Onko joku alkanut jo suunnittelemaan joulua? Meillä on uusi joulu, kun aikuinen tytär viettää aaton poikaystävän vanhempien luona.
Itse ollaan aikuisen poikani ja hänen isänsä kanssa. Normaalisti ollaan menty miehen veljen luo, mutta nyt tosiaan ei mennä.
Kommentit (36)
Mistä hemmetistä sen nyt tässä vaiheessa vielä voi tietää että missä kukakin joulua viettää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytär poikaystävineen ei tule teille ollenkaan? Ei ole terveen suhteen merkki.
Surullista että täällä on näin paljon naisia joiden oma perhe unohtuu heti kun suhteesta tulee vakavampi. Tosi vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytär poikaystävineen ei tule teille ollenkaan? Ei ole terveen suhteen merkki.
Surullista että täällä on näin paljon naisia joiden oma perhe unohtuu heti kun suhteesta tulee vakavampi. Tosi vanhanaikaista.
Missä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarkoittaa pahimmillaan sitä, että joulu menee autossa. Kukaan ei halua pimeimpään talviaikaan ajaa satoja kilometrejä parin päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä täällä?
Palstalla. Noiden alapeukkujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarkoittaa pahimmillaan sitä, että joulu menee autossa. Kukaan ei halua pimeimpään talviaikaan ajaa satoja kilometrejä parin päivän aikana.
Joten valitaan automaattisesti se miehen perhe.. Sit ihmetellään miksi ollaan suhteessa alisteisessa asemassa.
Meilläkin on ihan uusi ja erilainen joulu tulossa. Meillä on vauva joka pääsee nauttimaan ensimmäisen joulunsa. Toivottavasti saamme vähän vieraitakin, mutta jos ei niin kolmisteen ollaan. Olen suunnitellut hiukan ruokia jo, sekä lahjojen paikkaa ym. Minulle tärkeä joulu, ensimmäinen omana perheenä.
Kuka suunnittelee joulua jo kesällä? Itse en tiedä edes viikkoa etukäteen, mitä teen jouluna.
Ei kai nyt vielä. Halloween ja Kiitospäivä ovat ensin.
Ei tule joulua. Kaikki on liian kallista joten emme vietä joulua enää.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on ihan uusi ja erilainen joulu tulossa. Meillä on vauva joka pääsee nauttimaan ensimmäisen joulunsa. Toivottavasti saamme vähän vieraitakin, mutta jos ei niin kolmisteen ollaan. Olen suunnitellut hiukan ruokia jo, sekä lahjojen paikkaa ym. Minulle tärkeä joulu, ensimmäinen omana perheenä.
Syyskuun neljäntenä päivänä joulusuunnitelmat? Sitä ennenhän on isänpäivä ja itsenäisyyspäiväkin.
Meille tulee tänä vuonna pojan tyttöystävä aaton viettoon, joulupäivänä lähtevät sitten tytön vanhempien luokse. Viime vuonna viettivät pyhät toisin päin.Eiköhän se nimen omaan ole merkki terveestä parisuhteesta, että tämänkin asian saivat sovittua jo seurustelun alkutaipaleella.
Joululahjoja olen jo alkanut suunnittelemaan. Lapsia 4 ja tulot tänä vuonna normaalia pienemmät
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytär ei saisi mennä poikaystävänsä mukana tämän perheen luo? Mitä epätervettä siinä on?
Mulla on syys- ja pääsiäistunnelmat. En vietä joulua erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten valitaan automaattisesti se miehen perhe.. Sit ihmetellään miksi ollaan suhteessa alisteisessa asemassa.
Mistäs sinä tiedät, miten he on tuohon ratkaisuun päätyneet? Hehän ovat voineet arpoa minne mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuun neljäntenä päivänä joulusuunnitelmat? Sitä ennenhän on isänpäivä ja itsenäisyyspäiväkin.
Pidän joulusta, so what?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule joulua. Kaikki on liian kallista joten emme vietä joulua enää.
No sitten vasta pitääkin suunnitella ajoissa, jos rahaa on vähän.
Meillä on uusi kissanpentu, odotetaan jo kuusta kaadettavaksi.