Mitä muut "normaalit" nykymiehet harrastaa?
Mitä kolmikymppiset äijät harrastaa, vähän näkee ainakaan jenkkiautomiiteissä oman ikäistä väkeä. Missä kaikki on?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä valokuvailen ja retkeilen. Käyn lenkillä säännöllisesti. Siinä mun harrastukset. Jenkkiautoja olisin halunnut harrastaa nuorempana,muttei mun tulot ole ikinä siihen riittäneet.
Unohdit mainita narkkaamisen.
Hauska tyyppi olet, voi kun omaperäistä ja nokkelaa. Isot pojat on kertoneet sulle tuon ja sä halusit sen mulle kertoa. Älyä sulla ei ole kyllä yhtään
Elokuvia harrastan. Laiskottelua harrastan. Keskustassa käyn välillä pyörähtää. Koiran kanssa käyn kävelemässä.
Kävely, terve elämä, sinkkuus, ei huolen häivää.
Miehet harrastaa aika pitkälti niitä asioita mitä ei yleisesti naisia kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä valokuvailen ja retkeilen. Käyn lenkillä säännöllisesti. Siinä mun harrastukset. Jenkkiautoja olisin halunnut harrastaa nuorempana,muttei mun tulot ole ikinä siihen riittäneet.
Unohdit mainita narkkaamisen.
Hauska tyyppi olet, voi kun omaperäistä ja nokkelaa. Isot pojat on kertoneet sulle tuon ja sä halusit sen mulle kertoa. Älyä sulla ei ole kyllä yhtään
Viestihistoriasi paljasti sinun olevan narkkari.
- Golf
- Ratsastus
- Purjehdus
- Hevospoolo
- Vuorikiipeily
Tietysti myös olemassaolon kuviokelluntaa.
Todellisuus taitaa olla et puhelimenräpläämistä
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus taitaa olla et puhelimenräpläämistä
On älytön kapulamalli. Räplää sitä sitten. (ehkä naiskommentoija olettaa että kaikki miehetkin?)
Kutovat patalappuja ja pesee ikkunoita, naiset istuu käsihousuissa sohvalla ja kattoo wrestlingiä kaljatölkin kanssa.
Jos puhutaan 80-luvun ja sitä vanhemmista jenkeistä, niin niiden hinnat ovat karanneet käsistä elokuvien luoman hypen vuoksi. Lisää vanhoja autoja ei enää tule ja ne vähenee jatkuvasti kolareiden ja muun tuhoutumisen vuoksi. Korkea polttoaineen hinta myös vaikeuttaa harrastusta. Eurooppalaiset ja japanilaiset autot ovat järkevämpi harrastus. Niitä voi käyttää ihan päivittäiseen ajoon.