Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomea rakastavat, pommittakaa nuppineuloillanne Suomen karttaa ja kertokaa missä Suomessa kannattaa ehdottomasti käydä ja miksi

Vierailija
02.09.2024 |

Kuuluisa tai vähemmän kuuluisa paikka.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä Kuopiota. Maan syöpä.

Vierailija
2/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Areenasta Egenland. Se on täynnä näkemisen arvoisia paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rakastaminen on käynyt päivä päivältä vaikeammaksi, mutta onhan täällä varmasti vielä luonnontilaisia paikkoja, joissa ei tarvitse törmätä suomalaisiin.

Vierailija
4/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempikaupunkini on Tampere; muuttaisin sinne, mutta puoliso ei suostu. Lempipaikkojani Tampereella ovat Sorsapuisto, arboretum, Pyynikki, kauppahalli, siirtolapuutarhat, Tammerkosken ja järvien rannat, Kalevankankaan hautausmaa, Metso, Laukontori ja Pispala.

Vierailija
5/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kuuluisista Paalasmaan saaristo itä-Suomessa. Kaunista luontoa, mutta paljon vähemmän kansoitettuna kuin lähellä sijaitseva Koli.

Vierailija
6/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontopaikkoja on paljon, mutta niistä pysytään hiljaa, koska osa niiden lumosta tulee siitä, ettei siellä ole ihmisiä. Jokainen etsiköön itse lempipaikkansa.

Toreja ja sellaisia sitten voi muille suositella. 

Vierailija
7/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, Espoo, Nuuksio, Lahti, Tampere, Kuopio, Koli, Ahvenanmaa, Rauma, ja Porvoo. Olen ulkosuomalainen ja näistä kaikista saan AINA hienon loman aikaiseksi kun Suomeen tulen. 

Vierailija
8/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältä Kuopiota. Maan syöpä.

Sinua loista ei sinne kaivatakaan. Pysy siellä kolossasi 

Vierailija
9/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää matkustaa Suomessakaan, m a m u tettu pilalle.

Opiskelin Ruotsissa 2010-luvulla, enää en uskalla sinnekään mennä valkoisena naisena, kohta täällä sama tilanne :((((

Vierailija
10/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinankaupunki on hieno paikka. Samoin monet paikat pitkin Suomen länsirannikkoa.

Vierailija
11/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskinen on suloinen pikku kaupunki. Se sijaitsee saaressa Pohjanmaan rannikolla ja on idyllinen puutalokaupunki. Kävimme siellä kerran avoimissa pihoissa, joissa oli pihakirppiksiä. Yhdessä pihassa oli lampaita. Kiva paikka. 

Vierailija
12/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skärgården, Västkusten och Åland.

Vierailija
13/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tunne, että mun pitää kävellä 700 km Iivantiiraan ja käydä myös Lentiirassa ja kaik vain sanojen takia. Sen jälkeen muutan HÄHKÄNÄN KYLÄLLE JA HOIDAN KANOJA

Vierailija
14/15 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen rakastaminen on käynyt päivä päivältä vaikeammaksi, mutta onhan täällä varmasti vielä luonnontilaisia paikkoja, joissa ei tarvitse törmätä suomalaisiin.

Tää on hyvä, olen samaa mieltä. Onkomailla on aina NIIN ihanaa kun ei tartte törmätä pjaskoihin suomalaisiin

Vierailija
15/15 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaudessa on hauska kohde nimeltä Mekaanisen musiikin "museo". Nähtävillä vanhoja gramofoneja, automaattiorkestereita, yms. Lainausmerkit siksi, koska paikka on eloisa, ei mitään vitriinissä pölyttyvää näyttelytavaraa. Plussaa mainiosta ja hupaisasta opastuksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän