Työpaikalla on uuttera, siisti, kaiken aikaa tavaroita järjestelevä kollega
Eikä siinä mitään. Mutta kun tämä kollega on nyt keksinyt, että kaikkien muidenkin (lue: sen ainoan toisen naiskollegan tiimissä eli minun) pitää alkaa järjestellä hyllyjä ja pintoja samalla tavalla. Hän otti asian "yhteisesti" kokouksessa puheeksi, sattumalta kuitenkin silloin, kun tiimin mieskollegat eivät olleet paikalla.
Minun kykyni on aivan muualla. En edes huomaa, jos joku purkki tai ruukku on jotenkin vinossa. Miksi nämä tavaroidenjärjestelijät eivät tajua, että ei kaikkia voi pakottaa samaan käsitykseen järjestyksestä kuin heillä on?
Tällä kollegalla on täysin tyhjä ja kliininen työpiste, ja häntä häiritsee, iun meillä muilla on kyniä, paperia, silmälasikoteloita tms. omallamme. Miehille ei uskalla kuitenkaan valittaa, joten uhriutui kun minä olin ainoana tiimistä paikalla. Tuolitkin kuulemma jotenkin romottavat häiritsevästi.
Miksi nämä tämmöiset naiset aina haluavat vetää toiset naiset alas suorittavalle tasolleen, mutta jättävät miehet rauhaan? Tässä pitäisi kuitenkin ihan asiantuntijatyötä tehdä eikä siivoojan hommia.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe, miten teidän JOKAISEN asia ei ole siivota omia jälkiä yhteisessä tilassa.
Kun vielä sovitaan, että kenen standardien mukaan.
Niin, siitäkään mitään tule jos kaikki on riipinraapin. Ja varsinkin jos tiloissa käy asiakkaita.
Papereita? Mites gprs?
Tarkoitatko GDPR:ää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe, miten teidän JOKAISEN asia ei ole siivota omia jälkiä yhteisessä tilassa.
Niin, siitäkään mitään tule jos kaikki on riipinraapin. Ja varsinkin jos tiloissa käy asiakkaita.
Papereita? Mites gprs?Tarkoitatko GDPR:ää?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Tarkkuus on niissäkin asioissa olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä pomo tekee heti tqm raportin vaikka pöydällä olisi tyhjä paperi.
Papereita? Mites gprs?