Harmittaa, itkettää teinin puolesta. Taas oharit.
Isältään siis. Puoleen vuoteen ei ole ehtinyt poikaansa tavata ja eilen oli sovittu tapaaminen. Poika ehti jo lähteä tapaamiseen ja sit tuli peruutus. On niin voimaton olo, kun illan kuuntelin pojan raivoamista omassa huoneessaan. Äsken kävin metsässä kävelemässä ja karjuin pahaa oloa. Itse olen erosta jo selvinnyt mutta v*****aa lapsen puolesta.
Kommentit (8)
Kyllä se menee ohi. Poika oppii elämään ilman isää kuviossa ja kun kasvaa aikuiseksi niin ei enää kiinnosta koko ukko.
Tuollaisia ne "miehet" ovat - eivät välitä lapsistaan pätkääkään. Jokainen nainen joutuu varautumaan yksinhuoltajuuteen aina.
Toivottavasti löytäisit pojalle jonkun luotettavan isähahmon, kenties isoisä?
Anteeksi kun purin kiukkuani mutta kummasti helpotti, kun kirjoitin kiukun ulos. Kiitos! T.ap
Ihme, että poika on enää edes halukas isäänsä näkemään. Useamman oharin jälkeen olisin itse varmaan niin loukkaantunut, etten enää edes viitsisi antaa ukolle uusia mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne "miehet" ovat - eivät välitä lapsistaan pätkääkään. Jokainen nainen joutuu varautumaan yksinhuoltajuuteen aina.
Toivottavasti löytäisit pojalle jonkun luotettavan isähahmon, kenties isoisä?
Missä porukoissa te oikein pyöritte? Ei tuo millään tavalla ole normaalia. Joku päihde- tai mt-ongelma voi selittää tuollaisen.
Tuli paha mieli teidän puolesta. Mun ex muutti niin kauas että tapaamisia oli 2 kertaa lapsen ollessa alaikäinen.
Poika on jo sen ikäinen,että hänelle voisi ihan suoraan kertoa,millainen m..u isänsä on,kuinka valtavan paljon siittäjänsä on tuottanut sinullekin tuskaa ja vaikeuksia elämäänne ja lakata ylläpitämästä mitään lapsellisia unelmia siitä,kuinka kyllä isä lastansa aina rakastaa ja hänestä välittää. Tuo 'isä' on jo moneen kertaan ilmoittanut,että ei kiinnostele vit..jaksan,joten miksi kiusata lastasi antamalla hänen uskoa jotain muuta? Tee selväksi,että hänet saattoi alulle kypsymätön nulilkka,jollainen ei ole yksikään tosi mies tai aikuinen. Löydät itse parhaat ilmaisut,mutta minä en tule säästämään lapsiani totuudelta kun oikea aika on-heillä on oikeus tietää ja lopettaa illuusioissa eläminen ja jos minusta riippuu heidän sydäntään ei vaiheilla särjetä,kuten omani on särjetty. Ottakoon yhteyttä aikuisiällä jos tahtovat-minä en sen eteen tule tekemään palveluksia,koska olen lapseni kasvattanut ilman mitään tukea.
Kyllähän tuollainen on rassaavaa. Mutta elämää. Isä ei luultavasti tajua mitä voi menettää.
M46