Onko miehiä, jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Peppuako?
Mitä vaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Peppuako?
Joku circuit-party -juttuko tää on?
Pari kertaa, molemmat kerrat olin työreissulla ja hotellissa yötä. En ollut yksin, vaan molemmilla kerroilla oli vieras rouva samassa sägyssä ja naitiin koko yö ja vielä viimeisen kerran aamulla. Siitä sitten aamulla kotiin ja vaimon kanssa melkein heti panemaan. Kalussa vielä edellisen naisen kiimalimat,
Kahdelle, samassa huoneessa, mutta oli noin 45min väliä. Kerran eräät kaverukset halusivat minut leikkimään kanssaan, jolloin ensin pelehtivät kaksistaan, sitten minä ensin toisen kanssa ja sen jälkeen toisen kanssa ja sama kierros uudestaan myöhemmin illalla. Sanotaan että 4 kertaa neljässä tunnissa on ainakin itselle ihan riittävästi.
Olen pannut kolmea naista samaan aikaan. Se oli nuorena kun koulussa huhuttiin että minulla on iso kulli ja sitten yksissä bileissä tytöt pyysi näyttämään. Sanoin tytöille että näytän jos ottavat kaikki suihin minulta. Lopulta panin kaikkia takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut kolmea naista samaan aikaan. Se oli nuorena kun koulussa huhuttiin että minulla on iso kulli ja sitten yksissä bileissä tytöt pyysi näyttämään. Sanoin tytöille että näytän jos ottavat kaikki suihin minulta. Lopulta panin kaikkia takaapäin.
Eli kolme suihinottoa ja kolme takaapäin naintia yhdellä orgasmilla? En usko että kuutta kertaa laukesit yhden illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kolme suihinottoa ja kolme takaapäin naintia yhdellä orgasmilla? En usko että kuutta kertaa laukesit yhden illan aikana.
Ja vielä nuorena kollina, kun silloin muutenkin nalli laukeaa suht nopeasti :)
Monestikin. Parhaimpana päivänä kolmelle eri naiselle.
Vihteellä naista, sitten kotiin suihkuun ja omaa puolisoa hirveellä kiihkolla takaapäin.
Aikoinaan oli monta naarasta yhtä aikaa kierroksessa, ja silloin sattui useita kolmen päiviä ym. Mieleenjääneimpiä kertoja on kun panin kahta heistä pyllyyn vain pari tuntia välissä. Nämä eivät tienneet toisistaan. Yksi tiesi ja nautti kun kerroin muista.
Miten sen nyt ottaa? 19-vuotiaana yhtä, 21-vuotiaana seuraavaa ja nyt toiveissa, että näin 50-vuotiaana sais kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen nyt ottaa? 19-vuotiaana yhtä, 21-vuotiaana seuraavaa ja nyt toiveissa, että näin 50-vuotiaana sais kolmatta.
Oot aika sonni siis
On siinä äijällä peräsuoli kovilla. Mutta siitähän ne tykkää, persettä persettä, siitä täällä äijät haaveilee kun voi anonyymina kertoa.
Alan bileissä annoin kahdellekymmenelle putkeen. Ihanaa olla eettisesti monisuhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot aika sonni siis
Oon ollu aika sonni sille omalle lehmälleni. En muille.
Peppuako?