Naapurissa koira itkee ulkona hihnassa. Ollut monta tuntia. Kukaan ei hae sitä sisälle
Uiuiui... sanoo koira. Ilmoitanko eläisuojeluun vai haenko koiran itselle itkemästä?
Kommentit (37)
No ei se sinne kuole näillä lämpöasteilla, mutta vettä tulee toki olla tarjolla. Jos nyt aamusta iltaan ja illasta aamuun siellä vinkuu, niin ota ihmeessä yhteyttä eläinsuojeluun.
Itse otin koiran mukaani. Siinäpähän omistaja itkee perään.
Kannattaa varmaan lopettaa se siihen paikkaan
Se koira haukkuu koska se osottaa mieltään, ei sillä mikään hätä ole
Vierailija kirjoitti:
Jos se on itkenyt monta tuntia niin on ainakin henkinen hätä jos ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ammu se heti
Mitä jos ampuisit itsesi?
Tällä kadulla yksi lääkäripariskunta pitää koiraansa yksin ulkona ulisemassa. Jättävät usein sen pihaan, kun itse lähtevät jonnekin. Olen miettinyt pitäisikö ilmoittaa jonnekin. Viitsiikö eläinsuojelu tehdä mitään kun kyse ei ole mistään sossuperheestä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kadulla yksi lääkäripariskunta pitää koiraansa yksin ulkona ulisemassa. Jättävät usein sen pihaan, kun itse lähtevät jonnekin. Olen miettinyt pitäisikö ilmoittaa jonnekin. Viitsiikö eläinsuojelu tehdä mitään kun kyse ei ole mistään sossuperheestä.
Sivistyksestä viis, kunhan saa leuhkia lääkärin tittelillä 🤣
Koirat ovat laumaeläimiä. Ei niiden paikka ole ulkona ulisemassa laumansa perään vaan ovat onnellisimmillaan saadessaan olla muiden mukana. Valitettavasti liian harva tämän ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi mennä kotirauhan häirintänä läpi, jos on toistuvaa ja tahallista.
Sinä ILMOITAT asiasta ETEENPÄIN, hopi hopi !
Onko se sisäkoira joka on jätetty yksin pihalle yhtäkkiä, onko sillä kylmä ja ahdistus. Ihminenkin järkyttyisi jos olisi ulkona hihnassa monta tuntia. Vai ulkokoira joka tylsistyy ja hihna ei anna mahdollisuutta liikkua pihassa paljoa, panta voi painaa tms. Voiko koira kuristua tai kiertyä hihnaan. Koira ei ole yksin hyvinvoiva aina, se kaipaa ihmistä tai toista koiraa jne. Onko eroahdistus tai tarvitsee ruokaa, juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihan samalla tavalla kuin pikkuvauvat 70-luvulla itkivät yksinään sängyssään osoittaakseen mieltään. Ei siihen saanut reagoida etteivät opi että itkulla pääsee syliin.
Onko se koirakoira vai lapsikoira?
Lapsi naiset kommentoi; ei en ole persu,vedenkestävä vassari,turpa kiinni rakit!! Stna
Onko laillista pitää koiraa pihalla esim koirahäkissä? https://yleiskone.com/paras-koiran-hakki/ tuossa jotain esimerkki malleja. En jaksaisi kuunnella koiran ruikutusta kun syömme päivällistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se koirakoira vai lapsikoira?
Niin, kumpi olet ?
Soita eläinsuojeluun ja kysy ainakin neuvoa. Onko tämä kertaluonteinen tilanne? Onko koira muuten hyväkuntoinen ja käytetäänkö lenkillä?