Tinder mies ongelma...
Tutustuin tinderissä kivaan mieheen, hyvä työ, kivan näköinen, kaikenkaikkiaan mukava tavallinen mies. Ekoilla treffeillä mentiin mun koirien kanssa lenkille, istuskeltiin puistossa, halattiin, vaihdettiin numerot ja viestiteltiin tuon jälkeen kaikkee kivaa.
Sit mua alkoi ahdistamaan ja jännittämään. Laitoin sille viestiä, että mä sain kaverilliset fiilikset hänestä ja sit blokkasin ettei hän ehtinyt edes vastata mitään. Poistin matchin myös tinderissä. Tämä tapahtui reilu viikko sitten ja nyt mua kaduttaa. En antanut edes mahdollisuutta tuolle miehelle enkä itselleni. Olen miettinyt et jos laittaisin sille viestiä, mut mitä siihen laittaisin? Sori, tein nopeita johtopäätöksiä, voitaisko aloittaa alusta? Apua...
N. 38.v
Kommentit (32)
Mee terapiaan.
Tämmöisen käytöksen takia miehet ei jaksa enää edes yrittää.
Miksi mennä tinderiin, jos et ole todellisuudessa valmis sitten kuitenkaan kenenkään kanssa seurustelemaan? Ei parisuhde ole mikään pakko. Ole ittekses.
Pyydä mieheltä anteeksi vilpittömästi ja anna hänen päättää jatkosta oletteko tekemisissä. Olisi ikävää jos heittäisit hukkaan ehkä hyvän jutun.
Uutta matoa koukkuun vaan kunnes tulee oikea jännämies vastaan joka pieksee ja panee väkisin pyllykoloon ja pieksee sitten uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Voit pyytää minut treffeille, kunhan tarjoat herkut (sushi, pocky) ja katsomme animea (studio ghiblin elokuvat käy hyvin).
M28
Paskaa ruokaa ja lapoa treffeillä, hyi.
Ihan todella ap:n mielestä on ok hoitaa noin asia, vaikka ei kaduttaisi. Estetään varoittamatta ja pim häntä ei enää ole, kun hän ei voi laittaa viestiä sulle. Hänet on kadotettu. Tuo kertoo jo paljon arvoistasi ja ajattelumaailmastasi. Voin sanoa, ettei 70 % miehistä edes lähtisi kanssasi treffeille jos tietäisivät, että millainen olet. Ihmisille ei vain tehdä tollasta. Ei ole mikään pakko estää toista yllättäin. Voit kertoa tunteesi rehellisesti ja antaa toisen vastata. Tuo on aika kylmää käytöstä sinulta.
Mies25
Joo en usko, että mies haluaa enää jatkaa kanssasi. Tuollainen yllättävä estäminen ei ole mitenkään täysipäisen ja neurotyypillisen ihmisen käytöstä.
Jos pelaat reilusti niin kerrot tunteesi rehellisesti ja annat toisen vastata. Näin toimii normaali kanssakäyminen.
Ainahan voit kysyä, että haluaisko mies vielä kuitenkin nähdä.
Jos on terve hyvällä itsetunnolla varustettu mies, niin hän sanoo ei.
Miehilläkin on tunteet, vaikka monet naiset eivät sitä halua myöntää.
Ihan asiallisia kommentteja, kiitos niistä ja ymmärrän kyllä, että tein väärin. Laitan huomenna miehelle viestiä whatsapin kautta ja katsotaan mitä vastaa tai vastaako ollenkaan...
Ap
Itselleni (miehelle) on joskus käynyt vähän samantapaisesti. - Itse syytökset olivat tuon jälkeen kyllä aika pahat kun en taaskaan tajunnut, että mitä olin tehnyt väärin. Mikä sai naisen toimimaan niin kuin toimi? Tunne oli vieläkin ikävämpi kuin se tavallisempi jossa nainen on sentään uskaltautunut sanomaan kasvokkain, että emmekö tulevaisuudessa vosi olla ystäviä tai edes kavereita tai jotain tämän tapaista.
Ja seuraavat viikot tai oikeammin kuukaudet olet jännännyt, että onko hän halukas laittamaan ensimmäsitkään yhteydenottoa millään tavoin. Tai vastaako hän minun yhteydenottoihin. Vai oliko tuo häne sanomisensa vain kauniimpi tapa sanoa hyvästit?
Friendzonelle pääsemisessä tai joutumisessa ei sinänsä ole mitään pahaa, olkoonkin, että aina joskus olsi ennättänyt toivoa ja odottaa jotain muutakin. - Vaikka joskus olisi saattanut olla helpompaa, jos tosien olisi vain voinut unohtaa.