Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin nelikymppiset miehet vielä perhettä perustamassa

Vierailija
03.09.2024 |

Erosin vuosi sitten ja latasin nyt Tinderin. Olen 39v. nainen. Ongelmana on se, että kiinnostavimmat ja järkevimmän oloiset oman ikäiset ja vanhemmatkin miehet ovat vielä ihan tosissaan perhettä perustamassa!

Onko tämä joku yleinen trendi että tällaiset miehet treffailevat sitten oman ikäisiä sen aikaa kunnes se kolmekymppinen kala käy joskus tulevaisuudessa koukkuun?

Vai ovatko tosiaan niin hukassa lisääntymisbiologian kanssa, että eivät ymmärrä nelikymppisellä naisella olevan enää aikaa alkaa perhettä perustamaan?

Kommentit (359)

Vierailija
341/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50 v naiset vielä haluavat lapsia. Osa sitä ensimmäistä. Aika vanhoja jo synnyttäjiksi. 

Mä olen tuossa ikäluokassa ja lapseni on aikuisia jo. 

En usko että 40 vuotiaaksi asti vapaaehtoisesti lapseton nainen yhtäkkiä päättäisi haluta lapsen. Kyllä siihen ikään mennessä on jo tehnyt kaikkensa sellaisen hankkiakseen.

moni on lykänny kun ei löydy puolisoa

Minä puhuin vapaaehtoisesti lapsettomista.

Vierailija
342/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen montakin 40 lapsetonta naista, jotka haluaisivat saada vielä omia lapsiaan. Tämä ei koske pelkästään miehiä.

T. N 38 ja kahden lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen montakin 40v lapsetonta naista, jotka haluaisivat saada vielä omia lapsiaan. Tämä ei koske pelkästään miehiä.

Vierailija
344/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen montakin 40 lapsetonta naista, jotka haluaisivat saada vielä omia lapsiaan. Tämä ei koske pelkästään miehiä.

Sama juttu. Ei tuo mitenkään ennenkuulumatonta ole, että 40 vuotias nainen haluaisi vielä oman perheen.

Vierailija
345/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä nyt herkästi on suuruuskuvitelmia itsestään. Ja luullaan ettei sperma vanhene, vaikka kyllä se 40-vuotiaalla alkaa olla jo vanhaa tavaraa, eikä mitään optimaalista dna:ta uuden ihmisen luomiseksi. 

N35v 

Jos ja kun 40+ vuotiaat naisetkin vielä haaveilevat vauvoista tai miettivät pitäisikö sittenkin, niin onko heilläkin suuruudenkuvitelmia itsestään? 

Vierailija
346/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen myöhäistä heille enää tulla raskaaksi. Mitä he ovat tehneet kaikki aikaisemmat vuodet? Mikäli nainen haluaa lapsia, niin viimeistään siinä 30v pitäisi tosissaan alkaa etsimään kumppania.

Vierailija
347/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ei tuo mitenkään ennenkuulumatonta ole, että 40 vuotias nainen haluaisi vielä oman perheen.

Ei olekaan, tuo on molempien sukupuolien kohdalla ihan ymmärrettävää silloin kun ei vain syystä tai toisesta ole mahdollisuutta saada lapsia aiemmin. Elämässä voi tapahtua monenlaista. Erikseen ovat kuitenkin ne jotka tietoisesti lykkäävät näitä asioita ja kuvittelevat aikaa olevan loputtomiin.

Vierailija
348/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä nyt herkästi on suuruuskuvitelmia itsestään. Ja luullaan ettei sperma vanhene, vaikka kyllä se 40-vuotiaalla alkaa olla jo vanhaa tavaraa, eikä mitään optimaalista dna:ta uuden ihmisen luomiseksi. 

N35v 

Jos ja kun 40+ vuotiaat naisetkin vielä haaveilevat vauvoista tai miettivät pitäisikö sittenkin, niin onko heilläkin suuruudenkuvitelmia itsestään? 

Ei se toimi noin päin. En tiedä miksi, mutta ei vaan toimi.

Vierailija
349/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen myöhäistä heille enää tulla raskaaksi. Mitä he ovat tehneet kaikki aikaisemmat vuodet? Mikäli nainen haluaa lapsia, niin viimeistään siinä 30v pitäisi tosissaan alkaa etsimään kumppania.

Se että tosissaan etsii kumppania, ei ole mikään 100 prosentin takuu että se kumppani myös löytyy. 

Vierailija
350/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ei voi aina kontrolloida, moni mies ja nainen haluaa vielä nelikymppisenä perustaa perheen, koska pyrkimyksistä huolimatta se ei ole aiemmin ollut mahdollista. Tämä on täysin fine. Pointti onkin se, että perheen perustamista ei kannata tietoisesti jättää sinne keski-ikään vaan yrittää edistää asiaa jo aiemmin. Aina se ei vain ole mahdollista. Tuo tilanne on kuitenkin eri kuin se että etenkin miehet tuudittautuvat kuvitelmiin ikuisesta hedelmällisyydestä eivätkä ymmärrä realiteetteja.

Vierailija
351/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keskustelusuunta on ikään kuin hautaan oltaisiin kaatumassa kun iskee 40v. mittariin. Ei saa hankkia enää lapsia, ei perhettä. Tai sitten ajatellaan, että pitää oman ikäisen kanssa seurustella siitä huolimatta, että se ei lapsia välttämättä enää saa, vaikka miehellä olisi yhä mahdollisuus haaveilemansa perhe perustaa. Jos se 40+ mies jaksaa vielä perheen perustaa niin eikö se nykyisessä tilanteessa ole just hyvä, kun syntyvyys on laskenut kuin lehmän häntä.

Vierailija
352/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne ettiiki nuorempia naisia ku sinä.

Luetun ymmärtämisessä vikaa? Sitähän ap tässä haki että mikä on näiden 40v miesten motiivi treffailla kuitenkin oman ikäisiään, jos kerran tavoitteena on löytää joku 30v nainen tulevien lastensa äidiksi.

Paremman puutteessa. Vaihtaa sit nuorempaan ku saa

Ei, vaan ovat tottuneesti koko ikänsä etsineet lyhyitä suhteita, joihin naiset ovat suostuneet, jos mies on vaikuttanut järkevältä kirjoittaessaan, että haluaa lapsia. Eivät vaan hoksaa, että ei se vetoakaan enää.

Vierailija
353/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden tällaisen +40v miehen, joka luulee olevansa 20+ naisten mielestä vielä kuumaa kamaa. Ajelee teslalla ja yrittää treffailla noin 20-25 naisia.

No raha houkuttelee opiskelijatyttösiä mutta miehen käytös on oksettavaa. En ikinä olisi uskonut että hän vinksahtaa tuolla tavoin.

Oksettaako näitä nuoria naisia vai oletko sinä ainoa jota oksettaa? Oletko kateellinen koska tämä mies ei osoita kiinnostusta sinuun, naiseen joka oksennusta pidätellen arvostelee muita ihmisiä?

Näitä nuoria neitejä myös oksettaa. Ei toki kaikkia, aina löytyy joku onnen onkija hyväksikäytettäväksi.

Kyseinen mies ei ole koskaan ollut

miksi sinulle pitäisi tämä asua perustella? Tiedän asian ja jos paljastan yksityiskohtia niin menee liian tunnistettavaksi. Ihme vönkyttäjiä puolustelemassa setämiehen perversioita- ja edelleen sanon että jos tytöillä olisi asiat kunnossa, en edes kirjoittaisi tästä.

Etkö olisi huolissasi jos 40v nainen treffailisi 80+ dementoituneita /vakavasti sairaita miehiä?

Vierailija
354/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käy sääliks

Vierailija
355/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käy sääliks

Se on kyllä surullista, jos ihminen haluaisi omia lapsia, mutta ei vanhemmuutta koskaan pääse kokemaan. Tahtomattani lapsettomaksi jääneenä naisena ymmärrän tuon kivun hyvin. 

N44

Vierailija
356/359 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että tosissaan etsii kumppania, ei ole mikään 100 prosentin takuu että se kumppani myös löytyy. 

Ei niin, mutta parantaa mahdollisuuksia toisin kuin kotona istuminen. Sillä tiedän paljon semmoisia naisia, jotka ovat +30v ja istuvat kotonaan odottamassa, josko joku kiva mies tulisi heitä sieltä pyytämään treffeille.

Vierailija
357/359 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa elarit maksetaan aina exän tilille, ei lapsen. Vaikka ne elarit on tarkoitettu lapselle, niin 99% tapauksissa se elari ei mene lapselle, vaan YH:n huvituksiin, ja lähes aina elari on isompi kuin lapsen elatuksen tarve. Kannattaa tarkastaa faktat.

No aijjaa! Minä olen kylläkin maksanut viimeiset 15v lapsen säästötilille elarit. Ei oo exäni törsäillyt rahaa.

N42

Vierailija
358/359 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisissa naisissa sekä miehissä on jotain vikaa. Onko molemmilla rima liian korkealla kumppanin suhteen, että tavis ei kelpaa heille vaan pitää olla vähintään top 10% kaunotar tai komistus. Turhaan heidän on ihmetellä sitten, jos ketään ei löydy. Tuo on heidän omista elämän valinnoista kiinni.

Vierailija
359/359 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, mutta parantaa mahdollisuuksia toisin kuin kotona istuminen. Sillä tiedän paljon semmoisia naisia, jotka ovat +30v ja istuvat kotonaan odottamassa, josko joku kiva mies tulisi heitä sieltä pyytämään treffeille.

Hyvin on aivopesty heidät luulemaan, että naisen ei tarvitse tehdä mitään löytääkseen parisuhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi