Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtuu tuoreita kokemuksia EF kielimatkoista?

Vierailija
01.09.2024 |

Mietin jos kustantaisin tyttärelle tuollaisen ensi kesänä, kun hän on 16 v. 

Vanhoissa kokemuksissa mitä löysin, nuoret valitteli että ohjelmaa on aamusta iltaan, mutta näin vanhempana tuollaista juuri toivonkin enkä mitään vapaata hillumista suurkaupungissa. Mutta olisiko viime vuosilta kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen hetken aikaa jos sattuisi joku paikalle jolla kokemusta.

Vierailija
2/7 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo uusia, mutta en uskaltanut päästää omaani kielikurssille, kun itse kävin EF-kurssilla baarissa joka toinen ilta ja vielä annoin baarituttavuuksien kuljettaa majapaikkaan. Ja minä olen sentään paljon vanhoillisempi kuin hän. 

Kaverin kanssa oltiin samalla EF kielikurssilla. Opettajat meidä sinne baariin tutustumaan ekaa kertaa vei. En juonut illassa kuin max yhden annoksen alkoholia. Olin 16, mutta kukaan ei kysellyt. Tuo kaveri sanoi samaa. Ei uskalla päästää tytärtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo uusia, mutta en uskaltanut päästää omaani kielikurssille, kun itse kävin EF-kurssilla baarissa joka toinen ilta ja vielä annoin baarituttavuuksien kuljettaa majapaikkaan. Ja minä olen sentään paljon vanhoillisempi kuin hän. 

Kaverin kanssa oltiin samalla EF kielikurssilla. Opettajat meidä sinne baariin tutustumaan ekaa kertaa vei. En juonut illassa kuin max yhden annoksen alkoholia. Olin 16, mutta kukaan ei kysellyt. Tuo kaveri sanoi samaa. Ei uskalla päästää tytärtään. 

Eli itse sait paneskella tummien miesten kanssa, mutta et salli samaa omalle tyttärellesi=(

Vierailija
4/7 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itse sait paneskella tummien miesten kanssa, mutta et salli samaa omalle tyttärellesi=(

Niin, koska se on eri asia. Ajat olivat toiset.

Vierailija
5/7 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itse lapsesi, millainen hän on luonteeltaan ja millainen riskinottaja. Maailmalla on pahoja ihmisiä ja ennemmin tai myöhemmin niihin törmää. Kannattaa kasvattaa lapset niin etteivät ole pimennossa.

Vierailija
6/7 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh, vieläkö tuo toimii? Minä olin vuonna 1981. Kivaa oli.

Vierailija
7/7 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Vastaus nyt aika myöhässä, toivottavasti päädyitte kuitenkin kielimatkaan <3 Olen itse käynyt 4 kertaa just EF:n kanssa. 2 kertaa ryhmämatkalla ja 2 kertaa yksilömatkalla. Kaikki reissut ollut kyllä ihan huippuja! Ennen on tainnut olla aika paljon vapaampaa reissuilla, mutta nykyään päihteiden käytöstä lentäis kotiin :D 

Ryhmämatkoilla päivän kalenteri on tosi täynnä mutta meillä ainakin otettiin huomioon kans toiveita tässä jos tuntu et vauhti oli liian kova :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi