Kumman lehden tilaisin: Kodin Kuvalehti vai Kotiliesi?
Kumpaakin olen tilannut joskus parikymmentä vuotta sitten. Irtonumeroita ostelen jos on tarjouksessa ja kansi houkuttelee.
Nyt tekisi mieli syksyn piristykseksi tilata joku lehti kotiin, joulun lähestyessä kiva saada uusia ideoita joulufiilistelyyn.
Mutta en osaa päättää, kumpi noista kahdesta olisi parempi vaihtoehto. Kotivinkki ei tule kysymykseen, tyhjänpäiväinen ja puolet lehdestä mainoksia.
Kommentit (27)
Kodin Kuvalehti. Tilasin kun olin 30v ja tulee mulle yhä 34v myöhemmin.
Tilaa molempia edullinen tutustumisjakso ja päätä sitten. Toiselle on mahdotonta sanoa varmaa kantaa, varsinkaan jos ei edes tunne sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
No jos ostat irtonumeroita fiiliksen mukaan?
Minäkin tee noin, en halua tilata. Sanoin kerran lehtimyyjälle että ostan irtonumeroita niin se sanoi, että se tulee kalliiksi. Sanoin, etten ostakaan kaikkia kuin vain jos on jokin mielenkiintoinen juttu siinä.
Saman tyylisiä juttuja sisältää ilmaiset Pirkka ja Yhteishyvä-lehdet. Miksi noista tilattavista toimittas maksaa.
Kuka edes joutaa nykyaikana lukemaan jotain lehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ostat irtonumeroita fiiliksen mukaan?
Minäkin tee noin, en halua tilata. Sanoin kerran lehtimyyjälle että ostan irtonumeroita niin se sanoi, että se tulee kalliiksi. Sanoin, etten ostakaan kaikkia kuin vain jos on jokin mielenkiintoinen juttu siinä.
Monesti irtonumeroissa on tarjoushinta. Tilaan erästä aikakauslehteä, jonka normaalihinta on 15,- euron kieppeillä. Ja nyt tilausjakson aikana sitä on myyty 2,- euron hintaan irtonumeroina useasti.
Tilasin Kotiliettä aikoinaan. Siinä oli kaunis kuvitus, rakastin sitä. Monipuolinen lehti.
Tykkään myös Kodin Kuvalehdestä joka on monipuolinen perhelehti.
Käy kirjastossa vertailemassa.
Miksi tilata kun voi ilmaiseksi lukea kirjastotunnuksilla näköislehtiä eMagz etäkäytössä- aikakausilehtiä suomeksi.
Tai käy kirjastoissa lukemassa jos haluaa paperisia selata.
Itse pidän jostain syystä Kodin Kuvalehdestä enemmän. Perustella en osaa. Nyt kun lapset ovat jo aikuisia, on taas paremmin aikaa lukemiselle, ja tykkään nimenomaan painetun median lukemisesta. Otan aina jonkun tarjousjakson, ja perun pois, ja hetken päästä tulee taas uusi tarjous.
Samanlaisia nuo molemmat, kotivinkin kanssa.
Yhtä tyhjän kanssa kaikki nuo lehdet.
Riippuu iästäsi. Kodin kuvalehti, muistaakseni, lapsiperheistäkin. Kotiliesi oli enemmän martta-tyyppinen. Muistaakseni.
Perheenäiti-vaiheessa noita tuli joskus tilattua.