Mitä tekisitte? (tinder-mies)
Eli ollaan matchattu tinderissä nyt useaan otteeseen saman henkilön kanssa! Tilanne se, että alkujaan itse olin hyvin kiinnostunut tutustumaan ja aloitin keskustelun tinderissä. Sanoin, että voitaisiin nähdä joskus ja vaihdettiin whatsupit. Keskustelu jatkui ja rullasi hyvin, huumori kolahti.
Kunnes mies vain "katosi." En viitsinyt ehdottaa tapaamista, koska hän ei vastannut viimeisiin viesteihini. Tulkitsin että ei kiinnosta.
Nyt hiljattain meistä tuli uusi match tinderissä, mies aloitti keskustelun ja sanoikin että haluaa nähdä. No, sovittiin että katsotaan ja saa ehdotella kun itselle hyvä hetki. (Asutaan samassa kaupungissa.) Ehdotin sitten erästä arki-iltaa mutta ei vastausta. Mies vastasi monta päivää myöhemmin, että ei ollut huomannut viestiä ? Ja että sovitaan uusi aika myöhemmin.
Keskustelu jatkui, höpsöteltiin pari viikkoa. Mies kyseli kerran vklp suunnitelmiani, mutta olin itse silloin lähdössä pois paikkakunnalta. Sitten meni viikko, kun hän ei vastannut viimeiseen viestiini - mutta oletin että ei vaan vielä jaksanut/ehtinyt niin ehdotin leffaan menoa eräs ilta.
Ei vastausta. Mitään! Edes että "ei sovi tänään."
Nyt tästä mennyt jo 4 päivää. Olen ihan päästäni pyörällä enkä tiedä yhtään mitä ajatella tai tehdä. Ilmeisesti ei siis ole kiinnostunut minusta? Todella ristiriitaista.
Mitä tekisitte? Huutelisitteko perään vai antaisitteko olla vaan? Itseäni kiinnostaa kovasti tuo henkilö, koska juttumme ovat osuneet niin yksiin. Väkisin toki ei voi keneenkään tutustua. Voiko whatsup-viesti mennä "ohi"?
Kommentit (24)
Oliskohan kiinnostava ja komea jolla niin monta muuta naista pyöritettävänä että siksi katosi, jäi muka viesti näkemättä eikä ehdi tavata. Ei vaikuta aidosti kiinnostuneelta. Itse poistaisin enkä vastaisi enää jos laittaa jotain, en antaisi kenenkään kohdella noin edes tuossa vaiheessa.
Jos tykkäät pelailla, voit jatkaa.
Jos et tykkää, ainakaan pitkää aikaa, kannattaa antaa olla.
Voithan kysyä uudelleen ja jos tulee jotain outoa taas, ettei ole huomannut, niin voithan laittaa, että kannattaa opetella käyttämään kännykkää, ennenkuin ottaa Tinderin esille.
Kiitos vastauksista. On tuo varmasti totta, että jos olisi aidosti kiinnostunut, ei käyttäytyisi noin. Itse kai haluaisin uskotella, että viesti voi oikeasti mennä ohi tms..
T. Ap
En viitsi paljastaa tarkkaa paikkakuntaa, ettei tunnisteta. Mutta pk-seudusta puhutaan.. Eli kai tämä on yleistä, kun ihmisiä niin paljon.
T. Ap
Ei whatsapp viesti voi mennä
ohi, paitsi jos on arkistoinut keskustelunne.
Pelailee. Jos mies haluaa nähdä niin kyllä se piirittää
En suostuisi tuohon.. Itsekin olen saanut huonoa kohtelua miehiltä. Seuraavaa kehiin vaan ;)
Joo tuota ne omatkin deittailuajat oli. Mieti, haluatko vakavampaa ihmisen kanssa, joka käyttäytyy jo nyt noin ristiriitaisesti.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi paljastaa tarkkaa paikkakuntaa, ettei tunnisteta. Mutta pk-seudusta puhutaan.. Eli kai tämä on yleistä, kun ihmisiä niin paljon.
T. Ap
Helsingistä varmaan.
Pahin virhe on jos jumiutuu tuohon yliymmärtävään "kyllähän noin nyt voi käydä"-tyyppiseen ajatteluun. Kerran tai max pari voi olla et ymmärtää, eihän tässä yli-ihmisiä oo kukaan, mutta jos siellä on tosissaan ja omaa jonkinlaiset käytöstavat niin silloin se ihminen kyllä priorisoi sen kännykän käytön ja yhteydenpidon eikä jätä asiaa tuolleensa. Sillä syyllä ei loppujen lopuksi ole merkitystä äläkä vaivaa päätäsi sillä. Siirry eteenpäin.
Ja toinen pointti että on tärkee ymmärtää että tuollainen toiminta koukuttaa jos on itse kauhean kiinnostunut. Hänen yhteydenottonsa on aina "palkinto" jota alkaa kaipaamaan ja siksi siihen jää roikkuun vaikka ei oikeasti saisikaan mitään.
No voi hyvänen aika, miksi suostut tollaseen pompotteluun? Missä sun itsekunnioitus?
Joo, ei ole vieläkään kuulunut miehestä. Yli viikko jo mennyt! Harmittaa mutta minkäs teet. Enää ei tarvitse kuuluakaan. Päätin, etten huutele peräänkään. Jos toisen toimintatapa tuo, niin enpä paljoa menetä hänessä.
T. Ap
Pyörittää useaa naista ja pitää sua varalla. Olen itsekin syyllistynyt tuohon. M40
Koita muistaa että deittailussa, parisuhteessa ja rakkaudessa on tärkeetä toisen arvostaminen ja vaikka kuinka klikkais ja ois hauskaa niin tommonen toiminta osoittaa kuitenkin että se joku olennainen osa uupuu siltä tyypiltä ja mieti haluaisitko kuitenkaan olla pelailijan kans parisuhteessa jos hän nyt lopulta päätyiskin siihen että eiku sun kans haluun tosi kovasti. Et oo menettänyt mitään.
JSS