Jokaisen rasistin pitäisi lukea Muusen haastattelu (IS)
Miksi poistatte? Ettekö kestä kun somalipoika menestyy?
Kommentit (596)
Ottaisin naapuriin sata kertaa mieluummin uusnat seja kuin äh lyjä. Sain kuitenkin naapuriin thaikku marjanpoimijoita ja niiden suhteen olen neutraali.
Huopafledat/ jäkäläpäät nyt ei osaa missään olla neuraalisti
Muusen äiti on loistava äiti. Voisi tulla naapurini So maliperhettä opastamaan. Ovat asuneet Suomessa 20vuotta, lapsia 4, vanhemmat eivät käy töissä, eivätkä osaa puhua kieltämme, kuin muutaman sanan. Pikkutytöillä huivit päässään ja äiti masentuneen näköinen.
Pääkirjoitus: Rasismi on Suomelle häpeäksi ja Mustafe Muuse todisti sen vahvasti
No mihin menit muhis ? Pureksitko khattia caps lockien lomassa?
Vierailija kirjoitti:
Jahas.
milloinkas hän palaa takaisin.
?
Turkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huutista
Saido Mohamed nosti siskonsa lapsilisiä yli 44000 euroa, vaikka Isossa-Britanniassa asunut sisko ei ollut niihin edes oikeutettu.
Mohamed nosti ja käytti Britanniaan muuttaneen siskonsa suomalaiset lapsilisät vuosina 20032013, vaikka tiesi, ettei sisko ollut enää oikeutettu saamaan lapsilisiä Suomesta.
Kyse oli yli 44000 eurosta. Mohamed väitti lähettäneensä rahat siskolleen, mutta oikeus ei uskonut tätä eikä siitä ollut mitään todisteita. Syyttäjä huomautti, että Mohamedilla oli tekoaikana velkoja, joihin hän tarvitsi rahaa.
Saido Mohamed valittiin vuoden pakolaisnaiseksi 2011. Hyvin meni taas valinta :D
Niinpä 😆😆😆😆😆
Mitä enemmän rasismista puhutaan, sitä enemmän muutun rasistiksi.
Kuten moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene läpi sana r a i s kau s kun ne ee kerit r aiskasi vat minut
Harmi etteivät tappaneet sinua. Olisi yksi per seen reikäpersu vähemmän. KUOLEMA PER SEEN REIKÄPERSUILLE!
Vähennä aineiden käyttöä nisti sekopää
Vierailija kirjoitti:
Muusen äiti on loistava äiti. Voisi tulla naapurini So maliperhettä opastamaan. Ovat asuneet Suomessa 20vuotta, lapsia 4, vanhemmat eivät käy töissä, eivätkä osaa puhua kieltämme, kuin muutaman sanan. Pikkutytöillä huivit päässään ja äiti masentuneen näköinen.
No eivät tietenkään käy töissä kun se ei kuulu kulttuuriin ja suomessa vassarit pitää huolen siitä ettei tarvitse,onneksi asiat muuttuvat kohta ja aina voi mennä takaisin aurinkoon kun täällä on niin masentunut
Somalimaahanmuuttajat ryhmänä ovat Suomelle haitallinen asia. Jonkun yksittäisen somalin erinomaisuus ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen uhriutuja. Minulla ei ole vastuuta mistään, mutta silti kiukuttelen. Rotunsa edustaja, kuin viisivuotias pikkulapsi. Niin kuin niistä jokainen.
Kato peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista selviää myös se, että kotoutuminen onnistui hyvin kun muuttivat erilleen muista Somaleista eivätkä eristäytyneet omaan ryhmäänsä. Kielen oppiminen on ensiarvoisen tärkeää, hienoa työtä Muusen äidiltä.
Niin, jutussahan hän kertoo, ettei ole kuin muut somalit. Onko hän siis pick me -ma mu?
Sympaattisen oloinen kaveri, oli asia niin tai näin. Ja äitinsä kuulostaa viisaalta naiselta. Mutta olenko minä nyt r-sis-ti, kun ajattelen näin?
Eli joku tyyppi jossain sanoo jitain ja mun pitäis se lukea? Oonko muka joku mustarasse suomaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas.
milloinkas hän palaa takaisin.
?
Turkuun?
Sinulla ei siis ole tietoa milloin hän palaa takaisin.
Luin jutun ja se todellakin vahvisti rasismiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari tekee taas vasurien politiikkaa ja koittaa epätoivoisesti pitää rasismia, äärioikeistoa ja muita vasurityhjäpääfeministien ainoita vaaliteemoja kärkiteemoina suomessa.
Eli en jaksa lukea. Ei joka vastoinkäyminen maailmassa ole rasismista johtuvaa vaikka kuinka olisi hieman tummempi pigmentti. Enemmänkin tuo länkytys vei ajat sitten uskottavuuden oikeilta rasissmiongelmilta, ja toisaalta pitää huolta siitä ettei oikeita ongelmia korjata kun hesarit ja vasurit vie kaiken mediatilan tuolla omalla painopistehokemisellaan.
Mikä Hesari? IS= Ilta-Sanomat
Kyseinen juttu on alunperin julkaistu Helsingin Sanomissa jo 1.9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poikkeuksellinen musta yksilö:
- tykkäsi lukemisesta
- asui valkonaama-alueella
- uusnasseja naapurissa(todella paska säkä)
- yli 9:n keskiarvo
- 4 ällää YO-kirjoituksista
Sen sijaan fyysinen kyvykkyys verrattuna valkonaamoihin on aika lailla normi mustassa väestössä.
Toi uusnassinaapurit kuulostaa aika epäuskottavalta. Olen kohta 50 vuotta asunut suomessa. Asunut useammassa kaupungissa tai kunnassa enkä ole koskaan tavannut uusn**seja. Saati sitten asunut niiden naapurissa.
Kyllä jossain kusisessa paskalähiössä voi löytyä, kuten jo sanottukin, jos ihan helvetin huono tuuri käy. Hyvin marginaalinen ryhmä kyllä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poikkeuksellinen musta yksilö:
- tykkäsi lukemisesta
- asui valkonaama-alueella
- uusnasseja naapurissa(todella paska säkä)
- yli 9:n keskiarvo
- 4 ällää YO-kirjoituksista
Sen sijaan fyysinen kyvykkyys verrattuna valkonaamoihin on aika lailla normi mustassa väestössä.
Toi uusnassinaapurit kuulostaa aika epäuskottavalta. Olen kohta 50 vuotta asunut suomessa. Asunut useammassa kaupungissa tai kunnassa enkä ole koskaan tavannut uusn**seja. Saati sitten asunut niiden naapurissa.
Päinvastoin. Uusnassinaapurit kuulostavat hyvin uskottavilta. Olen asunut Suomessa pitkästi yli 30 vuotta, kolmella eri paikkakunnalla, ja olen tavannut jokaisella paikkakunnalla uusnat seja.
Sinulla on kyllä jokin psykoosi päällä jos jotain nasseja näet kaikkialla.
Vaihdoitteko vuoroa,nyt on uhmailäinen kakara puikoissa kun äsken oli mätäpaise lehmä