Mitä muut "normaalit" nykymiehet harrastaa?
Mitä kolmikymppiset äijät harrastaa, vähän näkee ainakaan jenkkiautomiiteissä oman ikäistä väkeä. Missä kaikki on?
Kommentit (32)
Videopelejä, Twitch, YouTube, anime, manga, kalastus, metsästys, matkustelu Aasiassa. Nuo harrastukset ovat suosituimpia.
Lähinnä makaan sohvalla ja surffaan netissä.
Pelaan tietsikalla pelejä ja rapsuttelen kissaa.
Golffia, matkailua ja jenkkiautoja.
Tosin ikää on jo 50.
Omalla työpaikalla tuon ikäiset miehet harrastaa lähinnä erilaisia urheilulajeja ja joku metsästystä. Tosiaan mitä moottoriajaoneuvojuttuja en muista kenenkään puhuneen harrastavansa. Tuntuu olevan sit niiden yli 50v miesten harrastus meidän firmassa nuo.
Vierailija kirjoitti:
Videopelejä, Twitch, YouTube, anime, manga, kalastus, metsästys, matkustelu Aasiassa. Nuo harrastukset ovat suosituimpia.
Jatkan. Penkkiurheilu (futis, lätkä, moottoriurheilu), harrastusauto, nikkarointi, grillaus.
Ei ole harrastusta jonka naiset miehelle hyväksyisi. Ainahan naiset on vaatimassa miestä lopettamaan harrastukset, katkomaan ystävyys ja perhe suhteet ku ryhtyy parisuhteeseen naisen kanssa kun kaikki vie liikaa aikaa ja huomiota mieheltä jotka nainen on päättänyt haluta vain itselleen
Jenkkiautot on liian kallis harrastus, +50v harrastus. Nuoremmat tuunailee eurooppalaisia ja japanilaisia autoja.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan tietsikalla pelejä ja rapsuttelen kissaa.
Jill Valentine orginaalista resident evil 3 pelistä (1999) foxy lady <3
Mä valokuvailen ja retkeilen. Käyn lenkillä säännöllisesti. Siinä mun harrastukset. Jenkkiautoja olisin halunnut harrastaa nuorempana,muttei mun tulot ole ikinä siihen riittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Mä valokuvailen ja retkeilen. Käyn lenkillä säännöllisesti. Siinä mun harrastukset. Jenkkiautoja olisin halunnut harrastaa nuorempana,muttei mun tulot ole ikinä siihen riittäneet.
Unohdit mainita narkkaamisen.
"äijä" on siis "normaali"
Ei minusta.
Omassa tuttavapiirissäni on vain "normaaleja" 30-40v miehiä. He harrastavat mm.
- punttisalia
- golfia
- koripalloa
- frisbeegolfia
- veneilyä
- kalastusta
- tanssia (😂 ihan oikeasti)
- bändissä soittamista
- moottoripyöräilyä
- maastopyöräilyä
- futista
Meillä tennistä vähintään 2-3x/vkossa, pitkiä lenkkejä päivittäin, lukemista ja laskettelua talviaikaan.
Tällä hetkellä tietysti tätä ja samalla kuuntelen tubelta asmr miyu (suosittelen)
Americanautomiehillä pääosin viimeinen väri päässä :D .Drifting vetää nuoria auto diggareita
Eipä oo näkyny miehillä samaa että kun nainen harrastaa jotain niin motkoti motkoti naislapsi motkoti jne...
Oopperaa, teatteria ja kalliokiipeilyä