Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehiä, jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
01.09.2024 |

Kertokaas.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuako?

Vierailija
2/16 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuako?

Mitä vaan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuako?

Joku circuit-party -juttuko tää on?

Vierailija
4/16 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa, molemmat kerrat olin työreissulla ja hotellissa yötä. En ollut yksin, vaan molemmilla kerroilla oli vieras rouva samassa sägyssä ja naitiin koko yö ja vielä viimeisen kerran aamulla. Siitä sitten aamulla kotiin ja vaimon kanssa melkein heti panemaan. Kalussa vielä edellisen naisen kiimalimat, 

Vierailija
5/16 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle, samassa huoneessa, mutta oli noin 45min väliä. Kerran eräät kaverukset halusivat minut leikkimään kanssaan, jolloin ensin pelehtivät kaksistaan, sitten minä ensin toisen kanssa ja sen jälkeen toisen kanssa ja sama kierros uudestaan myöhemmin illalla. Sanotaan että 4 kertaa neljässä tunnissa on ainakin itselle ihan riittävästi.

Vierailija
6/16 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kolmea naista samaan aikaan. Se oli nuorena kun koulussa huhuttiin että minulla on iso kulli ja sitten yksissä bileissä tytöt pyysi näyttämään. Sanoin tytöille että näytän jos ottavat kaikki suihin minulta. Lopulta panin kaikkia takaapäin.

Vierailija
7/16 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut kolmea naista samaan aikaan. Se oli nuorena kun koulussa huhuttiin että minulla on iso kulli ja sitten yksissä bileissä tytöt pyysi näyttämään. Sanoin tytöille että näytän jos ottavat kaikki suihin minulta. Lopulta panin kaikkia takaapäin.

Eli kolme suihinottoa ja kolme takaapäin naintia yhdellä orgasmilla? En usko että kuutta kertaa laukesit yhden illan aikana.

Vierailija
8/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kolme suihinottoa ja kolme takaapäin naintia yhdellä orgasmilla? En usko että kuutta kertaa laukesit yhden illan aikana.

Ja vielä nuorena kollina, kun silloin muutenkin nalli laukeaa suht nopeasti :)

Vierailija
9/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin. Parhaimpana päivänä kolmelle eri naiselle.

Vierailija
10/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihteellä naista, sitten kotiin suihkuun ja omaa puolisoa hirveellä kiihkolla takaapäin.

Vierailija
11/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli monta naarasta yhtä aikaa kierroksessa, ja silloin sattui useita kolmen päiviä ym. Mieleenjääneimpiä kertoja on kun panin kahta heistä pyllyyn vain pari tuntia välissä. Nämä eivät tienneet toisistaan. Yksi tiesi ja nautti kun kerroin muista.

Vierailija
12/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa? 19-vuotiaana yhtä, 21-vuotiaana seuraavaa ja nyt toiveissa, että näin 50-vuotiaana sais kolmatta.

Vierailija
13/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa? 19-vuotiaana yhtä, 21-vuotiaana seuraavaa ja nyt toiveissa, että näin 50-vuotiaana sais kolmatta.

Oot aika sonni siis

Vierailija
14/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä äijällä peräsuoli kovilla. Mutta siitähän ne tykkää,  persettä persettä, siitä täällä äijät haaveilee kun voi anonyymina kertoa.

Vierailija
15/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan bileissä annoin kahdellekymmenelle putkeen. Ihanaa olla eettisesti monisuhteinen.

Vierailija
16/16 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot aika sonni siis

Oon ollu aika sonni sille omalle lehmälleni. En muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän