Onko teillä ollut ongelmia kuntosalisopimuksen irtisanomisen kanssa?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kokemusta kahdesta ketjusta.
Netissä vain on kauhukertomuksia, ja nyt ihmettelen, uskallanko mennä treenaamaan eräälle ketjukuntosalille... Ap
Onko jollain kokemusta GoGo:lta irtisanoutumisesta?
En ole ap mutta kiinnostaisi tietää.
Ei. Fressiä käytin joitakin vuosia. Lopetus oli helppo.
Kannattaa lukea sopimusehdot.
Ei, käyn kunnan salilla jäähallilla ja maksoin puoleksi vuodeksi etukäteen, koko 60 €. Otan omaksi tappioksi jos olen niin laiska etten käy siellä.
Itse olen muuttanut toiselle paikkakunnalle ja täytyisi irtisanoa salisoppari. Ehdoissa on vain, että kirjallisesti pitää tehdä. Ei kai se tarkoita, että pitää lähteä paikan päälle täyttämään joku lomake?!
-eri
Päätin irtisanoa kuntosalisopimukseni. Verkkosivu ei toiminut, joten soitin asiakaspalveluun, joka käski tulla paikan päälle. Toimistolla minulle tarjottiin jatkuvasti uusia diilejä, mutta pysyin päätöksessäni. Lopulta sain irtisanomisen tehtyä, mutta jouduin maksamaan vielä seuraavan kuukauden. Kokemus oli turhauttava.
Katkera maku jäi. Soitin asiakaspalveluun mutta siellä minua pompoteltiin henkilöltä toiselle ilman selkeää vastausta. Lopulta jouduin uhkaamaan kuluttajansuojaviranomaisella ennen kuin yritys suostui hyväksymään irtisanomisen.
Vierailija kirjoitti:
Katkera maku jäi. Soitin asiakaspalveluun mutta siellä minua pompoteltiin henkilöltä toiselle ilman selkeää vastausta. Lopulta jouduin uhkaamaan kuluttajansuojaviranomaisella ennen kuin yritys suostui hyväksymään irtisanomisen.
Mikä yritys?
Up