Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raharemontti 2024 OFFICIAL

Vierailija
02.09.2024 |

Raharemontti-reality-sarja alkaa nelosella 10.09.24. Juontajana Jaana Pelkonen. Olen katsonut norjalaista, ruotsalaista ja tanskalaista formaattia aikaisemmin "Luksusfellen" -nimellä. Kiva että saimme formaatin myös Suomeen ja rahaongelmissa olevat ihmiset uskalsivat kameran eteen myös Suomessa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Raharemontti - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (607)

Vierailija
601/607 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajanainen elää yli tulojen, mutta neljä kissaa on silti. 

Missä sanottiin, että kissat on hänen?

Vierailija
602/607 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata siihen miestä ottaa voi tulla iso kulu. 

Varakas ja avokätinen mies olisi hyvä

Ei sellaisia ole Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/607 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on todella vaikea ymmärtää, miten tuo opettajanainenkin oli ihan pihalla siitä, kuinka paljon menoja hänellä oli kuukaudessa. Sama vaiva suurimmalla osalla ohjelmaan osallistuvista. 

Itselläni oli nuorempana taloudellisesti tiukkaa, mutta selvisin siitä laskemalla menoni ja käyttämällä rahani vain todella tarpeelliseen.

Vierailija
604/607 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 2 ekaa jaksoa ja voin melkein pahoin. Ne kulutusluotot ja luottokorttivelat, voi hyvät hyrskäimet, mitä touhua. 

Kyllä mä nyt ymmärrän, miksi keskituloiset itkevät, että rahat ei riitä. Kulissia ja valhetta noillakin koko elämä, kun pitää olla prameat autot ja muut vimpaimet. 

Kaikista kauheinta oli, etteivät edes tienneet, paljonko maksavat ja minne. 

Mun entisen poikaystävän vanhemmat olivat tällaisiä. Ostivat osamaksuilla, maksoivat mitä maksoivat ja koko ajan tuli karhuja. Paljon tinasivat, mutta eivät osanneet käyttää rahaa. 

Mitä pahinta, opettivat samaa tapaa lapsilleen. 

pari v hakkasin päätä seinään ja poikaystävä oppi, jotain. 

Mä muistan joskus kysyneeni kuvitteletko, kun tilaat paketteja, niitä ei tarvi maksaa.

Tyhmiä ihmisiä riittää

Vierailija
605/607 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ei tiedä mihin rahat menee?? Kaikki ostothan näkyy tiliotteessa ja tililtä menot. Eikö ihmiset osaa niitä lukea vai mikä mättää??

Vierailija
606/607 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ei tiedä mihin rahat menee?? Kaikki ostothan näkyy tiliotteessa ja tililtä menot. Eikö ihmiset osaa niitä lukea vai mikä mättää??

Tuotahan ei voi kuin ihmetellä. Mutta ihmisiä on niin monenlaisia, tuolla opettajallakin oli kolme luottokorttia, jolla maksoi elämäänsä ja oli ikuisessa velkakierteessä.

Vierailija
607/607 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

420 euroa kynsihoitoihin ym. kauneusjuttuihin 1840 euron palkasta? Yli 700 euroa nettipelaamiseen? 28-vuotias: "en yhtään tiedä miten paljon eri juttuihin menee".

Ei voi kuin ihmetellä nuoren naisen tapaa elää, 1300 euroa miinukselle! Laskut kaappiin, niin niitä ei ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi