Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko töitä, jos kerron hakemuksessa olevani introvertti, huono rupattelemaan ja vain palkan perässä?

Vierailija
02.09.2024 |

Ja että minulla ei ole suosittelijoita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet palkattu!

Vierailija
2/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet palkattu!

Mahtavaa, milloin aloitan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä hyvä kuuntelija. Suosittelijat ovat potaskaa. Ja kuka ei oikeasti ole palkan perään?

Vierailija
4/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä hyvä kuuntelija. Suosittelijat ovat potaskaa. Ja kuka ei oikeasti ole palkan perään?

Niinpä, eli rehellisyys ja suorapuheisuus kannattaa?

Ap

Vierailija
5/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo avautuminen vaikuttaa siltä, ettet sopeutuisi työympäristöön, etkä ole sopiva henkilö meidän tiimiin. Emme kaipaa ikäviä valittajia. Palkkaamme ahkeran, peruspositiivisen ja nopeasti sopeutuvan henkilön, jonka kanssa on helppoa tulla toimeen.

Kiitos kiinnostuksesta, valintamme osui tällä kertaa toiseen henkilöön.

Vierailija
6/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo avautuminen vaikuttaa siltä, ettet sopeutuisi työympäristöön, etkä ole sopiva henkilö meidän tiimiin. Emme kaipaa ikäviä valittajia. Palkkaamme ahkeran, peruspositiivisen ja nopeasti sopeutuvan henkilön, jonka kanssa on helppoa tulla toimeen.

Täh? En mä ole mikään valittaja. Oon ihan perusahkera, ihan peruspositiivinen ja luonteeltani ihan perushelppo.

Ap

Vierailija
7/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? En mä ole mikään valittaja. Oon ihan perusahkera, ihan peruspositiivinen ja luonteeltani ihan perushelppo.

Ap

Et ekstroverttien mielestä. Ei saa olla #hiljaa, pitää olla #sosiaalinen että työpaikan ihaaaana mukafiilis säilyy. 🙄

Vierailija
8/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellsitä! Tervetuloa! 

Työntekijä, joka ei käytä työaikaa kaiken maailman juoruiluun ja rupatteluun. Viihtyy itsekseen, eikä kaipaa mitään suurempaa kutsumusta. Mistä teitä saa lisää? 

Vierailija
9/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, sellaisiahan kaikki kokoomuslaisetkin on; sosiaalivammaisia, osaa toistella vain muutamaa lausetta, ja palkan perässä oleminen on heille elämäntarkoitus (ei ne edes tajua muusta). Olet ihanteellinen työntekijä vaikka kuinka moneen firmaan!