Onko joku alkanut jo suunnittelemaan joulua? Meillä on uusi joulu, kun aikuinen tytär viettää aaton poikaystävän vanhempien luona.
Itse ollaan aikuisen poikani ja hänen isänsä kanssa. Normaalisti ollaan menty miehen veljen luo, mutta nyt tosiaan ei mennä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on ihan uusi ja erilainen joulu tulossa. Meillä on vauva joka pääsee nauttimaan ensimmäisen joulunsa. Toivottavasti saamme vähän vieraitakin, mutta jos ei niin kolmisteen ollaan. Olen suunnitellut hiukan ruokia jo, sekä lahjojen paikkaa ym. Minulle tärkeä joulu, ensimmäinen omana perheenä.
Syyskuun neljäntenä päivänä joulusuunnitelmat? Sitä ennenhän on isänpäivä ja itsenäisyyspäiväkin.
Ja mun synttärit.
111 yötä jouluun enää aikaa. Totta hitossa olen jo valmistellut. Ostin itselleni suklaata, uuden television, puhelimen ja kaikkea pientä kivaa ennen kuin alv nousi.
Poikamiehenä on vähän pakko ennakoida.
Ai niin.. ostin minä äidilleni air freyerin ja siinäpä ne tärkeimmät tulikin jo hankittua.
Vielä jos itselleen jotain pientä katselis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on ihan uusi ja erilainen joulu tulossa. Meillä on vauva joka pääsee nauttimaan ensimmäisen joulunsa. Toivottavasti saamme vähän vieraitakin, mutta jos ei niin kolmisteen ollaan. Olen suunnitellut hiukan ruokia jo, sekä lahjojen paikkaa ym. Minulle tärkeä joulu, ensimmäinen omana perheenä.
Syyskuun neljäntenä päivänä joulusuunnitelmat? Sitä ennenhän on isänpäivä ja itsenäisyyspäiväkin.
Ja mun synttärit.
Hyvää syntymäpäivää, toivoo Tero💐
En ole suunnitellut. Nyt on vielä niin mukavat kesäfiilikset ettei käy edes mielessä mikään jouluun liittyvä. Marraskuussa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuka suunnittelee joulua jo kesällä? Itse en tiedä edes viikkoa etukäteen, mitä teen jouluna.
Me olemme menossa Haikkoon kolmeksi yöksi ja oli pakko olla ajoissa liikkeellä että yleensä saa huoneen.
Itse aloitan joulujuttujen perusteellisemman miettimisen ensimmäisenä maanantaina isänpäivän jälkeen.
Kyllä, tulevan joulusuunnitelmat tehtiin jo viime tammi-helmikuussa. Eli varattiin kaukomatka useammaksi viikoksi. Ihanaa.. ei lahjoja, ei jouluostoksia, ei kaupoissa ravaamista, vaan palmujen alla valkean hiekan ja kristallinkirkkaan veden ääressä sukeltelemassa ja vapaasta nauttien.
Todennäköisesti rauhoitutaan tämä vuosi, eka joulu vauvalla.
Meillä on 17 hengen perhejoulu kun kaikki tulevat tänävuonna taas meille. Ensivuonna sitten appiksillaan
Vierailija kirjoitti:
En ole suunnitellut. Nyt on vielä niin mukavat kesäfiilikset ettei käy edes mielessä mikään jouluun liittyvä. Marraskuussa sitten.
On niin kesä vielä että ei hanget korkeat nietokset ja joulu vielä mieltä askarruta. Sitten aikanaan katsellaan missä, miten ja ketä.
Tykkään joulusta ja jouluruuat on hyviä kerran vuoteen.
Siis kuka teki mitä?
Ja mikä on aloituksen pointti?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt vielä. Halloween ja Kiitospäivä ovat ensin.
Itsenäisyyspäivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytär poikaystävineen ei tule teille ollenkaan? Ei ole terveen suhteen merkki.
Surullista että täällä on näin paljon naisia joiden oma perhe unohtuu heti kun suhteesta tulee vakavampi. Tosi vanhanaikaista.
Välimatka voi olla pitkä, eikä huvita kenties viettää joulua enimmäkseen autossa/junassa.
Ihan hyvin voi käydä vuorovuosina, kunnes sitten alkaa viettämään joulua keskenään.
Mä syön pussipinaattikeittoa ja loikkoilen ja leppäilen. Jos on tarpeeks lämmintä nii alasti. Oma Joulu. 😄
Jos seuraa, puen parhaimnat ja edustan asiaankuuluvin elementein ruokia myöten asiallisesti. Kun Joulu. 😚
Tuollaiset vieraat on inhottavia, kun ei tiedä kuinka paljon ruokaa ja nukkumapaikkoja pitää varata.