Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verikokeet hirvittää. Olen viimeksi käynyt 20 vuotiaana. Nyt ikää yli 40

Vierailija
02.09.2024 |

Ei mitään hajua mitkä arvoni on nyt. Vointi ihan hyvä. Toisinaan olen vähän väsynyt. Tuntuuko huonot arvot missään? Näin yleisesti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin väsynyt mutta verikokeet aina olleet ok.

Vierailija
2/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne huonot ole jos sulla ei ole mitään sairauksia tai et elä kovin epäterveellisesti. Pienet poikkeamat suht normaaleja.Kolesteroli tietenkin voi helposti vähän olla koholla ja kannattaisi mitata. Ketäpä ei joskus väsyttäisi. Jos joku hemoglobiini olisi vähän matala niin eihän sekään mikään iso juttu ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi näin yleisesti olettaa, että tuntuu jos sairaus on jo niin pitkällä, että arvoihin vaikuttaa. Jos taas arvot muusta syystä vähän nurin kurin niin ei välttämättä tunnu, mutta yleensä syy on taas silloin joku harmittomampi. Eli rohkeesti vain katsomaan.

Vierailija
4/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leukemia ja joudun käymään verikokeissa kahden viikon välein. Tulokset järkyttävät joka kerta.

Vierailija
5/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin väsynyt mutta verikokeet aina olleet ok.

Silloin väsymys ei ole yleensä sairaudesta johtuvaa vaan jostain muusta. Huonolaatuinen uni? Uniapnea? Toki sairaus sekin. Masennus?

Vierailija
6/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö nuo oteta työterveyslääkärillä viiden vuoden välein? Meillä on ainakin pakollinen terveystarkastus työterveydessä viiden vuoden välein ja silloin on verikokeet ja kaikki. Miten tuo on mahdollista ap?

Vierailija
7/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nuo oteta työterveyslääkärillä viiden vuoden välein? Meillä on ainakin pakollinen terveystarkastus työterveydessä viiden vuoden välein ja silloin on verikokeet ja kaikki. Miten tuo on mahdollista ap?

Ei kaikki ole työelämässä.

Vierailija
8/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa työpaikassa tehdään edes vapaaehtoista terveystarkastusta.

Vierailija
9/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työterveys ei välttämättä sisällä mitään kokeita. Oman työpaikkani työterveys on pelkkä muodollisuus. Ei ole ollut edes työhöntulotarkastusta ja en edes tietäisi missä työterveys on. Jos en olisi sattumalta kuullut kun olin ollut jo töissä 2 vuotta.

Vierailija
10/10 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole työterveyttä tai se on säästösyistä heikennetty aivan minimiin. Itse olen hoitaja ja minkäänlaista palvelua ei ole mahdollista saada. Ehkä joku työtapaturma hoidetaan ei mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme