Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiseni on parantaja. Kävin hänen luonaan ja sen jälkeen alkoi menemään todella hyvin. Kokemuksia parantajista?

Vierailija
04.09.2024 |

Hän on itse kertonut olevansa parantaja. Olen ollut skeptinen mutta olen kuullut myös muilta ihmisiltä miten on onnistunut parantamaan ihmisten joitakin vaivoja. 

Nyt kävin hänen luonaan ja siinä vietimme aikaa, juttelimme kaikista asioista ja avauduin vaikeuksistani koska on minulle hyvin tärkeä ihminen ylipäätään.

Minulla oli myös akuutti vaiva, käteni oli ollut niin kipeä, etten pystynyt sitä liikuttamaan moneen päivään, turvonnut yms ja olin aivan varma, että siinä oli murtuma. En tiedä mitä ihmettä tapahtui mutta sen tapaamisen jälkeen käteni oli täysin parantunut seuraavana aamuna. Ei pienintäkään oiretta siitä, että siinä olisi ollut mitään vikana. 

No, ajattelin, että se oli sattumaa mutta myös kaikki mistä avauduin niin yhtäkkiä sain apua muihinkin asioihin elämässäni. Monta vuotta olen yrittänyt saada apua erääseen pitkäaikaiseen ongelmaani mutta en vain onnistunut sitä löytämään tai saamaan. Alle viikko sukulaisen tapaamisesta niin asia oli ratkaistu ja tapasin oikean ihmisen minua auttamaan.

Lisäksi sain juuri tarvitsemani täsmälääkkeen erääseen sairauteen jota harvemmin lääkärit kirjoittavat. Aiemmin olen pyytänyt mutta eivät ole suostuneet kirjoittamaan reseptiä. Nyt sain tuosta noin vain kun kävin pyytämässä apua. 

Kaikki nämä tapahtui alle kahdessa viikossa tapaamisesta. En tiedä voiko olla vain sattumaa. 

Onko teillä kokemuksia parantajista? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokemus on. Kävin rukoiltavana sellaisella naisella, jolla ihmiset sanoo olevan parantamisen armolahjan. Itse hän ei sellaista väitä, vaan sanoo että jos jotain tapahtuu, Jumala parantaa, eikä hän voi mitenkään määrätä milloin Jumala katsoo hyväksi parantaa ja milloin ei. Mulle kävi niin, että fyysiseen vaivaan joka oli akuuttina päällä en saanut välitöntä apua, mutta tuli rauhantunne, että se tulee paranemaan ja kaikki menee hyvin. Se vaiva paranikin ihan ilmeisesti luonnollisesti sitten, eikä pahimmat epäilykseni oireen aiheuttajasta olleet totta. Mutta yllätys oli se, että parin viikon kuluessa minusta tuntui, etten enää näe oikein hyvin silmälaseillani. Ajattelin, että näkö on huonontunut ja varasin ajan optikolle. Päinvastoin, mulla ei ollut enää tarvetta 12-vuotiaasta asti käyttämilleni miinuslinsseille ollenkaan. Ymmärrän sen, että iän myötä likinäköisyys voi lievittyä luonnostaan, mutta tuo tapahtui ihan parin viikon aikana tuo muutos.

Vierailija
2/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, älkää puhuko paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parantaja?

Pillu saa org. itekseen ja missä vaan.

Vierailija
4/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Lahdesta erään näkijän/parantajan/unien tulkitsijan. Hän saa myös yhteyden vainajiin. Ihan täyttä soopaa.  Tärkeintä on että raha kilahtaa tilille. Herkkäuskoiset, yleensä naiset, käyttävät hänen palvelujaan. Hän on taitava puhumaan itsestäänselvyyksiä ja kertoo asiakkailleen sen, mitä nämä haluavat kuulla. Nuo pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
5/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä hyviä löytyy?

Itse kävin energiahoitajalla. Kaameat vatsaongelmat, jotka olivat vuoden vaivanneet, loppuivat eivätkä ole 4 kuukauteen palanneet. Olen myös tyyni ja onnellinen kaiken aikaa. Olen nukkunut loistavasti, vaikka ennen kärsin unettomuudesta. Kaikkiin fyysisiin ongelmiin ei tullut apua, mutta moneen tuli.

Vierailija
6/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta kusetusta, rahat pois hölmöiltä.

Vierailija
7/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin sukulaiseni on parantaja. Hän ei millään lailla asiaa itse mainosta eikä koskaan ottaisi siitä rahaa, mutta tietäjät tietää ja tuttavat soittelee ulkomailta asti kun tietää että voi saada apuja ns etänäkin. Hän on jo iäkäs kahdeksankymppinen mies. Osaa parantaa kipuja joihin ei löydy selitystä tai muuta apua. 

Se on jännää miten ylivertaisia ihmiset kuvittelee olevansa tässä universumissa. Aivan kuin vain se olisi olemassa mitä ihmisen silmä voi nähdä. Heh. 

Vierailija
8/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pelkkää huuhaata.

Vierailija
9/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin sukulaiseni on parantaja. Hän ei millään lailla asiaa itse mainosta eikä koskaan ottaisi siitä rahaa, mutta tietäjät tietää ja tuttavat soittelee ulkomailta asti kun tietää että voi saada apuja ns etänäkin. Hän on jo iäkäs kahdeksankymppinen mies. Osaa parantaa kipuja joihin ei löydy selitystä tai muuta apua. 

Se on jännää miten ylivertaisia ihmiset kuvittelee olevansa tässä universumissa. Aivan kuin vain se olisi olemassa mitä ihmisen silmä voi nähdä. Heh. 

Näinpä. Paljon on olemassa jonkinlaista taikuutta tai miten sen sanoisi. Minulla itsellä useita outoja "sattumuksia" tapahtunut elämässä. Ap

Vierailija
10/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole yhtään ihmistä joka olisi pystynyt osoittamaan omaavansa yliluonnollisia kykyjä. Humpuukia sis nuo parantajanne. 

Vierailija
11/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantajat parantavat rahatilannettaan daijujen suosiollisella avustuksella... 

Vierailija
12/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen Lahdesta erään näkijän/parantajan/unien tulkitsijan. Hän saa myös yhteyden vainajiin. Ihan täyttä soopaa.  Tärkeintä on että raha kilahtaa tilille. Herkkäuskoiset, yleensä naiset, käyttävät hänen palvelujaan. Hän on taitava puhumaan itsestäänselvyyksiä ja kertoo asiakkailleen sen, mitä nämä haluavat kuulla. Nuo pitäisi kieltää lailla.

Mitä sä kuvittelit? Et joku tekee sulle tulkintoja ilmasiks? Millä se ihminen eläis sen jälkeen ite? Olet kyllä pönttö

Korjaaks joku sun auton ilmasiks?

Vierailija
13/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä kuvittelit? Et joku tekee sulle tulkintoja ilmasiks? Millä se ihminen eläis sen jälkeen ite? Olet kyllä pönttö

Mites jos vaikka tekisi oikeita töitä ihmisten huijaamisen sijaan. 

Vierailija
14/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites jos vaikka tekisi oikeita töitä ihmisten huijaamisen sijaan. 

Mitä jos sinä kasvaisit aikuiseksi.

Vierailija
15/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurta kusetusta, rahat pois hölmöiltä.

En ymmärrä? Aloin parantajaksi ja lompakkoni on voinut hyvin jo vuosia.

Vierailija
16/16 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva taisi olla psykosomaattinen. Ei harvinaista. Sait uskoa ja itseluottamusta=psykosomasttinen vaiva helpotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän