Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ollut taaskaan herännyt herätyskelloon. Miehen työpaikalta soitettiin minulle.

Vierailija
04.09.2024 |

Klo 11 tuli pomolta kiukkuinen ja huolestunut puhelu. Miehen piti olla töissä klo 7.

Hän nukkui pommiin ja pääsi töihin vasta klo 12.

Minut on merkitty lähihenkilöksi. Mies ei myöskään vastaa puhelimeen silloin, kun nukkuu vaan pistelee nukuksissa puhelun poikki, koska luulee sitä herätyskelloksi jonka muka sammuttaa.

Alan olla väsynyt tähän.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tarvita elämänhallinta tai mielenterveysongelmia. Erittäin hyvät unenlahjat riittää! Itsellä saman syyn vuoksi kännykän lisäksi pari muuta KOVAÄÄNISTÄ kelloa niin kaukana, että joutuu kävelemään. Kännykän herätyksen saa hiljennettyä nukkuessaan. Lisäkellojen ansiosta en kylläkään myöhästy töistä.

Vierailija
22/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tämä mystinen "Mies" joka seikkailee niin monissa aloituksissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon tarvita elämänhallinta tai mielenterveysongelmia. Erittäin hyvät unenlahjat riittää! Itsellä saman syyn vuoksi kännykän lisäksi pari muuta KOVAÄÄNISTÄ kelloa niin kaukana, että joutuu kävelemään. Kännykän herätyksen saa hiljennettyä nukkuessaan. Lisäkellojen ansiosta en kylläkään myöhästy töistä.

Huomiona, että heräämisongelmastani ei kylläkään moni muu tiedä kuin perheenjäsenet. Ehkä sinunkin työkaverilla on sama ongelma, et vain tiedä siitä. 

Vierailija
24/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaadit mieheltä aivan järkyttävän paljon kun selvästikin jokin estää miestä lepäämästä. Itse katkaisin yhden parisuhteen siihen kun nainen vaati aivan järkyttävän paljon että vuorokaudessa ei tunnit meinannut riittää ja kun tarpeeksi kauan menin parin tunnin yöunilla niin en enää itsekään herännyt kelloon. Naisen jätettyä pääsin lepäämään kunnolla niin aloin taas heräämään herätyskelloon

Vierailija
25/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut koska myöhästyin kerran koska bussi oli myöhässä 25 minuuttia. Oikeus totesi potkut laittomiksi ja sain 2 vuoden palkan.

Vierailija
26/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi väärä rytmi, kokeile ilta tai yö töitä.

Vierailija
27/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ollut sairauskohtaus.

Vierailija
28/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä työpaikoilla merkitään joku lähihenkilöksi? Aika monessa olen ehtinyt olla, eikä yhdessäkään ole kysyttu tällaista.

Vierailija
29/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä työpaikoilla merkitään joku lähihenkilöksi? Aika monessa olen ehtinyt olla, eikä yhdessäkään ole kysyttu tällaista.

Mulla on sairauden vuoksi ollut työnantajalla puolisoni ja puolisolla työnantajani numero vuosikausia. Mutta harvemmin näin taitaa olla.

Vierailija
30/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran pomo lähti katsomaan kun yksi ei ollut tullut töihin. Asui yksin. Löytyi kuolleena sängyssään. 

Vierailija
31/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pariutunut vähälahjaisen kanssa?

Vierailija
32/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oli samanlainen nuorena, ei herännyt mihinkään. Ei niin kovaäänistä herätyskelloa ole olemassakaan, että olisi herännyt. 

Oli vielä lankapuhelinaikaa, niin tyttöystävänä vastailin muutaman kerran sen pomolle puhelimeen, kun mies veteli sikeitä.

Sopi sitten iltapainotteisen työajan pomonsa kanssa, työpaikallakin oltiin tyytyväisiä, kun joku suostui hoitamaan iltapäivystyksiä ja tarvittaessa olemaan yölläkin töissä. Jossain 30-40 vuoden välillä alkoi heräämään herkemmin ja vuorokausirytmi muuttui järkevämmäksi. Mutta yhä nyt lähemmäs kuusikymppisenä saattaa joskus nukkua pommiin ja vuorokausirytmi heittää herkästi. On kuitenkin onnistunut löytämään työpaikat, joissa joustavuutta on arvostettu enemmän kuin täsmällisyyttä.

Vierailija
33/49 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sairauden vuoksi ollut työnantajalla puolisoni ja puolisolla työnantajani numero vuosikausia. Mutta harvemmin näin taitaa olla.

Mulla on ainakin viimeisessä kahdessa työpaikassa kysytty. Pörssiyritykslä. Voi olla, että oli sitä aiemmassa pienemmässä firmassa myös, mutta niin kauan aikaa, etten muista enää varmaksi.

Vierailija
34/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
35/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää provo?

Vierailija
36/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapsi. Ei jatkoon. Aikuinen mies herää itse töihin. Teinit torkuttaa.

Vierailija
37/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait miehen hereille vai heräsikö itse?

Vierailija
38/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuherätys. Ei taatusti jää sänkyyn torkuttamaan.

Vierailija
39/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää sama joka vaatii vaimoa herättää.

Vierailija
40/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi