ettet halua menettää häntä, mutta et myökään osaa ajatella häntä muuten kuin kaverina. Etteköhän pääse asian yli. Ei tuosta kannata kyllä suuttua ja naisten on ehkä helpompi päästä siitä ihastuksesta yli.

Minäkin olen ihastunut miespuoliseen kaveriini, mutten koskaan kertonut, koska hän oli jo varattu ja rakastunut tyttöystäväänsä. Itsekin rakastuin myöhemmin toiseen kunnolla ja olen tyytyväinen etten kertonut ihastuksestani.

Vierailija
75/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat tosi epäselvästi. Panosta äidinkielen opiskeluun. Olet toivottavasti opiskelija, mene valinnaisille äikän kursseille.

Varmaan ymmärsit kuitenkin pointin? Enkä jaksa keskittyä ja alkaa tarkistamaan tekstejäni, kun kirjoitan jotain tänne.

Ap

Opettele suomea ja lopeta naisvihan lietsomisen. Nainen löytää varmasti paremman miehen itselleen, kun sinusta lapsosesta ei siihen hommaan ole.

Mielenkiintoinen ajattelutapa sulla. Naisten mielestä miehen on pakko seurustella naisen kanssa, koska nainen on tehnyt aloitteen.

Äläpä yleistä. Minun mielestäni Ap toimi oikein. Kenenkään ei ole pakko / kannata seurustella, jos ei tunteita ole vaikka olisi kuinka kaveri. Nätisti voi toki antaa ne pakit, mutta parempi tehdä selväksi ettei ole niitä tunteita. Ja olen nainen, mutta tuo sekopää, jolle vastaat tuskin on.

Vierailija
76/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

180cm miehillä on suomessa vaikeaa löytää kumppani. Tätä on ihan tutkittu. Joten ap voi olla ylpeä, kun olet noin pitkä.

Ei pituus ole mikään saavutus, josta olla ylpeä. Helpompi elämä kyllä on. 

Vierailija
77/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat tosi epäselvästi. Panosta äidinkielen opiskeluun. Olet toivottavasti opiskelija, mene valinnaisille äikän kursseille.

Varmaan ymmärsit kuitenkin pointin? Enkä jaksa keskittyä ja alkaa tarkistamaan tekstejäni, kun kirjoitan jotain tänne.

Ap

Opettele suomea ja lopeta naisvihan lietsomisen. Nainen löytää varmasti paremman miehen itselleen, kun sinusta lapsosesta ei siihen hommaan ole.

Itse toivon naiselle nyt sitä samaa, että löytää sopivan miehen itselleen, kun kerran haluaa niin kovasti seurustella. Olen blokannut naisen WhatsAppissa ja Facebookissa. Nyt hän voi tehdä ihan mitä haluaa, minä keskityn myös tästä edespäin omiin juttuihini.

Ap

Vierailija
78/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei pituus ole mikään saavutus, josta olla ylpeä. Helpompi elämä kyllä on. 

Kyllä 187 cm pitkä mies voi olla ylpeä eli itsevarmempi kuin vaikka 167 cm mies. Koska naisten huomio on aina siinä pidemmässä kaverissa. Ainakin 90% naisista valitsisivat 187 cm miehen kun 167 cm.

Vierailija
79/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vai että oikein "naisvihan lietsomista"... Naisista ei saa sanoa enää mitään pahaa, sillä muuten se heti katsotaan naisvihan lietsonnaksi.

Vierailija
80/80 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vaikka, että ootte niin hyviä kavereita ettet halua menettää häntä, mutta et myökään osaa ajatella häntä muuten kuin kaverina. Etteköhän pääse asian yli. Ei tuosta kannata kyllä suuttua ja naisten on ehkä helpompi päästä siitä ihastuksesta yli.

Minäkin olen ihastunut miespuoliseen kaveriini, mutten koskaan kertonut, koska hän oli jo varattu ja rakastunut tyttöystäväänsä. Itsekin rakastuin myöhemmin toiseen kunnolla ja olen tyytyväinen etten kertonut ihastuksestani.

Ap pisti jo välit poikki.