Oi miksi joillain ihmisillä on niin kova halu muuttaa toinen ihminen?
ja suorastaan huutava halu saada toiseen vauhtia potkimalla persuksille? Ihmistyyppi joka näkee muissa vikoja mutta itse on neiti tai herra täydellisyys.
Kommentit (12)
Näkee toisessa ne virheet mitä itsessä on, eikä tajua tätä. Häntä ärsyttää nämä piirteet suunnattomasti.
Kokee, että kun koittaa muuttaa toista se on toisen auttamista eteenpäin. Ikäänkuin toinen ei omia vikojaan tajuaisi. Ei ne viat muutu, sillä, että joku niistä kertoo suorat sanat. Yleensä vain pahenee.
Vanha viisaus: ota malka omasta silmistäsi ensin, ennen kuin otat riman veljesi silmästä, pitää paikkaansa.
Älkää olko tekemisissä ihmisten kanssa jotka ei hyväksy teitä sellaisena kuin olette.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Ei kaikkia sikoja voi jättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Ei kaikkia sikoja voi jättää
Voihan. Mikä estää?
Eivät koe toista itsensä kaltaisena yksilönä, vaan palvelijana, joka noudattaa johtajansa tahtoa. Muut ovat vain heidän pelinappuloitaan, joita siirrellään heidän tahtonsa mukaan.
Mikset sä kysy niiltä joiltain ihmisiltä? Mitäs täällä vingut?
Minua on koko ikäni haluttu muuttaa erilaiseksi. Ihmiset eivät hyväksy sitä että olen introvertti.
Koska se on haaste, haluavat nähdä pystyvätkö siihen. Se on myöskin toisen dominointia, manipulointia ja hallitsemista, ja moni nauttii siitä.
Jätä se sika