Nyt puhuu therianin äiti: Tytär ilmoitti, että haluaa vaihtaa koulua
https://www.is.fi/perhe/art-2000010674287.html
OULULAISPERHEEN 10-vuotias tyttö lähtee aamulla kouluun apein mielin. Syy on koulun uusin sääntö.
Kun tieto kiellosta tuli, tytär kysyi kyynelten lomasta, miksi hän ei saa olla sellainen kuin on, tytön äiti kertoo.
Tyttö reagoi voimakkaasti siihen, kun hänen koulussaan kiellettiin therianiksi pukeutuminen.
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Mistä helvetistä 10-vuotiaat on tuollaista oppineet?
Älypuhelimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tällaisena mitä se nykyään on - on lähtöisin aikuisten seksuaalisista roolileikeistä"
Siis mitä mt-häiriöisiä tällä palstalla oikein liikkuu jotka tälläistä kirjoittaa JA vielä sen lisäksi ihmiset yläpeukuttaa?
Kyllä minä muistan 40v sitten kun lapset leikki olevansa eläimiä ja identifoituivat siksi. Silloin sillä ei ollut vielä nimeä. Minäkin kuvittelin usein olevani kissa tai hevonen ja leikittiin lasten kanssa sitä. Sillä ei ollut MITÄÄN tekemistä jonkun seksileikkien kanssa.
Te sairaat vaan projosoitte teidän omaa seksiseksiseksi kaikki on seksiä-katsomustanne muihin. SAirasta se on, kun sitä projosoidaan LAPSIIN.
Teidän sietäisi hävetä enemmän, kuin näiden lapsien omia leikkejään.
Tällä therian sekoilulla ei ole MITÄÄN tekemistä lasten leikkien kanssa. Montako kertaa tämä pitää sano
Oliko se nyt tuossa linkatussa artikkelissa voi jossain muussa, niin siellä joku therian harrastaja kertoi, että heillä on omia yhteisöjä netissä ja tiesi ainakin yhden, jota ylläpiti miespuolinen henkilö, jolla oli seksuaalisia taipumuksia näihin (en muista sanottiinko, että therianeihin vai lapsiin, mutta se ja sama, kun yhteisössä oli lapsiakin mukana).
Että ilmeisesti tuossa on jotain perää, että therianleikit on tulleet aikuisten seksileikeistä, mutta eihän se yt sitä tarkoita kuitekaan, että jos jossain välitunnilla therianina leikkii joku 12-vuotias, niin hänkin tiedostaa yhteyden. Enemmänkin meidän aikuisten on oltava varuillamme, ja etenkin lasten kasvatustyössä olevien
tuollaisia leikkejä minäkin lapsena leikin, mutta ei meillä mitään naamareita tai häntiä ollut. Ihan riitti, että kavereiden kanssa sovittiin, että nyt ollaan lauma hevosia ja llähdettään laukkaamaan ympäri välituntipihaa. Kun sitten välituntikello soi, niin me juoksimme luokkaan. Ei leikitty usein olevamme eläimiä, mutta toisinaan. Enkä usko että nykypäivänäkään kukaan olisi lasten leikkejä kieltämässä, mutta oikeasti jos se menee yli eikä vanhemmat ymmärrä laittaa rajoja, niin koulunhan se pitää sitten tehdä.
Kyse on vallasta. Kyllä mies mekossa tietää, että hän ei ole nainen. Hän vain nauttii siitä vallasta ja sääntöjen taivuttamisesta minkä mekon käyttäminen antaa hänelle yhteiskunnassa yli valtaväestön. Sama näissä non-binaarisissa lapsissa. Vanhemmat tietävät hyvin mitkä vehkeet siellä vaipoissa on. "Mutku meidän "jani-ilmeri" on spessu ja me kasvatetaan siitä spessu ihminen koska me inhotaan kaikkee normia. Me halutaan että yhteiskunta opettajat ja neuvolatädit vääntyy henkisesti mutkalle kun ne yrittävät käyttää uusiokieltä ja uusiotermejä etteivät vain loukkaisi meitä. Sekin on valtaa joka meillä on"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun lapsi keksisi jotain tuollaista niin ostaisin kotiin sitten kissanruokaa. Luulen että loppuisi pelleily siihen.
Onneksi sulla persupoika ei ole lapsia,....olet itsekkin hyvin lapsellinen....
jos tämä therian- ja muu monimuotoisuus-idiotismi on parasta, mitä vihervasennus tuottaa maailmaan, niin alan itsekin äänestää persuja
EN tiennytkään että on vasemmistolaista, että lapsi leikkii. Mutta sehän selittää, miksi kouluampujat ja
psykopaatit ovat aina oikeistolaisia.
Ihanko totta kenelläkään lapsella ei ole koskaan palanut käämit kun jotain kielletään? Ihanko totta pettymys tai käämien palaminen, kuten sinä sanot todistaa että lapsi ei voi luopua kissaleikeistään hetkeksikään? Minulla kyllä on palanut käämit lapsena monestakin asiasta, eikä kukaan silti kuvitellut että olen mielenvikainen (tai ehkä luuli :D).
Vierailija kirjoitti:
WORF!!
WUF WUF!!
GRRRRRrrrr..
HYI!
Tuhma hauva! Mene petiisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä ilmiö ei ole ollenkaan lapsille sopiva juttu, jostain ovat keksineet, että tuo näyttää kivalle, mutta oikeesti googlatkaa mikä tämä ilmiö oikeesti on. Puuttuisin heti jos oma lapseni kiinnostuisi, lapset ajattelee, että tämä on vaan kiva kissaleikki..ei ihan nyt ole niin. Nykypäivänä vanhempien olisi oikeesti hyvä vähän perehtyä mistä lapsi kiinnostuu. Opettajia käy sääliksi.
Millä tavalla puuttuisit? Kieltäisikö leikit yms maskit ja miten keskustelisit kiellosta lapselle?
Jos lapsi luulee olevansa eläin, lapsi tulee viedä lääkäriin. Jos et vie lasta lääkäriin, sinäkin olet eläin. Eri
Eli jos lapsi törmää therian ilmiöön netissä ja kiinnostuu siitä, kysyy ehkä sinul
Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan? Jos lapsi luulee olevansa eläinja sinä oksennat tuon olettaman. Kanssasi ei ole mitään järkeä keskustella.
Näissä on hyvin vakavista asioista kyse. Puuttukaa välittömästi, jos näette lapsenne haksahtaneen näihin juttuihin.
'' Olemme tulleet aikaan, kun tervejärkisiä pidetään hulluina ja hulluja tervejärkisinä, totuutta valheena ja valhetta totuutena. Nyt "identifioidutaan eläimeksi", liikkutaaan neljällä raajalla, saadan kohtauksia ja päästellään eläinääniä, mutta tässä ei nähdä mitään ongelmaa.
Takana tässä on vahvasti pimeä henkimaailma, niin että kyseinen karhuksi identifioituva nainen harrastaa okkultisia tarot-korttien lukemista, uskoo jälleensyntymiseen ja kokee eläinidentiteettinsä henkiseksi. Evolutionistisesta valheesta saadan myös lisäpontta eläimeksi identifIoitumisesta. Sukupuoli-identiteetin murtumista näyttää seuraavan ihmis-identiteetin murtuminen.
Raamattu kuvaa, että Jumalan kuvaksi luotu ihminen muuttuu eläimen kaltaiseksi, kun se menettää tiedon Jumalasta. Pakanallisuudessa eläimiksi pukeutuminen ei ole mitenkään poikkeuksellista aina muinaisesta Egyptistä asti Amerikan intiaaneihin, ja nyt se on tullut myös uuspakanalliseen Suomeen.
Nyt kun kristinusko riisutaan pienimpiä vivahveita myöten pois, muuttuu sivistynyt ihminen levottomaksi villipedoksi - eipä ihme että tulevaa lopunajan antikristusta sanotaankin Ilmestyskirjassa pedoksi, joka on alkutekstissä therion-sana, ja vastaavasti "therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi". kaikki muut paitsi tosi kristityt tulevat ylistämään petoa varauksetta.''
"Voi niitä, jotka sanovat pahan hyväksi ja hyvän pahaksi, jotka tekevät pimeyden valkeudeksi ja valkeuden pimeydeksi, jotka tekevät karvaan makeaksi ja makean karvaaksi!" Jesajan kirja 5:20
Aika yksinäinen on jos heti valmis koulua vaihtamaan jos ei saa eläimenä esiintyä. Ei ilmeisesti tuu kavereita ikävä
On kyllä erikoista, että tuollainen ei lapsen vapaa-ajan leikiksi vaan pitää olla miukumassa ja konttailemassa lattioilla pitkin päivää koulussakin.
Olen nähnyt omalla asuinalueellani muutaman tytön ulkona jotkin eläinmaskit päässä useamman kerran viikossa, ilmeisesti kuuluvat kyseisiin maukujiin.
Joko ovat autisteja tai sitten jokusen vuoden päästä vain hävettää kun muistelevat päiviään turrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä ilmiö ei ole ollenkaan lapsille sopiva juttu, jostain ovat keksineet, että tuo näyttää kivalle, mutta oikeesti googlatkaa mikä tämä ilmiö oikeesti on. Puuttuisin heti jos oma lapseni kiinnostuisi, lapset ajattelee, että tämä on vaan kiva kissaleikki..ei ihan nyt ole niin. Nykypäivänä vanhempien olisi oikeesti hyvä vähän perehtyä mistä lapsi kiinnostuu. Opettajia käy sääliksi.
Millä tavalla puuttuisit? Kieltäisikö leikit yms maskit ja miten keskustelisit kiellosta lapselle?
Jos lapsi luulee olevansa eläin, lapsi tulee viedä lääkäriin. Jos et vie lasta lääkäriin, sinäkin olet eläin. Eri
Eli jos lapsi törmää therian ilmiö
En minä ole puhunut missään vaiheessa lapsesta joka luulee itseään eläimeksi? Mielestäni kysyin asiallisen kysymyksen? Milloin tietää että lapsi luulee itseään eläimeksi? Ensimmäinen kommentti, jota kommentoi sanoi kutakuinkin että jos oma lapsi kiinnostuisi asiasta , tulisi sille stoppi. Kysyin että miten stoppi laitetaan ja miten siitä puhutaan lapselle (minusta ihan normaali kysymys?!). Sinä (?) vastasit että jos lapsi luulee itseään eläimeksi viedään se lääkäriin ja minä kysyin että tarkoittaako sinusta asiasta kiinnostuminen ilmiöön törmäämisen jälkeen esim netissä, heti sitä että on aika viedä lääkäriin? Pahoittelut jos (minusta täysin asialliset ja jopa omaa tekstiäsi lainaavat), kysymykseni olivat loukkaavia, tarkoitus oli keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun lapsi keksisi jotain tuollaista niin ostaisin kotiin sitten kissanruokaa. Luulen että loppuisi pelleily siihen.
jos tämä therian- ja muu monimuotoisuus-idiotismi on parasta, mitä vihervasennus tuottaa maailmaan, niin alan itsekin äänestää persuja
EN tiennytkään että on vasemmistolaista, että lapsi leikkii. Mutta sehän selittää, miksi kouluampujat ja<
Eikö tämä ketju koske lasta, joka haluaisi vaihtaa koulua, koska nykyisessä koulussa kiellettiin kissan esittäminen?
Olisiko parantavaa, jos näihin perheisiin hankittais oikea lemmikki? Monella erityisesti pikkutytöllä- mutta myös pojalla on kaipuu eläinystävään. Lapset pitävät luontaisesti eläimistä. Eläin elää hetkessä eikä fantasioissa. Kissa ja koira on hyvin terapeuttisia koska niiltä voi oppia hetkessäelämisentaidon.
Monet lapset joilla ei ole perheenjäsenenä eläintä, leikkivät sellaista itse.
Uskomatonta miten ihmiset lähtee uskomaan iltapäivälehtien keksimiin kohuihin näin tunteella.
Ihan oikeesti, aikuiset ihmiset.
Siis lapsi joka luulee olevansa kissa ei saa olla koulussa kissa ja murtuu. Aikuinen on tästä surullinen. Mitä just luin? 😯 ONKO TEILLÄ MITÄÄN JÄRKEÄ ENÄÄ?!? EI HELVETTI.
Mistä lapset ovat nyt tämän therian-hömpötyksen keksineet? Tiktokistako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN tiennytkään että on vasemmistolaista, että lapsi leik
Eikö tämä ketju koske lasta, joka haluaisi vaihtaa koulua, koska nykyisessä koulussa kiellettiin kissan esittäminen?
Itseasiassa ei. Jutustahan käy ilmi, ettei lapsi oikeasti halua vaihtaa koulua. Paljon melua tyhjästä, kun iltapäivälehdet yrittää luoda tuohtumusta aiheuttavia kohuja.
Itseilmaisu särähti korviini. Minä haluaisin ilmaista itseäni haukkumalla kaikki äänekkäästi, mut se ei varmasti ole soveliasta. Ja harrastus.huooh. Saako keskellä luokkaa harrastaa harrastuksia? Ei varmasti. Saa lapsi pahoittaa mielensä, kun ei ole soveliasta harrastaa tunnilla,oli harrastus mikä tahansa.
Lapseni harrastaa jalkapalloa,saako sitä harrastaa kesken tunnin? Hmm... Ettei vaan pahoita mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN tiennytkään että on vasemmistolaista, että lapsi leik
Minäkin halusin vaihtaa yhtenä päivänä kun oli niin p****a ruokaa joka päivä. Lapsi kiukuttelee ja puhuu mitä sylki suuhun tuo välillä. Ei kovinkaan uusi ilmiö minusta.
Mistä helvetistä 10-vuotiaat on tuollaista oppineet?