Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää vartalovoidetta ja käsivoidetta!!!

Vierailija
09.02.2007 |

Ihan perus niveaa on vartaloon käyttänyt, mutta ei auta, aamulla kun rasvaa niin illalla jo ihan kuiva.. =(

Kädet ovat vielä pahemmat.. olen kokellut jotain apteekin käsirasvaa ja sitten ihan perusvoiteita kaupasta, ja ei mikään auta =(

Suosituksia!

Ja kysymys oletteko huomanneet jonkun suihkusaippuan TODELLA kosteuttavan??

Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceralan on hyvä voide.

Vierailija
2/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tosi rasvaista, että parempi ehkä käyttää sitä vartalolle ja yöksi voi laittaa käsiinkin.

Päivällä minä käytän ihan apteekin perus Aqualan Plus rasvaa, koska imeytyy nopeasti. Käsiä, kun tarvii pestä vähän väliä...

Myös Decubal on aika hyvä rasva (vartalolle ja yöksi käsiin), siitä mulla on tosin vasta lyhytaikainen kokemus mutta vaikuttaa ihan hyvälle...

Haluatko rasvaisen voiteen vai kosteuttavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suihkusaippuan käyttö välttämätöntä? Ainakaan joka kerta?

Kokeile sitä vauvoille tarkoitettua Natusanin öljysuihkusaippuaa! En nyt muista sen oikeaa nimeä.

Ja tosiaan Ceralanilta löytyy myös tosi hyviä öljypohjaisia juttuja myös suihkuun muistaakseni! :)

-3-

Vierailija
4/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt suihkusaippua, oikeasti vesi riittää. Mutta jos ahdistaa osta apteekista niitä öljypohjaisia. Ja käsivoiteista paras on Doven Yö käsivoide ja kalaöljykapselit.

Vierailija
5/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on psoriasis ihottuma, joka onneksi ilmenee vain kyynärpäissä (joskus polvissa) ja vain talvisin. Se on siis niin ikävä, että kyynärpäät on aivan vereslihalla ja kun kutina iskee, niitä on pakko raapia.

Itselläni parhaita ovat olleet Cliniquen pumppupullossa oleva vartalovoide (sama on todella hyvä käsivoide). Myös ihan perus Siwasta saatava HTH rasva auttaa itselläni. Kaksi ihan eri hintaluokan rasvaa, mutta molemmat hyviä.

Mutta nämä on niin yksilöllisiä juttuja, hyvä yhdelle on kauhistus toiselle. Itse pidän siitä, kuinka nuo em. rasvat saavat kuivan ihon oikein kihelmöimään ja aamulla iho on tosi hyvän tuntuinen.

Vierailija
6/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika hyvää, sikahalvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan