Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nämä ammatit sopivat introverteille, mitä artikkelissa sanotaan?

Vierailija
03.09.2024 |

"Haluaisitko löytää työn, jossa ei tarvitse jatkuvasti kohdata ihmisiä, palvella asiakkaita tai palaveerata kollegoiden kanssa? Teetkö työsi mieluummin itsenäisesti kuin osana tiimiä? Keräsimme joukon neuvoja ja listan ammateista, jotka sopivat heille, jotka nauttivat omasta rauhasta. Monia niistä voi tehdä etänä."

Kertokaa mitä ammatteja listassa on :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP; moni näyttelijäkin on introvertti. Ekstro-/introverttiys ei määritä sopivaa ammattia mitenkään. Kyse on palautumisesta.

Mä en ainakaan pystyisi näyttelijänhommiin. Kävisin koko ajan niin ylikierroksilla etten palautuisi ikinä. 

Vierailija
22/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse myyntityötä ja olen introverttiydestäni huolimatta pärjännyt ammatissani oikein hyvin. 

Introvertti ei tarkoita samaa kuin ihmisten pelkääminen ja introvertti voi hyvin toimia ammateissa missä ollaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä. 

Introvertin ja ekstrovertin määritelmä ei taida olla ihan kiveen hakattu. Itse tunnistan introverttiyden esim siitä että oltuani koko päivän muiden ihmisten kanssa esim jossain työhön liittyvässä tapahtumassa tarvitsen illalla omaa rauhaa palautuakseni. Kolleegani jota pidän selvästi ekstroverttina taas selkeästi rentoutuu ja palautuu hakeutumalla muiden ihmisten seuraan juttelemaan ja vaihtamaan ajatuksia.  

En pystyisi mitenkään myyntialalle. Tuo olisi ihan pahinta, että itse pitäisi asiakkaisiin ottaa yhteyttä tai tyrkyttää jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakajat taitavat työskennellä itsenäisesti joten sopisi introvertille. Junan-, raitiovaunun- ja bussinkuljettajatkin saavat keskittyä liikenteeseen kun ei tarvitse hoitaa lipunmyyntiä.

Vierailija
24/24 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa Ap Ilta-Sanomien lukuoikeus, jos todella haluat tietää asian. Nyt sinä olet kuvottava lokki, joka yrittää elää aina ja jatkuvasti toisten kustannuksella.