Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hivpointin ilmainen seksitautien testauspalvelu Checkpoint

Vierailija
03.09.2024 |

Hivpoint on verovaroin ylläpidetty seksitautien testauspalvelu, joka on tarkoitettu homo-, bi- ja muille miehille, joilla on seksiä miesten kanssa. Lisäksi palveluun ovat tervetulleita sukupuolivähemmistöihin kuuluvat henkilöt, joilla on ollut riski saada seksitautitartunta. https://hivpoint.fi/tietoa-muista-seksitaudeista/

Toimiiko tasa-arvo?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä maalla on kaikki teidän asiat aina ihan huonosti? Ettekö te osaa vai ettekö te halua?

Vierailija
22/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että valehtelemalla asiantuntevasti saattaa päästä terveyskeskusmaksulla (ei ilmaiseksi kuten tuolla sodomiittien palvelussa, johon voi lisäksi mennä ilman ajanvarausta).   Mutta, terkkarissa saa tulokset vasta monien viikojen päästä, joka soveltuu huonosti yhteen lemmenleikkien kanssa. Olen kaksi eri kertaa yrittänyt, ilman valehtelua, saada ajat/testit kahdelle  terkkarista, ei onnistunut. Yksityisellä pääsee testeihin saman päivän aikana, etenkin HIV tulos on valmis fysikaalisen tutkimuksen jälkeen, loput tulokset muutamissa päivissä (jotkut testit ottaa pari viikkoa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helsingin terveysasemalla seksitautien testaaminen maksa mitään ja se ei saisi maksaa missään muuallakaan. 

Mitä jos kävisitte niissä testeissä, te joilla on seksiä muun kuin vakipuolison kanssa. Tietäisitte. 

Vierailija
24/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testitulos meillä valmistuu usein saman päivän aikana. Sinne testiin voi mennä milloin vaan, jos siis se on aiheellinen. Ja jos epäilet että se on - niin silloin se varmasti on. Itse siis tiedät mitä olet tehny / mitä sinulle on tehtyt; toivottavasti muistat. 

Vierailija
25/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että valehtelemalla asiantuntevasti saattaa päästä terveyskeskusmaksulla (ei ilmaiseksi kuten tuolla sodomiittien palvelussa, johon voi lisäksi mennä ilman ajanvarausta).   Mutta, terkkarissa saa tulokset vasta monien viikojen päästä, joka soveltuu huonosti yhteen lemmenleikkien kanssa. Olen kaksi eri kertaa yrittänyt, ilman valehtelua, saada ajat/testit kahdelle  terkkarista, ei onnistunut. Yksityisellä pääsee testeihin saman päivän aikana, etenkin HIV tulos on valmis fysikaalisen tutkimuksen jälkeen, loput tulokset muutamissa päivissä (jotkut testit ottaa pari viikkoa).

Et varmasti saa testilähetettä kuin itsellesi, vai mitä tuolla kahdella tarkoitat? 

Ei toisaalta ole sinun päätettävissä mitä testejä ottavat vaan ne määrätään kertomuksesi perusteella. Fysikaalinen tutkimus? Häh?

Vierailija
26/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä ongelma on siinä, että yrität varata aikaa väärästä paikasta, eli sieltä terkkarista: nykyisin ei kukaan pääse terkkariin ellei nyt ole varmaa, että tarvitaan lääkäriä tai terveydenhoitajaa vilkaisemaan paikkoja. Ensin otetaan kokeet ja sitten niiden perusteella voi joko päästä lääkäriin, terkkarille tai sitten vaan saa reseptin.

Meillä otetaan yhteys esim. chatin kautta hyvinvointielueen sairaanhoitajachattiin, hän laittaa lähetteen labraan ja potilas menee sitten käymään siellä labrassa. Labraan pääsee vaikka samana päivänä (toki kellonajasta riippuen). Jossain o käytössä se etätestipalvelukin.

minulla kaikki näytteet olleet aina negativiisia, koska kumia käytetään, mutta silti olen päässyt testeihin pyytäessäni niitä.