Miehen rasvaprosentti 25%. Onko se liikaa?
Tuntuu, ettei naiset pidä viehättävänä. Olen kuitenkin normaalipainoinen. 182cm/80
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Johtuu varmaan pikemminkin siitä, että olet liian rimpula.
Lisää massaa kehoon.
No on liikaa. Paino olisi ok jos osa on lihasmassaa. Ap takuulla noissa mitoissa lihavan ja pehmeän näköinen.
No on liikaa. Jos rasvat lähentelee 30 prosenttia niin on takuulla jo turpeat ja pulskat kasvot. Se ei ole viehättävää miehessä. Laihduta.
Rasvapallon miesprosentti olisi oikeampi kuvaus.
Itseasiassa juuri rasvaisen näköisillä miehillä näyttäisi olevan naisia kun katsoo esim prismassa. Nykyään naiset tykkää että mies on vähän pehmeämpi koskettaa ja pitkähän sinä olet mikä on iso plussa.
Mene ihan oikeasti käymään prismassa katsomassa. Naiset tykkää tavallisen näköisistä miehistä. Kroppa voi olla mitä vaan kunhan olet yli 180cm. Urheilija miehet on aina olleet yksinäisiä tai ne oikeat urheilijat jotka ei pyöri baareissa ja tindereissä. Naiset ei tykkää nykyään lihaksista.
On liikaa.
T. Nainen ja rasvat 25%, minullakin on liikaa ja naisilla saisi olla korkeampi kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa juuri rasvaisen näköisillä miehillä näyttäisi olevan naisia kun katsoo esim prismassa. Nykyään naiset tykkää että mies on vähän pehmeämpi koskettaa ja pitkähän sinä olet mikä on iso plussa.
Mene ihan oikeasti käymään prismassa katsomassa. Naiset tykkää tavallisen näköisistä miehistä. Kroppa voi olla mitä vaan kunhan olet yli 180cm. Urheilija miehet on aina olleet yksinäisiä tai ne oikeat urheilijat jotka ei pyöri baareissa ja tindereissä. Naiset ei tykkää nykyään lihaksista.
Niistä tulee rasvaisempia vasta parisuhteessa. Omakin lihoi samalla kun itse odotin lapsia. Sillä erotuksella, että omat kilot katosi synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole liian lihava ainakaan.
Kyllä on. Jos rasvat 25% niin rasvaa liikaa kehossa. Painoi mitä vain.
Haluatko olla susi vai lammas? Älä kysele vaan toimi. Oikea mies ei tarvitse kavereita tai naisia. Oikea mies on rikkinäinen ja pärjää yksin. Älä sorru yhteiskunnan muottiin vaan taistele kuin susi.
Pitää olla rasvaa nii ei palellu kuoliaaks.
Sinun pituudellasi pitäisi painaa 65kg-70kg.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pituudellasi pitäisi painaa 65kg-70kg.
Tai sitten 75kg, mutta rasvaprosentti alhaisempi. Lihas painaa enemmän ja ei tarvitse rimpula olla.
Miehellä jos on hirveästi yli 18%, niin kyllä roikkuvaa 'tissiposkea' ja kaksois/kolmoisleukaa pukkaa.
Jos haluaa hyvältä (selkeä leukalinja, selkeät poskipäät ja kasvonpiirteet) näyttää niin se vaatii 10-12% joka on vaikea saavuttaa ilman clenbuterolia tai näläntappajia esim. semaglutidi.
Kuitenkin kun ikää tulee enemmän, niin se alkaa olla ihan yhdentekevä asia koska harva nainen kuitenkaan oikeasti kokee *keneenkään* 45+ mitään oikeaa vetoa (paitsi silloin kun siihen liittyy myös tunteita, jolloin myös esim. mahakkaaseen vanhaan mieheen voi puoliso kokea vetoa).
Toki jos nuorena miehenä haluaa irtoseksiä saada paljon, kannattaa olla matala rasvaprosentti ja hyvin lihasta kehossa. Mutta enimmäkseen tuo on sitä varten, että kasvot pysyvät esteettisinä. Tinderit, Bumblet jne. ovat todella visuaalisia ja niissä kasvokuva on se ihan ykköskriteeri joilla miehiä rankataan keskenään.
Itse tosin synnyin kasvoiltani sen verran rumana ettei auttanut edes rasvojen tiputus. Mutta perusmiehellä flaksi nousee kymmenkertaiseksi jos pudottaa 25%:sta 15%:iin rasvat. Naama näyttää ihan erilaiselta.
On se aika paljon, kun miettii että mulla on 20 ja mä olen nainen (ja löytyy pehmeitä paikkoja).
Ei jos alla on tukevasti lihasta! Jos oot laiha läski niin haittaa
Geenit lihottaa, ja stressi ja kilppari.. nyyhnyyh
Otan siis tosca-kakun iltakahvin kans.
Ei ole. Johtuu varmaan pikemminkin siitä, että olet liian rimpula.
Lisää massaa kehoon.