Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen rasistin pitäisi lukea Muusen haastattelu (IS)

Vierailija
03.09.2024 |

Miksi poistatte? Ettekö kestä kun somalipoika menestyy?

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010640712.html

Kommentit (596)

Vierailija
521/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuossa jutussa puhutaan, että olisi jotenkin ihmeellistä tai uutta että suomalainen nainen on mustan miehen kanssa? Jopa täällä itäsuomessa on todella paljon näitä pareja. Eikö tuo ole enemmänkin uusi normi?

Valitettavan totta on tuollainen roturutsaaminen. 

Vierailija
522/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulkaa kiinnosta lukea. Tässä on riittävästi omiakin vaikeuksia. Menkööt somaliaan takaisin jos täällä oleminen ei miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaisen rasismista huutelijan kannattaa katsoa ensin sinne peilin.

Vierailija
524/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä enemmän somalilta kuin suomalaiselta.

Vierailija
525/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykyään se on niin, että jos olet valkoinen, kristitty mies, olet kohde. Tervetuloa todellisuuteen.

Vierailija
526/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin poikkeuksellinen musta yksilö:

- tykkäsi lukemisesta

- asui valkonaama-alueella

- uusnasseja naapurissa(todella paska säkä)

- yli 9:n keskiarvo

- 4 ällää YO-kirjoituksista

Sen sijaan fyysinen kyvykkyys verrattuna valkonaamoihin on aika lailla normi mustassa väestössä.

Toi uusnassinaapurit kuulostaa aika epäuskottavalta. Olen kohta 50 vuotta asunut suomessa. Asunut useammassa kaupungissa tai kunnassa enkä ole koskaan tavannut uusn**seja. Saati sitten asunut niiden naapurissa.

Päinvastoin. Uusnassinaapurit kuulostavat hyvin uskottavilta. Olen asunut Suomessa pitkästi yli 30 vuotta, kolmella eri paikkakunnalla, ja olen tavannut jokaisella paikkakunnalla uusnat seja.

Miksi järjestät uusnassekokouksia?

Vierailija
527/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulkaa kiinnosta lukea. Tässä on riittävästi omiakin vaikeuksia. Menkööt somaliaan takaisin jos täällä oleminen ei miellytä.

Ehkä juuri sinun kannattaisi opetella lukemaan, ettei tulisi puhuttua pelkästään höpöjä. Artikkelissa nimittäin kerrottiin, että Mustafe on Suomessa syntynyt suomalainen. 

Vierailija
528/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä juuri sinun kannattaisi opetella lukemaan, ettei tulisi puhuttua pelkästään höpöjä. Artikkelissa nimittäin kerrottiin, että Mustafe on Suomessa syntynyt suomalainen. 

Ketjun otsikon kaksi ekaa sanaa kertoo jo että sekä ketju että luultavasti artikkelikin (kun on sanoman lasisessa sontageneraattorissa kirjoitettu) on sitä ihteensä eli sontaa.

Vasurit yrittää politikoida pelkällä suomalaisten rasismilla ja myyttisellä äärioikeistolla kun itse veti valtiontalouden niin sekaisin että hyvä jos pudotus saadaan hidastettua nolliin neljässä vuodessa, saati että mikään alkaisi parantua. Ja mediansa mukana koska tajuaa että itse vasurimainostuksellaan ja kaikkien viime hallituksen ongelmien lakaisulla maton alle aiheutti tuon tuloksen.

Joten kiitos vaan sanoma oy:lle ja ylelle erityisesti tästäkin sonnasta.

Vierailija
529/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykyään se on niin, että jos olet valkoinen, kristitty mies, olet kohde. Tervetuloa todellisuuteen.

Elän kyllä ihan todellisuudessa. Tarkoitin tällä juuri näitä jotka jatkuvasti huutavat muita rasisteiksi kattoisivat sinne peiliin. Ne on itse pahimpia rasisteja, ja nimenomaan suomalaisia kohtaan.

Vierailija
530/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun otsikon kaksi ekaa sanaa kertoo jo että sekä ketju että luultavasti artikkelikin (kun on sanoman lasisessa sontageneraattorissa kirjoitettu) on sitä ihteensä eli sontaa.

Vasurit yrittää politikoida pelkällä suomalaisten rasismilla ja myyttisellä äärioikeistolla kun itse veti valtiontalouden niin sekaisin että hyvä jos pudotus saadaan hidastettua nolliin neljässä vuodessa, saati että mikään alkaisi parantua. Ja mediansa mukana koska tajuaa että itse vasurimainostuksellaan ja ka

Näitten persujenko vuoksi minun pitäisi maksaa veroja ja tarvittaessa puolustaa vielä tätä maatakin? Minulla on vähän muitakin arvoja, joten ei kiitos.

Vierailija
531/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani hänen kokemuksistaan. Ei kenenkään tarvitsisi joutua tuollaisen kohtelun kohteeksi.

Silti olen sitä mieltä, että yhtä hyvää sòmáliperhettä kohtaan on 1000 huonoa. Vähän kuten mùśtalaisissa. Rikostilastoissa molemmat ryhmät loistaa.

Mustafelle ja perheelleen toivon kaikkea hyvää. Äidillään on ollut aivan oikea ajatus ja siitä on seurannut pojalle menestystä.

Vierailija
532/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa ovat integroituneet kun tytöillä ja naisilla ei ole kaapua päällään ja huivia tiukasti hiuksissa kiinni (ajatelkaa miten hiukset kärsii kun on jatkuvasti peitossa) ja kun he kaikki käyvät töissä ja maksavat veronsa. Ei tule varmastikaan tapahtumaan. Tänne tulevat ulisemaan r a s i s mi s t a samaan aikaan kun peittävät tyttöjensä hiukset ja soertavat naisia! A i v o p e s t y jä kieroon jo pienestä asti.

Vierailija
533/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasurit yrittää politikoida pelkällä suomalaisten rasismilla ja myyttisellä äärioikeistolla kun itse veti valtiontalouden niin sekaisin että hyvä jos pudotus saadaan hidastettua nolliin neljässä vuodessa, saati että mikään alkaisi parantua. Ja mediansa mukana koska tajuaa että itse vasurimainostuksellaan ja ka

Moni myös ratsastaa näillä asioilla, jos on se ihonväri oikea. Työnhaussa eivät uskalla olla ottamatta näitä töihin, voi tulla syyte. Näitäkin riittää. En toki yleistä mutta valitettavan totta.

Eikö täällä ole helppo olla kantis ja valkoinen. Samat ongelmat ihonväristä riippumatta.

Vierailija
534/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän kyllä ihan todellisuudessa. Tarkoitin tällä juuri näitä jotka jatkuvasti huutavat muita rasisteiksi kattoisivat sinne peiliin. Ne on itse pahimpia rasisteja, ja nimenomaan suomalaisia kohtaan.

Ok. Ymmärrän hyvin.Valkoiset ovatkin vähemmistö jos maailmanlaajuisesti ajatellaan; muita kuin valkoisia on noin 90% 

melko pelottavaa.

Vierailija
535/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kantaa vain urheilusuoritukseen. Muuse juoksi ruotsalaisen ohi, kiilasi ja hidasti vauhtia. Kompurointi ja kaatuminen oli itse aiheutettu. Miksei Muuse jatkanut omalla 2-radallaan?

Vierailija
536/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Turussa syntynyt ihminen menisi Somaliaan?

Vierailija
537/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kantaa vain urheilusuoritukseen. Muuse juoksi ruotsalaisen ohi, kiilasi ja hidasti vauhtia. Kompurointi ja kaatuminen oli itse aiheutettu. Miksei Muuse jatkanut omalla 2-radallaan

Rasistinen lenkkarinauha aukeni?

Vierailija
538/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Turussa syntynyt ihminen menisi Somaliaan?

Muuttihan juutalaisetkin Israeliin Euroopasta.

Vierailija
539/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että IS ei ole kirjoittanut vasemmistoliiton puheenjohtajakisan osanottajasta, jolla on rikostuomio. Iltalehti kirjoitti eilen asiasta ja olin todella yllättynyt! Tuntuu, että noin muuten asia vaietaan kuoliaaksi. Olen varma, että synnyintausta vaikuttaa tässä...

Vierailija
540/596 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 prosenttia pilaa sen 1 prosentin maineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan