Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Burn after reading - oi joi joi joi

Vierailija
02.09.2024 |

Nyt on kyllä niin mahtava elokuva subilla 22.10 että huh huh "Burn after reading", aivan mieletön mustan huumorin rikoselokuva, jossa todella "sarjakuvamaiset" hahmot, on jännä ja hauska ja näissä vain harvoin oikeasti onnistutaan!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, aivan hillitön. Ihmettelin kun HS antanut vain 2 tähteä ja kuvailee Coenin veljesten välityöksi. Minusta tämä on ihan parhaita Coenien leffoja, melkein samaa sarjaa Big Lebowskin kanssa, Fargostakaan ei mahdottoman kauas jää.

Vierailija
2/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa! Mä en katso, kun mulla ei ole telkkaria, mutta olen nähnyt monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. 

Vierailija
4/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kuiva ja puiseva filmi. Olen katsonu kahdesti enkä nauranut kertaakaan. Veljeksillä on todellakin parempiakin leffoja.

Vierailija
5/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kovat odotukset mutta ei sitten niin kovin kummoinen leffa ja niin ratkiriemukas mitä annettiin ymmärtää.Taas sitten todella outo lopettaminen keskenkaiken sitten heidän toisen elokuvan tyylisesti  sitten hölmösti.

Vierailija
6/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo jos Bratt vois lopettaa suun jauhamisen, aina pitää mässyttää jotain peitellä surkeaa olemustaan. Muuten oikein ravitseva elokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi