Tuli riitaa yhden naiskaverin kanssa, koska en halunnut alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Vaan olla pelkkä kaveri, kuten tähänkin asti
Olen 21v mies ja tuli riitaa saman ikäisen naisen kanssa siitä, kun nainen ehdotti haluavansa alkaa seurustelemaan kanssani, mutta minä haluaisin olla vaan kaveri hänelle. Minulla ei ole koskaan ollut, mitään tunteita häntä kohtaan edes. Olen omasta mielestäni ollut vaan kaveri tai ehkä ystävä hänelle. Me ei olla kertaakaan edes suudeltu, niin miten hän voi olla ihastunut minuun, kun vasta nytten.
Mitä minun pitäisi tehdä? Yrittää korjata kaverin kanssa välejä vai katkaista ne kokonaan häneen?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei edes pyytänyt ensin treffeille vaan suoraan esitti seurustelutoiveen?
Ehkä voit seivata tilanteen sanomalla että häkeillyit pahasti, etkä tarkoita mitään pahaa mutta ei ole muita kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan.
Siis, hän sanoi seuraavasti "mistäs mieltä olet, jos alettaisiin hengailla yhdessä vähän tiiviimmin tai useammin, kun mulla on tunteita sua kohtaan". Sanoin hänelle suoraan, että ei kiitos. Minun puolestani voidaan jatkaa, niin kuin ennenkin eli kavereina. Niin tästä nainen sitten loukkaantui, kun minä en kuulemma ymmärrä naisista mitään. Olisi hän varmaan ehdottanut seuraavaksi ehkä treffejä, jos olisin suostunut.
Ap
Siis luuliko hän sinua homoksi? Siis kun "et ymmärrä naisista mitään"?
Kannattaa vaan sanoa hänelle rauhallisesti, että "Kiva kuulla että olet kiinnostunut musta enemmänkin. Mutta mä en ole kiinnostunut susta muuta kuin ystävänä ja sen enempää me ei tulla koskaan olemaan."
Kannattaa kuitenkin olla kohtelias naiselle, koska hän on voinut kerätä rohkeutta tosi kauan että pystyy tuon sulle sanomaan. Se vaatii paljon rohkeutta. Jos tästä huolimatta hän suuttuu, niin sitten suuttuu. Sanot vaan uudestaan, että sun puolesta voitte olla kavereita, mutta jos se ei hänelle riitä niin sitten teidän yhteydenpito loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nainen miten kaunis? Ja ootko ap ite pitkä ja komeakin?
Nainen on ihan perus ok, mutta ei omaan makuuni. Itse olen 187 cm pitkä ja tavis varmaan, jos kasvoja tarkoitat.
Ap
No, on pituus sulla ihan hyvä, jos olet vielä kasvoiltasi perus tavis, niin naisia sinulla tulee kyllä riittämään.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan sanoa hänelle rauhallisesti, että "Kiva kuulla että olet kiinnostunut musta enemmänkin. Mutta mä en ole kiinnostunut susta muuta kuin ystävänä ja sen enempää me ei tulla koskaan olemaan."
Kannattaa kuitenkin olla kohtelias naiselle, koska hän on voinut kerätä rohkeutta tosi kauan että pystyy tuon sulle sanomaan. Se vaatii paljon rohkeutta. Jos tästä huolimatta hän suuttuu, niin sitten suuttuu. Sanot vaan uudestaan, että sun puolesta voitte olla kavereita, mutta jos se ei hänelle riitä niin sitten teidän yhteydenpito loppuu siihen.
Kuvitteletko sä että tää tilanne on nyt tällä hetkellä menossa ja ap kirjoittelee Vauva-palstalle ja pyytää akuutisti neuvoja? :DD
Naiset nyt sattuu olemaan tuollaisia. Jos jokin ei heitä miellytä, niin alkaa heti kiukuttelu.
Luulen, että ap on oikonut vähän mutkia suoraksi tuossa asiassa. Eli siinä on aiemmmin tapahtunut ja puhuttu/käytetty elekieltä enemmänkin.
Muuten naisen lausahdus 'Et ymmärrä naisista mitään!' jää roikkumaan ilmaan.
Ja siis, oliko tuo se 'suuttumuksen' osoitus? En nyt tajua ap:tä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voit seivata tilanteen sanomalla että häkeillyit pahasti, etkä tarkoita mitään pahaa mutta ei ole muita kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan.
Siis, hän sanoi seuraavasti "mistäs mieltä olet, jos alettaisiin hengailla yhdessä vähän tiiviimmin tai useammin, kun mulla on tunteita sua kohtaan". Sanoin hänelle suoraan, että ei kiitos. Minun puolestani voidaan jatkaa, niin kuin ennenkin eli kavereina. Niin tästä nainen sitten loukkaantui, kun minä en kuulemma ymmärrä naisista mitään. Olisi hän varmaan ehdottanut seuraavaksi ehkä treffejä, jos olisin suostunut.
Ap
Vastasit hänelle mielestäni ihan asiallisesti ja rehellisesti. Niin kuin kaveri vastaisi. Et tehnyt mitään väärin. Naisesta tuntuu vain pettyneeltä, kun ei saanut sinulta toivomaansa vastakaikua, mutta välillä vain käy niin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tosi epäselvästi. Panosta äidinkielen opiskeluun. Olet toivottavasti opiskelija, mene valinnaisille äikän kursseille.
Varmaan ymmärsit kuitenkin pointin? Enkä jaksa keskittyä ja alkaa tarkistamaan tekstejäni, kun kirjoitan jotain tänne.
Ap
Nainen on varmaan katsonut likaa semmoisia tiktok videoita, joissa kehotetaan naisia lähestymään liian tasokkaita miehiä omaan tasoon nähden! Nyt kun tuli pakit saatua, niin naisella peppureikä paloi :D
Tuskin allu sulla on edes mitään naiskaveria. Olet edelleen säälittävä incel.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on varmaan katsonut likaa semmoisia tiktok videoita, joissa kehotetaan naisia lähestymään liian tasokkaita miehiä omaan tasoon nähden! Nyt kun tuli pakit saatua, niin naisella peppureikä paloi :D
Tavis nainen luulee oikeasti 😅, että chad olisi hänestä kiinnostunut 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika loukkaavaa kaverilta. Jos Ap ei ymmärrä naisista mitään ja ovat tunteneet vuosia, miksi on ihastunut?
Ehkä osui kaverin ylpeyteen. Ei kukaan ansaitse sitä että ihastuneeksi itseään sanova alkaa haukkua. Menee ohi ajan kanssa jos olette aidosti ystäviä. Jos ette, voi alkaa vähätellä.
Vierailija kirjoitti:
Sano että ei ole kemiaa, että sulla on kemiaa korkeintaan 1/100 naista kohtaan, ja se että hän ei kuulu tähän joukkoon ei ole mikään negatiivinen asia.
En viitsi tuollaista sanoa hänelle. Mutta totuus on se, että minua hän ei yksinkertaisesti kiinnosta, kun ei ole minun tyyppiäni. Kyllä naiselle varmaan olisi poikakavereita ihan jonoksi asti meidän koulussa tai hänen luokallaan. Hänellä on varmaan mistä valita itselleen sopiva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis nainen luulee oikeasti 😅, että chad olisi hänestä kiinnostunut 😂
Ajatelle mikäli roolit olisivat toisinpäin. Mies menisi ja koskisi naisen käteen tuolla tavalla? Siinähän miehen maine olisi mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. Tuossa on oikeastaan kaikki mitä voit ap tehdä ja tämä nainen sitten päättää miten hän toimii.
Minun yksi naispuolinen ystävänä pitämäni ihminen pisti välit totaalisesti poikki, kun en halunnut hänen kanssaan seksiä. Otti ilmeisesti loukkauksena, vaikka niin kohteliaasti koetin käyttäytyä kuin osasin.
Muutenkin olen kyllä huomannut, että naisten on paljon miehiä vaikeampaa saada pakkeja. Miehet ovat niin tottuneet siihen, että ei tunnu enää missään jos joku nauraa päin naamaa, naisilla eri.
Jos olet sinkku, niin miksi et seurustele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että ei ole kemiaa, että sulla on kemiaa korkeintaan 1/100 naista kohtaan, ja se että hän ei kuulu tähän joukkoon ei ole mikään negatiivinen asia.
En viitsi tuollaista sanoa hänelle. Mutta totuus on se, että minua hän ei yksinkertaisesti kiinnosta, kun ei ole minun tyyppiäni. Kyllä naiselle varmaan olisi poikakavereita ihan jonoksi asti meidän koulussa tai hänen luokallaan. Hänellä on varmaan mistä valita itselleen sopiva.
Ap
Onko teillä ollu ikinä flirttiä, vaikkakin humalassa ja tämä nainen lähtenyt siitä kehittämään jotain? Ootteko miten tiiviisti sitten olleet kavereita ja tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta kokemusta, missä miespuolinen kaveri onkin yhtäkkiä puskista sanonut olleensa ihastunut koko ajan kun on tunnettu. Monessa tapauksessa vuosia! Se on petos. Jos esittää ystävää, mutta haluaakin vain sänkyyn tai suhteen, silloin on ollut epärehellinen kaikessa koko ajan.
Ei sen jälkeen mikään kaveruus enää onnistu. Itse en ole näiden kuspäiden kanssa mitään kaveruutta sen jälkeen edes harkinnut.
Kyllä tässä kohtaa sinä olet se väärintekijä kun tuollaisen takia katkaiset välit. Et tietenkään ajatellut miesten tunteita yhtään, kun he viimein uskalsivat kertoa tunteensa sinua kohtaan, sen sijaan että olisit aikuisesti selvittänyt asian heidän kanssaan, niin lapsellisesti katkaisit välit.
Katkaise välit. Ihan luonnollista etsiä kumppania. Älä tuhlaa hänen aikaansa. Jäät kuitenkin, kun hän löytää jonkun.